Hyvännäköisten treffailu ylipainoisena naisena
Olen hiljattain pitkästä parisuhteesta eronnut 40+ nainen. Ero oli raskas ja sairastelun vuoksi jouduin käyttämään kortisonikuureja pitkään sillä seurauksella, että paino nousi reippaasti.
No, nyt tutustuin eräiden netissä käytävien opiskelujen myötä mieheen, joka on minua reilut 10 vuotta vanhempi. Olemme vaihtaneet pari viikkoa viestejä ja mies vaikuttaa todella kiinnostavalta. Hän on ehdottanut minulle tapaamista ja tutustumista livenä.
Ongelma on se, että kuvien perusteella mies on todella hyvännäköinen ja hyvässä kunnossa. Treenaa paljon. Hän on nähnyt minusta vain kasvokuvan WhatsAppissa.
Olen itse tervehdyttäni käynyt 3 kk kuntosalilla ja lenkkeilen, pyöräilen ja teen pilatesta. Paino on laskenut, mutta siltikin mitat on karut, BMI on 30. Olen pitkä, joten en ehkä näytä nyt aivan niin pahalta kuin painoindeksi antaa ymmärtää. Mutta onko mitään järkeä mennä ylipainoisena urheilullisen miehen kanssa treffeille? Kiinnostaisi mutta tuntuu, että mahdoton yhtälö.
Kommentit (61)
"Jos ei koita, ei voita" en liikaa murehtisi, koska voitte livenä kiinnostua toisistanne tai sitten ette.
55-vuotias mies ei ole hyvännäköinen, joten ihan hyvin voit mennä.
N43
Ylipainoisuus ja urheilullisuus eivät ole toisensa pois sulkevia asioita. Jos elämäntyylinne ja arvonne ovat samanlaisia, sovitte yhteen.
Oletko kysynyt, millaisista naisista mies (ulkonäöllisesti) pitää? Olen ollut aika hämmästynyt netin ihmeellisessä maailmassa, kuinka moni mies on kertonut pitävänsä muodoista ja "lihasta luiden päällä" jo ennen kuin on tiennyt minun muodoistani mitään (ja en ole erityisen lihava). Jotenkin olen kuvitellut, että hoikkien miesten ihanne on myös hoikka nainen. Ei ole aina.
Jos sinä olet 40+, niin miehen täytyy olla 50++. Sen ikäisen luulisi jo ymmärtävän elämästä sen verran, että kiinnittää toisessa huomiota muuhun kuin painoindeksiin. Ja jos ei ymmärrä, niin on liian keskenkasvuinen tapailtavaksi eikä se siitä enää ehdi aikuistuakaan.
Mitä sinä tällä aloituksella haet. Jotain yksittäistä kommenttia, että ei sitä sporttijamppaa varmaan kiinnosta sinun painosi?
Jos sinulla on aavistus ettei mies pitäisi sinun ruhostasi niin älä mene. Mene sitten kun joko se tai itsetuntosi on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehelle voi sanoa suoraan asiasta ennen treffejä?
Ei naiset toimi tuolla tavalla. Piilotetaan ikävät totuudet ja sitten pöyristytään kun mies kaasuttaakin kohti auringonlaskua yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset toimi tuolla tavalla. Piilotetaan ikävät totuudet ja sitten pöyristytään kun mies kaasuttaakin kohti auringonlaskua yksin.
Ennemminkin taitaa olla, että se on se epävarmuus omasta itsestä ja omien ominaisuuksien anteeksipyytely, joka on kaikkein epäviehättävintä. Ap menee nyt treffeille omana itsenään ja katsoo miten käy.
Lihavilta saa yleensä parhaat suihinotot, joten siihen kannattaa satsata. Muna suuhun mukisematta ja kunnon aktiivisia imuja loppuun asti hymy naamalla.
Minkä ihmeen takia olet tyytymässä ryttyiseen setämieheen? Eikö olisinparempi vaan eron jälkeen pitää hauskaa vaihtuvie nuorien kollien kanssa, kun niitä tinderistä saisit mielin määrin?
Vierailija kirjoitti:
Lihavilta saa yleensä parhaat suihinotot, joten siihen kannattaa satsata. Muna suuhun mukisematta ja kunnon aktiivisia imuja loppuun asti hymy naamalla.
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa ohjetta.
Vierailija kirjoitti:
Voihan siinä miehessäkin olla jotakin, mikä ei kuvista käy ilmi.
Esim. 15 vuotta vanha kuva, kun noin vanhat ukot eivät koskaan ole hyvännäköisiä.
Liikut siis itsekin paljon, et ole sohvaperuna. Kerro reilusti, että lääkekuuri on kerryttänyt kiloja, mutta hoidat itseäsi kuntoon. Älä pyytele anteeksi ulkonäköäsi. Jos mies on kypsä aikuinen, hän ei arvota ihmisiä kilojen mukaan. Olet hyvä sellaisena kuin olet. Reilusti treffeille, niin ei tarvitse jäädä miettimään, mitä jos...
Pituus on muuten myös paha juttu, ja jos siihen lisätään ylipaino.se on huono yhtälö
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt, millaisista naisista mies (ulkonäöllisesti) pitää? Olen ollut aika hämmästynyt netin ihmeellisessä maailmassa, kuinka moni mies on kertonut pitävänsä muodoista ja "lihasta luiden päällä" jo ennen kuin on tiennyt minun muodoistani mitään (ja en ole erityisen lihava). Jotenkin olen kuvitellut, että hoikkien miesten ihanne on myös hoikka nainen. Ei ole aina.
Tämä pitää paikkansa. Seurustelin pari vuotta itseäni nuoremman miehen kanssa. Hän oli hyvin hoikka ja pitkä. Lihakset erottuivat kropasta lepotilassakin. Minä en ollut ylipainoinen, mutta pikkasen muodokas. Jos tuli puhetta ruokavalioista hän tokaisi jotain siihen suuntaan ettei ole huono asia jos pyöristyn.
Usein näkee pariskuntia joissa mies on laiha ja nainen lihava. Ja näyttävät ihan rakastuneilta.