Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvila & huussi kausi 16 2025

Vierailija
24.03.2025 |

Jakso 2. Siellä kaverit purkavat läpimätää puuvajaa hiiren paskomien villojen kera ilman minkäänlaista hegityssuojainta. Hyvin on mietitty työturvallisuus.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Huvila & Huussi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (900)

Vierailija
421/900 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti suunniteltu remontti ja toteutus se vasta kalliiksi tulee. 

Vierailija
422/900 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mökki oli hieno jo alunperin. Ainoastaan keittiö kaipasi uusimista ja minun makuun siitä tuli liian moderni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/900 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on taitava sisustaja . Lopulta olin samaa mieltä että harmaa sohva sopi muihin väreihin vaikka aluksi kauhistuin . Keittiö oli ihana ja sisustus kivalla tavalla värikäs olematta liian räikeä . Usein tekee ns. värikkäitä hillitysti mikä vaatii taitoa.

Vierailija
424/900 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä mökki oli hieno jo alunperin. Ainoastaan keittiö kaipasi uusimista ja minun makuun siitä tuli liian moderni.

Mökki oli kulahtanut ja tunkkainen kaikkine puupintoineen. Oli aikakin jo päivittää vaikka kalliiksi varmasti tulikin.

Puusepän käsityönä tehty pöytä oli muuten hieno.

Vierailija
425/900 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko on taitava sisustaja . Lopulta olin samaa mieltä että harmaa sohva sopi muihin väreihin vaikka aluksi kauhistuin . Keittiö oli ihana ja sisustus kivalla tavalla värikäs olematta liian räikeä . Usein tekee ns. värikkäitä hillitysti mikä vaatii taitoa.

Joo! Asiantuntija on asiantuntija. Mä muutin ja ikkunat olivat rivissä ja välissä takapihan ovi.

En vaan keksinyt mitä ja miten! No menin eurokankaaseen koska siellä on suunnittelija. Olin ottanut kuvia huonekaluista ja ikkunoista.

Suunnittelijapa sitten ehdotti ja kappas! olin samaa mieltä.

Hienot tuli!

Eikä nostanut hintaa, ainakaan silloin. EIkä ole tarvinnut vaihtaa!

Vierailija
426/900 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua olisi kiinnostanut huomattavasti enemmän sisäkaton levytys kuin sohvaliikkeessa jaarittelun seuraaminen. Varsinkin kun valitut sohvat oli kamalat. 

Mainitsiko Runtu että vanha katto jätettiin pohjalle? Miksi suojapaperi? Koolauksen ja suoristamisen ymmärrän, mutta pohjat ja valittu toimintatapa kiinnostaa enemmän kuin tylsän harmaan (!!!!!!?) sohvan ostaminen.

Perusteliko Mikko miksi päätyi vähentämään kylmäsäilytyksen määrää?

vai onko hänkin vain suunnittelija joka osaa tehdä asiat vain haluamallaan tavalla, asiakkaan tarpeita ja toiveita kuuntelematta.

Vierailija
427/900 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että oli mukava jakso! Pitkästä aikaa vanhaa kunnon Mikkoa&Villeä, sekä mökin sisätilojen suunnittelua. Nämä ovat parhaita jaksoja!

Pihajaksot (Laura) skippaan. Eivät ne täysi  huonoja ole, mutta huomattavasti tylsempiä, kuin nämä ensinmainitut.

Vierailija
428/900 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villellä ja Mikolla hyvä kemia, ymmärtävät toistensa huumoria. Mukava katsoa. :)

Vierailija
429/900 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo  d n a  -nettityyppijutut ei kiinnosta. Ei mitenkään liity rakentamiseen ja sisustamiseen. Pelkkää surkeaa mainontaa.

Vierailija
430/900 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin siihen sammaleenvihreään samettisohvaan, missä ne istui siellä myymälässä. Olisipa mulla varaa sellaiseen 😍

Vierailija
431/900 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sympaattinen pariskunta! Ihania, aitoja, rauhallisia. Joillakin on älytön show päällä. Näillä ei. Katsoivat muutokset rauhallisesti, harkitsevaisesti. Olivat myös ihania, kun miettivät toinen toisistaan, mitä haluaisivat, eikä sitä iänikuista "Mä haluun sitä, mä tykkään siitä...". Kumpikin oli selvästi miettinyt sitä, että lopputulos miellyttää molempia. 

Vierailija
432/900 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa sympaattinen pariskunta! Ihania, aitoja, rauhallisia. Joillakin on älytön show päällä. Näillä ei. Katsoivat muutokset rauhallisesti, harkitsevaisesti. Olivat myös ihania, kun miettivät toinen toisistaan, mitä haluaisivat, eikä sitä iänikuista "Mä haluun sitä, mä tykkään siitä...". Kumpikin oli selvästi miettinyt sitä, että lopputulos miellyttää molempia. 

Nämä olivat kyllä kaukana esimerkiksi Larmeista jotka näyttelivät hämmästyneitä ja kiljuivat. Muutostyöt näkyi ennakkoon Larmien kodin ikkunoista...

Vierailija
433/900 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä keittiö oli ihanan värinen ja hienió, mutta ei minunkaan mielestäni sopinut tälle "mökille"

Vierailija
434/900 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän alan ihmisillä on varaa ostaa ja remontoida tuollainen järven rannalla oleva paikka " kesämökiksi"?

Vierailija
435/900 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on surkeaa katsottavaa nämä puutarhajaksot. Suunnittelijan avut ovat jossain muualla kuin suunnittelupöydällä ja toteutus on huolimatonta. 

Oletin että vanha risuuntunut puutarha olisi kunnostettu. Vaan ei. Tärkeintä oli kummalliset terassit joissa aivan liian pienet ruokailutilat. Tuollaiseen sukupaikkaan joka oli kuin hökkelikylä olisi kuulunut terassi jossa iso muurattu grilli avotulipaikkoineen, pitkä pöytä ja penkit ja siihen pergola jossa kate suojaamaan illanviettäjiä. tunnelmallisia valosarjoja roikkumaan ja kenties viiniköynnös kasvamaan . Tai villiviini riippuen kasvuvyöhykkeestä.

Saunan viereen olisi sopinut terassi jossa tuulensuojaa ja jopa se klassinen nuotiopaikka. Toki nuotiopaikka olisi sopinut myös järvenrantaan.  

Laituriin olisi voinut panostaa, tuonne olisi sopinut laiturinpäähän hienosti huvimaja tyyppinen uimahuone.

Mu

Tai halua 

Vierailija
436/900 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitään, mutta niin munkin mielestä! Vihreän sävy ei myöskään ollut silmääni, toivoin ehkä enemmän sammalenvihreämpää. Moderni keittiönon helppo ymmärtää, ja että sellainen todellakin tarvitaan, mutta itse olisin silti halunnut ei niin moderin köökin tuohon upeaan taloon!

Vierailija
437/900 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua olisi kiinnostanut huomattavasti enemmän sisäkaton levytys kuin sohvaliikkeessa jaarittelun seuraaminen. Varsinkin kun valitut sohvat oli kamalat. 

Mainitsiko Runtu että vanha katto jätettiin pohjalle? Miksi suojapaperi? Koolauksen ja suoristamisen ymmärrän, mutta pohjat ja valittu toimintatapa kiinnostaa enemmän kuin tylsän harmaan (!!!!!!?) sohvan ostaminen.

Perusteliko Mikko miksi päätyi vähentämään kylmäsäilytyksen määrää?

vai onko hänkin vain suunnittelija joka osaa tehdä asiat vain haluamallaan tavalla, asiakkaan tarpeita ja toiveita kuuntelematta.

Mä mietin että vähensikö se edes? Kukaan ei kurkistellut keittiön kaappeihin eikä sarjassa taidettu käydä läpi kodinkoneita lainkaan? Eli onko siellä nyt tiskikonettakaan kun sitäkään ei näytetty.. Ainoa minkä kuulin oli että tuo jääkaappi jää.

Vierailija
438/900 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis - mutta minkä pihan Eva Wuite mielestänne pilasi? Nyt kun vanhat jaksot alkoivat uusintoina niin haluan katsoa sen.

Vierailija
439/900 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että oli mukava jakso! Pitkästä aikaa vanhaa kunnon Mikkoa&Villeä, sekä mökin sisätilojen suunnittelua. Nämä ovat parhaita jaksoja!

Pihajaksot (Laura) skippaan. Eivät ne täysi  huonoja ole, mutta huomattavasti tylsempiä, kuin nämä ensinmainitut.

Minä myös pidän Mikon ja Villen jaksoista enemmän.

Tästä mökin uudistuksesta tuli kyllä todella onnistunut. Valoisuutta paljon lisää, katon ja lattian uudistukset täyskymppi. Ne upeat harmaat sohvat sopivat maton kanssa hienosti yhteen. Keittiö suorastaan fantasinen ja mahtavan värinen!

Vierailija
440/900 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis - mutta minkä pihan Eva Wuite mielestänne pilasi? Nyt kun vanhat jaksot alkoivat uusintoina niin haluan katsoa sen.

En muista nyt muuta kuin Jere Lehtisen mökkiä ympäröivän laajan terassin poistatti/pienensi. Rouva Lehtinen piti laajasta terassista jossa voi tanssia ym. mutta sitä ei sit enää ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän