Onko noloa soittaa verotoimistoon ja kysyä ihmisten verotietoja?
Kommentit (120)
Mulla on tapana tarkistaa deittien tulot
Tuota noin...eikö pidä tietää silloin myös henkilön sosiaaliturva tunnus????
Ja jos ei tarvi niin eikö tälläisen tiedon antaminen ole sitten laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin kysyin työpaikkaa hakiessa palkkatoivetta miettiessäni, mitä edeltäjä sai. Olin aikeissa pyytää noin 3000+, mutta edeltäjä sai yli 4000/kk, niin pyysin saman - ja sain.
Edeltäjä lähti, kun kilpailija maksoi samasta työstä yli 5000/kk?
Miten sait edeltäjän tiedot, joilla hakea?
Kuinka vaikeaa on selvittää ihmisen nimi joka on ollut töissä ennen sinua? 😂🤦🏼 Ei v***u mitä nuijia täällä pyörii.
Pitää tietää myös syntymävuosi.
No ei todellakaan pidä. Ei ole monimutkaista päätellä tuloksista ellei samassa firmassa ole töissä 10 Matti Virtasta. Perseestäkö te näitä kommenttejanne revitte?
Asiakaana voi sopivasti tehdä negatiivisia asiakaspalautteita, miksi matot ovat vinossa, miksi palvelu on luokatonta yms. Ja ei muuta kuin odottamaan henkilöä milloin saapuu kortistoon. Sitten vaan soitto kotiin että tuletko meille töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. On julkista tietoa. Tarvitsee tietää henkilön nimi ja syntymävuosi.
Vierailija kirjoitti:
Jos et tiedä, miksi sanot yhtään mitään? Ei tarvitse tietää sotua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin kysyin työpaikkaa hakiessa palkkatoivetta miettiessäni, mitä edeltäjä sai. Olin aikeissa pyytää noin 3000+, mutta edeltäjä sai yli 4000/kk, niin pyysin saman - ja sain.
Kuinka vaikeaa on selvittää ihmisen nimi joka on ollut töissä ennen sinua? 😂🤦🏼 Ei v***u mitä nuijia täällä pyörii.
No ei todellakaan pidä. Ei ole monimutkaista päätellä tuloksista ellei samassa firmassa ole töissä 10 Matti
Kyllä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Nimi, maakunta ja syntymävuosi. Jos ei tiedä vuotta, arvaa sinnepäin ja kelaa siitä sitten vuosi kerrallaan kunnes löytyy
Itse suojasin omani vuosia sitten. Verotiedot näyttää kyylääjille pelkkää nollaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan pidä. Ei ole monimutkaista päätellä tuloksista ellei samassa firmassa ole töissä 10 Matti
Juu, ihan samanlainen naamakin nimikaimalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko noloa olla lyhyt mies?
On ja nöyryyttävää.
-Pihatonttu
Vierailija kirjoitti:
Itse suojasin omani vuosia sitten. Verotiedot näyttää kyylääjille pelkkää nollaa. ;)
Muutit Viroon?
Vierailija kirjoitti:
Asiakaana voi sopivasti tehdä negatiivisia asiakaspalautteita, miksi matot ovat vinossa, miksi palvelu on luokatonta yms. Ja ei muuta kuin odottamaan henkilöä milloin saapuu kortistoon. Sitten vaan soitto kotiin että tuletko meille töihin.
Voisin lyödä vetoa että tämä kommentoija on itse työtön.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska verotiedot on julkisia. Veronkiertäjät helpompi käräyttää. Persut ja muut oikeistopaskat.
Veronmaksu on kunnia-asia!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää.
No kun ei pidä, v**un urpo. Voit hakea sillä verotoimiston koneella pelkällä etu- ja sukunimellä.
On, koska ei niitä soittamalla lähdetä etsimään. Sun pitää mennä paikan päälle, todistaa henkilöllisyytesi ja sitten perustella tarkoitus ja pyytää joku tietty väli mistä niitä katsot. Tarkoitus ei tarvitse olla kummoinen. Lehdistö esimerkiksi pyytää ne erikseen kirjallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Itse suojasin omani vuosia sitten. Verotiedot näyttää kyylääjille pelkkää nollaa.
T. Hakkaraisen Teuvo
Vierailija kirjoitti:
Sinun verotiedot on suojattu sillä, että ainoat tulot tulevat muiden veronmaksajien taskuista ja ne maksaa sinulle Kela. Ketään ei roposesi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin lyödä vetoa että tämä kommentoija on itse työtön.
Voisin lyödä vetoa, että sinä olet juuri se, joka haluaa minut teille töihin.
Ja eiköhän vaan sitten tekeytymään asiakkaaksi henkilön työpaikalle ja ostamaan ulos. Sittenhän voi napata hyvän työntekijän valtiolle töihin kuin rusinan pullasta.