Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla kehua itseäni yhtään missään, en edes työnhaussa

Vierailija
06.02.2024 |

Pelkään, että teenkin jonkun virheen tässä kehuskelemassani asiassa ja paljastun täydeksi idi ootiksi. Olenkin päätynyt tekemään työtä, johon olen ylikoulutettu ja liian osaava. Pitkään olin tosin varma, että ehkä en sitäkään hommaa osaa kunnolla.

Tsempatkaa mua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan.

Vierailija
2/12 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene terapiaan.

Olen joskus kokeillut eikä se toimi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuit jo itseäsi: olet vaatimaton, mikä on harvinaista. 

Vierailija
4/12 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene terapiaan.

Olen joskus kokeillut eikä se toimi.

Ap

No mitä he siellä terapiassa sanoivat tästä asiasta? 

Vierailija
5/12 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele   harjoittele   tee

Vierailija
6/12 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle joskus sanottu, että kehut itseäsi?

Vierailija
7/12 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ymmärrän ap:n ongelman tavallaan. Mulla on vähän samaa piirrettä itsessäni, tarkemmin sanottuna sellainen huijarisyndrooma vaivaa. Ja sitten tulee eteen se vanha viisaus, että "mitä enemmän tiedän, sitä paremmin tiedän, miten vähän tiedän" eli sitä tuntee itsensä kovin osaamattomaksi kun alkaa ymmärtää, etten osaa tuota ja tuota, vaikka joku ulkopuolinen ei edes odottaisi kyseistä osaamista tai olisi sellaisesta välttämättä edes tietoinen.

Vierailija
8/12 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle joskus sanottu, että kehut itseäsi?

"Oma kehu haisee" on vanha hyvä sanonta.

Vierailija
9/12 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta nynnyily ja tee rohkeasti

Vierailija
10/12 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole mitään syytäkään kehua itseäsi. Olet työtön, keskellä päivää täällä roikkuva luuseri.

Vierailija
11/12 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  kai työhaastattelussa ole mitään järkeä alkaa hehua itseään?!

Kun kysytään vahvuuksiasi, miksi juuri sinä olisit hyvä  tähän tehtävään, niin ta uulla kun änkytät että en minä vaan tiedä se on sitten siinä.

Valmistaudu haastatteluun. Mieti ainakin noita vastauksia etukäteen. Jokaisella on jotain vahvuuksia, ne kannatttaa tuoda esille.  Epävarma tuppisuu jää lehdellä soittelemaan. Mitään järkeä ei ole alkaa valehdella, se paistaa läpi ja paikka jää taas saamatta. 

Kerro mitä osaat. Mitä haluat oppia lisää. Mitä asiaa itsessäsi haluaisit vahvistaa.  Ala kehittää itsetuntoasi sillä se vaikuttaa olevan nolla. Tuolla ajattelutavalla ja suhtautumsella jäät aina syrjään.

Muistan kun kaverini sisko kävi työhaastattelussa vaikka läheskään sellaista koulutusta kuin sinne  haluttiin. Mutta hänpä sanoi että en osaa mutta opin kyllä. Muutenkin varmakäytöksinen ja avomielinen nuori nainen. Eipä aikaakaan kun soitto tuli; sai paikan.

Tässä jokin aika sitten kysyttiin netissä että mikä sinussa on kaunista. Joka ikinen vastasi ei mikään - ei minussa ole mitään kaunista - jopa että olen ruma. Tämä on niin valtavan suuri ongelma suomalaisissa.  Itsensä polkeminen ja mollaaminen ja vähätttely. Se on todella raivosuttavaa eikä siihen tee mieli vastata mitenkään positiivisesti. Pilataan monta hyvää tilaisuutta.

Vierailija
12/12 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla ole mitään syytäkään kehua itseäsi. Olet työtön, keskellä päivää täällä roikkuva luuseri.

Sinun ei kannata ainakaan kehuskella lukutaidolla :D (tai millään muullakaan, kun täällä keskellä päivää roikut.)

"Olenkin päätynyt tekemään työtä, johon olen ylikoulutettu ja liian osaava."

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi