Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvännäköisten treffailu ylipainoisena naisena

Vierailija
25.03.2025 |

Olen hiljattain pitkästä parisuhteesta eronnut 40+ nainen. Ero oli raskas ja sairastelun vuoksi jouduin käyttämään kortisonikuureja pitkään sillä seurauksella, että paino nousi reippaasti.

No, nyt tutustuin eräiden netissä käytävien opiskelujen myötä mieheen, joka on minua reilut 10 vuotta vanhempi. Olemme vaihtaneet pari viikkoa viestejä ja mies vaikuttaa todella kiinnostavalta. Hän on ehdottanut minulle tapaamista ja tutustumista livenä.

Ongelma on se, että kuvien perusteella mies on todella hyvännäköinen ja hyvässä kunnossa. Treenaa paljon. Hän on nähnyt minusta vain kasvokuvan WhatsAppissa.

Olen itse tervehdyttäni käynyt 3 kk kuntosalilla ja lenkkeilen, pyöräilen ja teen pilatesta. Paino on laskenut, mutta siltikin mitat on karut, BMI on 30. Olen pitkä, joten en ehkä näytä nyt aivan niin pahalta kuin painoindeksi antaa ymmärtää. Mutta onko mitään järkeä mennä ylipainoisena urheilullisen miehen kanssa treffeille? Kiinnostaisi mutta tuntuu, että mahdoton yhtälö.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt, millaisista naisista mies (ulkonäöllisesti) pitää? Olen ollut aika hämmästynyt netin ihmeellisessä maailmassa, kuinka moni mies on kertonut pitävänsä muodoista ja "lihasta luiden päällä" jo ennen kuin on tiennyt minun muodoistani mitään (ja en ole erityisen lihava). Jotenkin olen kuvitellut, että hoikkien miesten ihanne on myös hoikka nainen. Ei ole aina.

Tämä pitää paikkansa. Seurustelin pari vuotta itseäni nuoremman miehen kanssa. Hän oli hyvin hoikka ja pitkä. Lihakset erottuivat kropasta lepotilassakin. Minä en ollut ylipainoinen, mutta pikkasen muodokas. Jos tuli puhetta ruokavalioista hän tokaisi jotain siihen suuntaan ettei ole huono asia jos pyöristyn.

Usein näkee pariskuntia joissa mies on laiha ja nainen lihava. Ja näyttävät ihan rakastuneilta.

Perverssejä on monenlaisia, kiihottuuhan jotkut miehet eläimistäkin.

Vierailija
22/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus on muuten myös paha juttu, ja jos siihen lisätään ylipaino.se on huono yhtälö

Vanhuus on myös paha juttu, miksi haluaisit ap miehen, joka kuolee 20 vuotta ennen sinua ja on lähes koko suhteen ajan ryppyinen ja kiukkuinen paapa? Jäitä hattuun ja nuorempaa ja raikkaampaa miestä kehiin. Olisit paapalla jättipotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen treffaillut komeita bodareita ja kovakuntoisia yritysjohtajia. Ei ihminen ole pelkkä ulkonäkö, muutkin asiat merkkaa. Olen 170cm ja olen painanut 50kg ja 95kg ja siltä väliltä ja joka painossa on ollut kiinnostuneita. 

Vierailija
24/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan kiinnitä mitään huomioita rumapainoisiin naisiin.

Bmi yli 20?

Vierailija
25/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehelle voi sanoa suoraan asiasta ennen treffejä? 

Ei naiset toimi tuolla tavalla. Piilotetaan ikävät totuudet ja sitten pöyristytään kun mies kaasuttaakin kohti auringonlaskua yksin.

Ennemminkin taitaa olla, että se on se epävarmuus omasta itsestä ja omien ominaisuuksien anteeksipyytely, joka on kaikkein epäviehättävintä. Ap menee nyt treffeille omana itsenään ja katsoo miten käy. 

Aivan, menee vaan.

ihan sympaattista tuo mitä ap kertoi, että hän on nyt eron jälkeen kerännyt massaa. Se tuottaa hänelle epävarmuutta, ja minun mielestäni olisi ihan hienoa että kertoo sen jo ennakkoon. Saa sen pois kontoltaan.

itse kertoisin. Siinä näkisin myös sen miten mies suhtautuu. Onko empatiaa vai onko vain joku pintaliito.

Vierailija
26/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa sinut tavata, hän haluaa sinut tavata! :D

Hän on aikuinen ihminen, joka on vastuussa omista toiveistaan ja tarpeistaan. Jos miehelle olisi hoikkuus jonkinlainen kriteeri, hänen pitäisi sitä kumppaniehdokkaissa itse etsiä tai vaatia. Jos näin ei ole, älä sinä tee asiasta turhaan ongelmaa.

40-50 ikäluokassa ulkoisilla seikoilla on muutenkin vähemmän painoarvoa, toivottavasti ainakin. Kukaan meistä keski-ikäisistä ei ole täydellinen, joten sellaista ei voi myöskään kumppanilta vaatia. Varmastikin olette keskustelleet ylipäätään, joten ajattelette että voisitte olla sopivia toisillenne? 

Jos asia silti kovasti vaivaa, voithan lähettää hänelle kokovartalokuvan.

Vierailija
27/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus on muuten myös paha juttu, ja jos siihen lisätään ylipaino.se on huono yhtälö

Pituus paha juttu? Missähän universumissa.

Vierailija
28/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt, millaisista naisista mies (ulkonäöllisesti) pitää? Olen ollut aika hämmästynyt netin ihmeellisessä maailmassa, kuinka moni mies on kertonut pitävänsä muodoista ja "lihasta luiden päällä" jo ennen kuin on tiennyt minun muodoistani mitään (ja en ole erityisen lihava). Jotenkin olen kuvitellut, että hoikkien miesten ihanne on myös hoikka nainen. Ei ole aina.

Tämä pitää paikkansa. Seurustelin pari vuotta itseäni nuoremman miehen kanssa. Hän oli hyvin hoikka ja pitkä. Lihakset erottuivat kropasta lepotilassakin. Minä en ollut ylipainoinen, mutta pikkasen muodokas. Jos tuli puhetta ruokavalioista hän tokaisi jotain siihen suuntaan ettei ole huono asia jos pyöristyn.

Usein näkee pariskuntia joissa mies on laiha ja nainen lihava. Ja näyttävät ihan rakastuneilta.

Perverssejä on monenlaisia, kiihottuuhan jotkut miehet eläimistäkin.

Jostain tuli sellainen aavistus, että sua ei rakastuneen pariskunnan toisena osapuolena ole nähty, eikä nähdä.

Vierailija
29/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan kiinnitä mitään huomioita rumapainoisiin naisiin.

Bmi yli 20?

Katso: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi#comment-1203768…

Vierailija
30/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä panouniversumissa, jossa miehet keskimäärin pitävät lyhyistä naisista. Eihän se pituus noin muuten ole huono asia, vain pariutumisen suhteen voi vähän hidastaa.

Vierailija
31/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan siinä miehessäkin olla jotakin, mikä ei kuvista käy ilmi. 

Esim. kikkelin pienuus ei näy kuvassa.

Vierailija
32/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä panouniversumissa, jossa miehet keskimäärin pitävät lyhyistä naisista. Eihän se pituus noin muuten ole huono asia, vain pariutumisen suhteen voi vähän hidastaa.

Laitahan linkkiä tulemaan tähän tutkimukseen

Vierailija
33/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella harva mies menee yhteen rumapainoisen naisen kanssa, mutta kun nainen joka jo on parisuhteessa märehtii itsensä rumapainoiseksi, niin mies ei välttämättä jätä rumapainoiseksi muuttunutta naistaan välittömästi, vaan saattaa kärsiä siinä suhteessa rumapainoisen naisen kanssa jopa vuosikausia.

Vierailija
34/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vauvapalstavinkuja ei ole miehet keskimäärin.

Vierailija
35/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella harva mies menee yhteen rumapainoisen naisen kanssa, mutta kun nainen joka jo on parisuhteessa märehtii itsensä rumapainoiseksi, niin mies ei välttämättä jätä rumapainoiseksi muuttunutta naistaan välittömästi, vaan saattaa kärsiä siinä suhteessa rumapainoisen naisen kanssa jopa vuosikausia.

Ennemmin otan rumapainoisen naisen kuin noin henkisesti ruman ihmisen. Toinen voi muuttua, sinä et

Vierailija
36/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä huonompi tilanne on rumamielisillä miehillä. Heitä ei kukaan edes harkitse kumppaniksi. 

Vierailija
37/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kesällä Tinderin kautta treenatun pyykkilautavatsaisen miehen ja ensimmäiset treffit vieläpä uimarannalla uikkareissa. Painoindeksini on n. 26, mutta niin vain tunteet roihahti. Ihminen on muutakin kuin vaa`an lukemat.

Vierailija
38/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys maan perii. Vaihtakaa kuvia, joissa on koko vartalo. Ei ilman sitä treffeille. Tykkää, jos tykkää. Ei ole tavallaan sinun murheesi. 

Vierailija
39/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyys maan perii. Vaihtakaa kuvia, joissa on koko vartalo. Ei ilman sitä treffeille. Tykkää, jos tykkää. Ei ole tavallaan sinun murheesi. 

Keski-ikäisistä ylivoimainen enemmistö on ylipainoisia. Mies on hieman hitaalla käyvä, jos lähtökohtaisesti olettaa ap:n olevan hoikka.

Vierailija
40/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kesällä Tinderin kautta treenatun pyykkilautavatsaisen miehen ja ensimmäiset treffit vieläpä uimarannalla uikkareissa. Painoindeksini on n. 26, mutta niin vain tunteet roihahti. Ihminen on muutakin kuin vaa`an lukemat.

Et siten kuitenkaan kelvannut kun täällä uliset. Minäkin kerran erehdyin rumapainoisen naisen kanssa hetekalle, mutta kun hän alkoi riisumaan kaikkia kuristusasujaan (tukisukkahousut, tukiliivit, yms.) ainoa johon kykenin, oli ajatella kuinka pääsen äkkiä pakoon.