Millaisia harmittavia/ naurettavia oletuksia sinusta on tehty?
Minua eniten harmittaa epäilyt, että asun hometalossa, kun minulla on vanha talo. Taloa on remontoitu kuitenkin lähivuosina niin paljon, ettei mitään huolestuttavaa talossa oikeasti ole.
Silti monet ihmiset tuntuvat kuvittelevan, että vanha talo on ilman muuta laho ja homeessa. Kerran torin kauttakin kyseltiin onko myymäni sänky terveessä talossa ollut. Ostaja näki siis kuvan huoneesta ja päätteli varmaan kakluunista, että kyseessä on vanha talo.
Taloon on teetetty laajat kuntotutkimukset ja paljon remonttia. Esimerkiksi; kattoremontti, uusi kylpyhuone, keittiö, salaojat, alapohjan remontti, ilmanvaihdon parannuksia, uudet lattiat eristeitä myöten, putkityöt jne.
Kommentit (103)
Reilusti minua vanhempaa isosiskoani oli kiusattu koulussa. Kun minä menin yläasteelle ja en heti ujona tutustunut kaikkiin luokkakavereihin, joista iso osa oli toisilleen ennestään tuttuja. Siskoni kyseli minulta koulun alusta ja en oikein osannut vastata kaikkeen niin hän sitten päätteli, että eräät veljekset kiusaavat minua. Asia ei ollut näin ja yritin oikaista asiaa, mutta siskoni oli silti mennyt puhumaan asiasta näiden veljesten sukulaiselle.
Siitäkös riemu repesi- minut leimattiin sitten siskoni ansiosta valehtelijaksi koko luokalle. Olipas kiva koittaa siinä sitten tutustua uusiin luokkalaisiin kun sisko oli sössinyt asiani. Koko yläaste meni ulkopuolisena ja omalla luokalla minulla ei ollut kavereita.
Joskus eri aaltopituudella olevat ihmiset rupeavat lässyttämään kuin pikkulapselle, vaikka olen mahdollisesti jopa älykkäämpi kuin he. Olemuksessa on kai jotain heille vierasta, joka antaa heille väärän signaalin.
Minulla luultiin olevan yhteyksiä johonkin liivijengiin, ja tämä oletus syntyi ilmeisesti sen perusteella, että olin maininnut, että kotikaupungissani on se ja tämä prätkäjengi ja tiedän, missä niiden klubitalo sijaitsee. No, niin tietää moni muukin paikkakunnalla asuva, eikä siihen tarvita mitään jengiyhteyksiä. Lisäksi koska minulla oli etäisesti prätkärotsia muistuttava takki, joka ei siis ollut edes nahkaa, mutta kun se oli musta ja tietyn mallinen niin tottahan toki sen täytyi liittyä johonkin jengihommiin. En ole koskaan eläissäni omistanut tai edes haaveillut omistavani moottoripyörää, enkä todellakaan tunne mitään jengiläisiä.