Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisenä miehenä olen joutunut laskemaan rimaa kumppanin etsimisessä

Vierailija
24.03.2025 |

Joskus nuorena oikeastaan kukaan ei kelvannut.  Tupakointi, tatuointi tai runsas alkoholinkäyttö oli jo turn off. Myöhemmässä vaiheessa nuo kaikki saattoivat ainakin jossain tapauksessa olla ihan ok. Nyt kun alkaa mittarissa olemaan jo lähes 50 kymppiä,  niin voisin jo periaatteessa kelpuuttaa kumppaniksi vaikka jo samaa ikäluokkaa olevan entisen ratakoneen. Onko teillä muilla samansuuntaisia kokemuksia kuinka iän myötä tulee paljon suvaitsevaisemmaksi?

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, pikemminkin vahingosta viisastunut ja nostaa rimaa.

Vierailija
2/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä, itseasiassa päin vastoin. Alkoholinkäyttäjiä, tupakoitsijoita, päihdeongelmaisia tai toisen miehen lapsia ei ole mitään kiinnostusta katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, päinvastoin, nuorempana kelpasi miehet, jotka ei enää läpäise seulaa.

Vierailija
4/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Laarin pohjia täälläkin jo kaivellaan...

Vierailija
5/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta. Tarpeeksi sammakoita pussanneena ei kelpaa enää kukaan, ja hyvä niin.

Vierailija
6/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Nyt kun ei ole mitään lisääntymispaineita eikä sen sellaisia, niin täytyy olla joku tosi uskomaton tyyppi, että jaksan vaivautua. En tarvitse parisuhdetta mihinkään, joten miksi edes laskisin mitään rimaa. 😅

Vierailija
7/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 v mies.

Vierailija
8/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sporttinen, siro, hoikka 149 cm pitkä 50 v nainen ja mulla on silarit ja tehty rintojen kohotus ja vatsankiristys. Pidän ulkonäöstäni huolen ja elän terveellisesti, urheilen ja ihoni on vielä rypytön eikä mikään paikka roiku. Myös pidän huolta ns rakkauslihaksista. Eli treenaan niitä säännöllisesti. 

Olen Tinderissä ja asun Helsingissä, vientiä on ihan järjettömästi. Baareissa saisin seuraa lähes kaiken ikäisistä miehistä. En vain itse halua enää mitään kovin tiivistä parisuhdetta, vaan sellainen tapailusuhde kävisi mulle hyvin, jossa vietettäisiin yhdessä aikaa, harrastaen ja kotoilen, tehtäisiin yhdessä hyvää ruokaa ja viiniä ja juteltaisiin, saunottaisiin ja rakasteltaisiin kiihkeästi. Leffailtoja, matkustamista, mökkeilyä. Ja vapaa lapsiperhe arjesta

Vierailija
9/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut rima niin korkealla, että kumppanin saaminen on mahdotonta. Ulkonäköni ei riitä niihin naisiin, joihin koen aitoa vetovoimaa, enkä suostu tyytymissuhteeseen. 

Vierailija
10/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen miehen pitäisi mennä töihin.

Sitä mieltä on myös hallitus.

Vierailija
11/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, valitettavasti on kokemusta riman laskusta. Ei olisi kannattanut, kärsin siitä edelleenkin vaikka suhde on päättynyt pari vuotta sitten. Nyt 60v naisena, ei kiinnosta enää minkäänlainen parisuhde, sen verran tuli takkiin. Kiitos vaan tuolle mt-ja alko-ongelmaiselle miehelle. Eikä haittaa vaikka tunnistatkin tästä itsesi.

Vierailija
12/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sporttinen, siro, hoikka 149 cm pitkä 50 v nainen ja mulla on silarit ja tehty rintojen kohotus ja vatsankiristys. Pidän ulkonäöstäni huolen ja elän terveellisesti, urheilen ja ihoni on vielä rypytön eikä mikään paikka roiku. Myös pidän huolta ns rakkauslihaksista. Eli treenaan niitä säännöllisesti. 

Olen Tinderissä ja asun Helsingissä, vientiä on ihan järjettömästi. Baareissa saisin seuraa lähes kaiken ikäisistä miehistä. En vain itse halua enää mitään kovin tiivistä parisuhdetta, vaan sellainen tapailusuhde kävisi mulle hyvin, jossa vietettäisiin yhdessä aikaa, harrastaen ja kotoilen, tehtäisiin yhdessä hyvää ruokaa ja viiniä ja juteltaisiin, saunottaisiin ja rakasteltaisiin kiihkeästi. Leffailtoja, matkustamista, mökkeilyä. Ja vapaa lapsiperhe arjesta

Terkut Pertti 66v:n unelmista, paljastuit

Vierailija
13/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 kymppiä ja puhut naisesta ratakoneena. Melkein toivon että ansaitset olla ihan sinkkuna tästä eteenpäinkin.

Vierailija
14/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

500 v mies.

Metusalem

Vierailija
15/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska olet kaiken lisäksi lyhyt.

😄👍

Vierailija
16/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terkut Pertti 66v:n unelmista, paljastuit

Höpö höpö! Kyllä meitä sporttisia keski-ikäisiä, viriileitä  naisia on etenkin isoissa kaupungeissa. Mee tsekkaa tarjonta kuntosaleilla! Siellä niitä hoikkia, sporttisia keski-ikäisiä naisia löytyy. Yleensä ovat myös pitkälle koulutettuja ja varakkaita. Eivät tupakoi, ole tatuoituja, ja elävät terveellisesti. 

Vierailija
17/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä vanhempi mies, sen epätoivoisempi. Sitten kun vielä kirjoitustaito ja se miten naisille puhutaan on hukassa, niin ei ihmekkään ettei enää kelpaa. 

Vierailija
18/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä menee toisnpäin :_D

Vierailija
19/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen suhde kelpaisi kyllä, olisi unelma...

T: M71

Vierailija
20/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooo, kaikesta tuosta päätellen pää lyö ihan tyhjää. Mutta pääasia että on timmissä kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi