Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia harmittavia/ naurettavia oletuksia sinusta on tehty?

Vierailija
25.03.2025 |

Minua eniten harmittaa epäilyt, että asun  hometalossa, kun minulla on vanha talo. Taloa on remontoitu kuitenkin lähivuosina niin paljon, ettei mitään huolestuttavaa talossa oikeasti ole.

Silti monet ihmiset tuntuvat kuvittelevan, että vanha talo on ilman muuta laho ja homeessa. Kerran torin kauttakin kyseltiin onko myymäni sänky terveessä talossa ollut. Ostaja näki siis kuvan huoneesta ja päätteli varmaan kakluunista, että kyseessä on vanha talo.

Taloon on teetetty laajat kuntotutkimukset ja paljon remonttia. Esimerkiksi; kattoremontti, uusi kylpyhuone, keittiö, salaojat, alapohjan remontti, ilmanvaihdon parannuksia, uudet lattiat eristeitä myöten, putkityöt jne.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni perusteella on epäilty romaaniksi tai ulkomaalaiseksi. 

Vierailija
2/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyötön = alkoholisoitunut vajaamielinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen ylpeä ja itseäni täynnä, koska olen pitkä ja hyväryhtinen nainen. Haluan myös olla omissa oloissani ihan rauhassa, mutta niin vain sitten jotkut heikkoitsetuntoiset (?) ärsyyntyvät ja tulevat joskus jopa ihan suoraan vittuilemaan. 

Vierailija
4/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luulivat takavuosina että olen kiinnostunut naisista eli lesbo. Pelimiehet luulivat että olisin helppo ja ehkä lesbo. Lisäksi yksi luuli että haluaisin lapsia just hänen kanssa ja pakotan elatusapuun. Oon keski-iässä, ei ole lapsia vieläkään enkä ole ekana ollut niitä hankkimassa. Sukulaisilla voi olla myös outoja käsityksiä, joko omia luuloja jostain tai vanhemman sanomana. Luokassa oli myös juoruajia. Mutta ei kiinnosta kun en enää aio jutella tai tavata sellaisten kanssa.

Vierailija
5/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein minulta kysellään pelaanko koripalloa tai lentopalloa. Pahimmat kyselijät eivät usko, kun sanon, etten pelaa kumpaakaan.

Lähinnä huvittavaa.

Vierailija
6/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikaistyötön = alkoholisoitunut vajaamielinen ihminen.

Just tämä. Myös jos oli / on sairauksia joihin ei kuole tai vaivoja, joku luulee että ihminen vajaa. Outoa.

Vierailija
7/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole päin naamaa sanottu mutta kuullut huhuja:

Mt-diagnoosi tyyliin masennus ahdistus - puppua

Lääkityksiä - puppua 

ilkeä ja tunteeton - puppua

Itsekäs ja ahne - puppua 

syömishäiriöinen - puppua 

seksiongelmainen - puppua

surkea matikassa - puppua 

sosiaalisesti taitamaton - puppua 

Ei hallitse perusasioita kuten kokkaus  tai rahankäyttö - puppua 

On tyhmä - Fiksumpi kun moni joja  luulee niin 

Vierailija
8/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horatsuksi on nimitelty/luultu. Sekä naiset että miehet. Lähinnä huvittaa. Oon ollut seitsemän vuotta selibaatissa. Ja olen a-seksuaali. 

Vierailija
9/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut olettavat, että elämäni on ollut hyvin helppoa enkä ole kokenut mitään vastoinkäymisiä. En oikeastaan edes tiedä mihin nämä luulot perustuu. Ehkä siihen, että en ole koskaan kertonut muille niin helposti asioistani, vain ihan lähimmille ystäville.

Vierailija
10/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan kovin älykkäksi ja rikkaaksi koska olen akateeminen. 

Oikeasti kaikki omaisuus on velaksi eikä käyttörahaa ole koskaan tyhmäkin olen. 

Vierailija
11/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultu tai pidetty itse asiassa parikin kertaa narkkarina, koska pukeudun paljon mustaan ja meikkaan mielellään tummilla vähän kylmillä sävyillä (sopivat, eivätkä korosta kasvojen couperosaa). En ole koskaan mitään kokeillut, eli en edes sitä hamppusätkää,vaan pysynyt kaikesta erossa. Ja oli yhdelle pomolleni sitten todella vaikea uskoa. Työkavereiden krapulassa töihin tulo oli muuten ihan ok, mutta jos minä oli nukkunut huonosti ja sitten sen seurauksena väsynyt töissä, niin alkoi kyllä aina sellainen tietyn tyyppinen vihjailu. Kyllä otti päähän! 

Vierailija
12/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään aiempaan että osa ihmisistä on pitänyt takavuosina tyhmänä huonona siis joku perusoletus, ok, mutta en ole ollut ihan tyhmä. Kaikilla on omat alueet missä on fiksu tai osaa jotain. Ei muiden mielipide siinä vaikuta. Kiusaaminen muuten saattoi vaikuttaa.

Vierailija
13/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on luultu olevan naimisissa vaikka en ollut ikinä edes seurustellut nelikymppisenä.

Vierailija
14/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vanha talo on remontoitu hometaloksi.

Vierailija
15/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kuviteltu "tuuliviiri" luonteeksi ja olen täysin päinvastoin, järjestelmällinen, pedantti ja tarkka. 

Vierailija
16/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpästä on yritetty ampua singolla, ei ole osunut.

Vierailija
17/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu heteroksi.😳

Vierailija
18/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia harmittavia/naurettavia oletuksia sinusta on tehty?

Ei ehkä oletuksia, mutta on mm. Sanottu pälvikaljuksi ja että haisen. Itseasiassa pidän hygieniasta ja siisteydestä todella hyvää huolta ja on paksut ja hyvin voivat hiukset.

Ehkä naurettavin on musa makuun liittyvä olettamus. Eräs tyyppi kysyi mitä kuuntelen, niin kerroin, ja sitten "Aijaa, en ois uskonut. Uskomatonta miten voi päätellä ihan muuta".

Harmittavimpia ovat esimerkiksi kiusaajien levittämät jutut ja nimenomaan oletukset, joita vähän sitten väritellään. Toki se asia liittyy sitten esimerkiksi kateuteen.

Mutta joo, ihmiset toisinaan sanoo ihan älyttömiä asioita, joita olen opetellut suodattamaan ja olen kieltämättä opetellut myös sitä, että en takerru niihin. Koska ne on sellasia ihmisiä joilla ei varmaan oo muuta elämää tai vähintään todella tylsää. Tosin sekin on totta, että jos on jatkuvaa niin ei sellaistakaan samalta naamalta toistuvasti tarvii kuunnella. 

Vierailija
19/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljainen, joten pakkohan minun on olla myös vajaaälyinen 🙄

Vierailija
20/103 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni luulee että olen köyhä ja kouluttamaton, koska yleensä pukeudun vanhaan t paitaan, pieruverkkareihin ja crockseihin.

Tosiasiassa tienaan ihan ok (90ke/v) olen käynyt amkn ja yliopiston, asun uudessa omakotitalossa ja ajan maasturimallisella porschella.

M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän