Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mulla joku vika, kun päähän alkaa sattumaan heti kun pulssi nousee lähelle 170.

Vierailija
30.04.2023 |

Oon huomannut tämän tapahtuvan jo muutaman kuukauden ajan. Vähän kun pihahommia tekee (siis puunkaatoa tai pölkkyjen kantamista ylämäkeen) ja pulssi nousee, niin otsaan alkaa sattumaan. Voisko olla verenpaine tai joku muu vastaava.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea verenpaine. Käy lääkärissä niin ei tarvitse ihmetellä.

Vierailija
2/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pulssi ei mulla oo 170 kun menen lääkäriin. Pitäis mennä juosten ja päästä suoraan lääkärin pakeille eikä joutua istuskelemaan siinä aulassa niin kauaa että pulssi taas on laskenut. Jos taas pinkoilisin sen odotteluajan käytävää edestakaisin, niin varmaan paikalle tulisi muut valkotakkiset kuin se lääkäri.

Sen lääkärin pitäisi tulla tänne minun luokse, niin saisi juurisyyn selvitettyä helpommin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pulssi ei mulla oo 170 kun menen lääkäriin. Pitäis mennä juosten ja päästä suoraan lääkärin pakeille eikä joutua istuskelemaan siinä aulassa niin kauaa että pulssi taas on laskenut. Jos taas pinkoilisin sen odotteluajan käytävää edestakaisin, niin varmaan paikalle tulisi muut valkotakkiset kuin se lääkäri.

Sen lääkärin pitäisi tulla tänne minun luokse, niin saisi juurisyyn selvitettyä helpommin.

🤣 Juu älä mene juoksentelemaan terveyskeskuksen aulaan. Nyt jos olisi vielä Veli Puolikuu sketsiohjelma niin tästä saisi melko hyvän aikaiseksi.

Vierailija
4/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sua uskotaan ihan kun oireesi kerrot.

Vierailija
5/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko verenpainettasi seurannut? Suoni ratkeaa päästä jos on korkea hoitamaton verenpaine.

Tai sitten kuntosi on huono, eikös sitä varoitella liikas rehkimästä ettei sydän petä?

Vierailija
6/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissä kyllä asia tutkitaan. Siellä on sellanenkin testi että poljet pyörää tarkkailun alla.

Vierailija
7/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko verenpainettasi seurannut? Suoni ratkeaa päästä jos on korkea hoitamaton verenpaine.

Tai sitten kuntosi on huono, eikös sitä varoitella liikas rehkimästä ettei sydän petä?

Kunto ei liene huono, mutta pitääpi mitata tuo paine. Apteekista varmaan saa niitä mittareita. Millähän sitä saa tiputettua sitä verenpainetta, jos on liian korkealla. Olutta ja tupakkaa mulla kyllä kuluu ilmeisesti ihan liikaa, mutta kun ei malttais kuivin suin iltaisin takkatulen äärellä tai saunan terassilla istua. Jos vaihtais oluen punkkuun se kait auttaisi.

Vierailija
8/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syytä huoleen. Kossua naamaan, asperiinia huuleen ja saunaan ja sitten suoraan avantoon.

Suosittelen myös maratoonia harjoittelematta.

Kyllä suomalainen mies kestää pikku kivut.

Vierailija
9/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärissä kyllä asia tutkitaan. Siellä on sellanenkin testi että poljet pyörää tarkkailun alla.

En oo ajanut pyörällä, kun 1991 armeijassa, joten mieluummin jotain muuta lajia kokeilisin tai sitten tartteisin apupyörät.

-AP- (muistinpas laittaa tämänkin)

Vierailija
10/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota burana 800 ennenkuin rupeat hommiin. Niin minä teen ni ei tuu edes lihakset kipeiksi.

Vierailija
11/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisuoni on vaarassa poksahtaa aivoissasi. Välittömästi sairaalaan ja vaadit aivojen kuvauksen.

Vierailija
12/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo ajanut pyörällä, kun 1991 armeijassa, joten mieluummin jotain muuta lajia kokeilisin tai sitten tartteisin apupyörät.

Ei oo totta 🤣🤣🤣

Vierailija
13/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunto ei liene huono, mutta pitääpi mitata tuo paine. Apteekista varmaan saa niitä mittareita. Millähän sitä saa tiputettua sitä verenpainetta, jos on liian korkealla. Olutta ja tupakkaa mulla kyllä kuluu ilmeisesti ihan liikaa, mutta kun ei malttais kuivin suin iltaisin takkatulen äärellä tai saunan terassilla istua. Jos vaihtais oluen punkkuun se kait auttaisi.

Ihan turhaa tuollainen mittailu. 

Nuo on vaan lääkefirmojen keksintöjä köyhällistön pään menoksi.

Ja niitä punkkuja on ihan turha litkiä. Juo viinaa. Ja lisää röökiä. Makkara ja kalja tekee vaan hyvää paineille.

Vierailija
14/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verisuoni on vaarassa poksahtaa aivoissasi. Välittömästi sairaalaan ja vaadit aivojen kuvauksen.

Joo ja kannattaa mennä nyt ennenkuin känniset Vappu örveltäjät valloittaa kaikki sairaalat.

Vierailija
15/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa provolta, eikö 170 ole ihan ******* korkea pulssi pihahommissa.

Vierailija
16/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Prismasta saat mittarin, niitähän on nykyisin myytävänä monissa kaupoissa.

Suola pois, lakritsi pois, painoa alas, liikuntaa.

Mutta kyllä lääkkeet saa jos vp on jatkuvasti päälle suosituksen. Läheisellä oli 148/90 , lääkäri katsoo pari kuukautta ja sitten lääke.

Vierailija
17/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sua uskotaan ihan kun oireesi kerrot.

Ei ne lääkärit mitään tiedä.

Vierailija
18/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa provolta, eikö 170 ole ihan ******* korkea pulssi pihahommissa.

Hän taitaa kantaa niitä pöllejä ylämäkeen juosten.

Vierailija
19/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pyörä on pultattu lattiaan kiinni. Ehkä siihen voi vyölläkin kiinni sitoa.

Vierailija
20/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittari kannattaa ostaa marketista eikä apteekista, paitsi jos haluat maksaa reilua ylihintaa. Mittaat pari viikkoa aamuin illoin ja merkitset lukemat ylös. Tee tämä ennen lääkärikäyntiä sillä sen se lääkäri ensimmäiseksi käskee sinun tehdä.

Lopeta hillitön riehuminen, tee rauhallisesti. Asennoidu siihen että kohta loppuu tupakointi ja tissuttelu jos meinaat selvitä hengissä eläkeikään saakka. Ruokavalio menee uusiksi myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan