Muistatko 1980-luvulta kun Tex-Mex tuli Suomeen ja maissilastut, tomaattisalsa ja fajitakset olivat jotain uutta ja ihmeellistä?
Kommentit (62)
En muista. Oltiin just saatu talo valmiiksi ja lainaa sen verran että rahat riitti normi ruokaan ja lainojen lyhennykseen. Ei paljon kiinnostanut texmexit.
Itse en ole oikein koskaan päässyt näistä jyvälle. Ei vaan maistu.
Mulle 80-luvulla pizza oli uutta ja ihmeellistä.
En kyllä muista, mutta TexMex ei maistu vieläkään. Niitten mausteseoksessa on jotain sellaista josta mulla menee ruokahalu. En tykkää.
Muistan kun pasta tuli Suomeen. Sitä ennen se oli makaroonia vaan ja ehkä spagettiakin...
En koska en asu siellä paratiisietelässä,täällä käytiin vielä yleisesti ulkohuusissa paskalla toisin kuin teillä jossa vedettiin jo vesi pönttöön 1800 luvulla..
Eikö ne tulleet Suomeen 1990-luvulla?
Joo Cantinna West ja sitten tuli joku Santa Fe tms myös. Oli niin uutta kasarin ja ysärin vaihteessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne tulleet Suomeen 1990-luvulla?
Oisko ollu ihan ysärin alussa tosiaan.
Joo se oli pahaa se mausteseos
entä popcornit?
pizza?
Ap on sekaisin, kun väittää Cantinaa kasarin tuotteeksi. Se on avattu vuonna 1990, on siis ysärikuppila. Oletko kakara vain dementikko?
Vaikuttaa ihan roskaruualta joten olisin syöttänyt metsäneläimille moisen roskan.
Tuliko texmex safkat jo 80-luvulla?
Nykyään ei enään tule mitään uutta ja ihmeellistä minkään asia kohdalla. Ei ole tullut pitkiin aikoihin.
Muistan. En ole kokenut aiheelliseksi maistaa moisia, eli minulle ovat vieläkin uutta. Eivät vaikuta yhtään houkuttelevilta.
Suomen eka pizzeria Haminassa 1961.
Vierailija kirjoitti:
Ap on sekaisin, kun väittää Cantinaa kasarin tuotteeksi. Se on avattu vuonna 1990, on siis ysärikuppila. Oletko kakara vain dementikko?
Tätä minä vähän muistelin että pasta on kasaria ja texmex ysäriä.
Olin oikeassa...
Olen noita syönyt ensimmäisen kerran varmaan vuonna 1999. Ehkä meille maalle tuli vielä hitaammin.
Itelle ne ovat vieläkin uutta ja ihmeellistä.