Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisenä miehenä olen joutunut laskemaan rimaa kumppanin etsimisessä

Vierailija
24.03.2025 |

Joskus nuorena oikeastaan kukaan ei kelvannut.  Tupakointi, tatuointi tai runsas alkoholinkäyttö oli jo turn off. Myöhemmässä vaiheessa nuo kaikki saattoivat ainakin jossain tapauksessa olla ihan ok. Nyt kun alkaa mittarissa olemaan jo lähes 50 kymppiä,  niin voisin jo periaatteessa kelpuuttaa kumppaniksi vaikka jo samaa ikäluokkaa olevan entisen ratakoneen. Onko teillä muilla samansuuntaisia kokemuksia kuinka iän myötä tulee paljon suvaitsevaisemmaksi?

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyen miehen pitäisi mennä töihin.

Sitä mieltä on myös hallitus.

Olen ideologisesti työtön ja reservistäkin erosin. Voin mennä töihin ja reserviin sen jälkeen kun naisten äänioikeus on poistettu.

Vierailija
102/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt kumminkaan, hyvä mies, huoli jotain Persua tai muuta pykkisesti vammautunutta.

Just olin ap:lle Terhi Kiemunkia mainostamassa. On trol- anteeksi, trullien aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on persjalkaisena köntysmiehenä laskea rimaa. Pääsetkö yli 10 cm korkeudesta?

Vierailija
104/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ideologisesti työtön ja reservistäkin erosin. Voin mennä töihin ja reserviin sen jälkeen kun naisten äänioikeus on poistettu.

Leikataas vaan niitä tukia. Sielläpä sitten olet omillas sillan alla.

Vierailija
105/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Nyt kun ei ole mitään lisääntymispaineita eikä sen sellaisia, niin täytyy olla joku tosi uskomaton tyyppi, että jaksan vaivautua. En tarvitse parisuhdetta mihinkään, joten miksi edes laskisin mitään rimaa. 😅

Eikö sun rima noussu enän?

Vierailija
106/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi minun, opiskelleen ja aina työllä itseni elättäneen äänioikeus pitäisi poistaa, mutta sinun kaltaisellasi saamattomalla vätyksellä se pitäisi säilyttää?

Vierailija
107/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelarotta. Lompakkoloinen.

Vierailija
108/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap saisi olla onnellinen, että kelpaa ylipäätään jollekin, sillä parisuhdemarkkinoilla +40-vuotiaat miehet ovat vain ongelmajätettä.ä, joilla ei ole tarjota naisille mitään, ei siis yhtään mitään.

Jaa, että sellaisen alilaatuisen ja femakkoisen riivinraudan ulahdus sitten siellä. Sieltä nurkasta biojätteen ominaisuudessa ei paljoa kannattaisi huudella yhtään mitään :D

Vierailija
109/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap että laskit riman, omalle tasollesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme