Mun on pakko pysytellä alipainon tuntumassa
Heti kun paino nousee parikin kiloa, niin mulle ilmestyy valtavan kokoinen nesteinen roikkovatsa. Mittasin tuon eturepun ja sen ympärysmitta on 90 cm, painoindeksi 20..
Kommentit (50)
On tää kyllä niin epäreilua, kun toisilla vartalo pysyy kauniin mallisena vielä ylipainoisenakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku sairaus
*mielisairaus
Oiskohan mahdollista, että se ylipainon raja ei ole sun keholle luonnollinen paino?
Sit jos syöt vähänkin enemmän niin kroppa kerää hyllyvää.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku sairaus
Ei tietääkseni ole. Omenavartalo vain, kun kaikki kertyy vatsaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On tää kyllä niin epäreilua, kun toisilla vartalo pysyy kauniin mallisena vielä ylipainoisenakin.
Ap
Sulla on varmaan asketesnestettä. Voi olla syöpä tai maksakirroosi. Aikaa ei enää ole paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sulla on varmaan asketesnestettä. Voi olla syöpä tai maksakirroosi. Aikaa ei enää ole paljon.
Ei ole vatsaontelossa vaan vatsanahka on hyllyvä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan mahdollista, että se ylipainon raja ei ole sun keholle luonnollinen paino?
En ole testannut olla ylipainon rajalla. Olisin siellä varmaan aivan järkyttävä laardikasa, jos tää nytkin on tällaista.
Ap
Pituus? Harraststko liikuntaa? Ikä? Onko raskauksia takana?
Kannatta mennä lääkäriin, koska voi olla haimatulehdus.
Mistä kohtaa sä tuon 90 cm mittasit? Vyötäröltä vai jostain navan kohdalta?
BMI 20 on rumapainon tuntumassa, ei alipainon tuntumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole testannut olla ylipainon rajalla. Olisin siellä varmaan aivan järkyttävä laardikasa, jos tää nytkin on tällaista.
Ap
Niin olisitkin. Mulla on samanlainen vartalon malli kuin sulla, mutta olen normaalipainon ja ylipainon rajalla. Vyötärönympärys on nyt samoissa mitoissa kuin niillä joiden BMI on 35 paikkeilla ja näytän ihan käpylehmältä
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ennemminkin PCOS
Vierailija kirjoitti:
Pituus? Harraststko liikuntaa? Ikä? Onko raskauksia takana?
175 cm, harrastan liikuntaa, 39, kolme lasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä nyt pelottele. Ilkeää. - sivullinen
Vierailija kirjoitti:
Mistä kohtaa sä tuon 90 cm mittasit? Vyötäröltä vai jostain navan kohdalta?
Vatsan ympärysmitta navan kohdalta.
Ap
Sama, tai oikeestaan mun pitää pysyä alipainossa koska normipainossa oli iso maha ja muuten tikkulaiha. Mieluummin pieni maha ja tikkulaiha.
Vierailija kirjoitti:
Idioottimainen kommentti.
Varmaan joku sairaus