Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisenä miehenä olen joutunut laskemaan rimaa kumppanin etsimisessä

Vierailija
24.03.2025 |

Joskus nuorena oikeastaan kukaan ei kelvannut.  Tupakointi, tatuointi tai runsas alkoholinkäyttö oli jo turn off. Myöhemmässä vaiheessa nuo kaikki saattoivat ainakin jossain tapauksessa olla ihan ok. Nyt kun alkaa mittarissa olemaan jo lähes 50 kymppiä,  niin voisin jo periaatteessa kelpuuttaa kumppaniksi vaikka jo samaa ikäluokkaa olevan entisen ratakoneen. Onko teillä muilla samansuuntaisia kokemuksia kuinka iän myötä tulee paljon suvaitsevaisemmaksi?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin nelikymppisenä etsimästä mitään. Etsikööt minua välillä. M50

Vierailija
62/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä menee toisnpäin :_D

Olen viisikymppinen eronnut mies. Elämänhallintani ja elintapani ovat kunnossa poislukien tällä palstalla notkuminen. Tapaan jatkuvasti upeita ja mielenkiintoisia suurin piirtein itseni ikäisiä naisia. En tiedä katoaisivatko he jos rupeaisin vonkaamaan apinan raivolla kaikkea millä on pulssi.   

Säälittävä, 50-vuotias pick me boy.

Päinvastoin, varmaan täysjärkisin mies tällä sivustolla:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain itse halua enää mitään kovin tiivistä parisuhdetta, vaan sellainen tapailusuhde kävisi mulle hyvin, jossa vietettäisiin yhdessä aikaa, harrastaen ja kotoilen, tehtäisiin yhdessä hyvää ruokaa ja viiniä ja juteltaisiin, saunottaisiin ja rakasteltaisiin kiihkeästi. Leffailtoja, matkustamista, mökkeilyä. Ja vapaa lapsiperhe arjesta

En tajua, mikä tässä on ongelma, eli miksi et tapailusuhteita löydä. Itselläni ei koskaan ole ollut mitään ongelmaa, kaikkien kanssa ei myös ole ollut seksiä, vaan nimenomaan ilman mitään paineita nautitaan kivasta yhdessä olosta.

Joidenkin kanssa sitten on ollut, kun kemiat kohtaa. Tapailu on jatkunut niin kauan kun se kummankin elämäntilanteeseen sopii, joskus myös elämä vaan vie erilleen kuten muissakin ystävyyssuhteissa. Pääpointti on, että ollaan tilanteessa rehellisiä ja molemmat lähtee samalta kulmalta.

Tosiasia on, että monet naiset kuitenkaan eivät ole valmiita reiluun tapailusuhteeseen, vaan ovat mustiksia ja omistuksenhaluisia näistä tapailumiehistä. Lisäksi mieheltä aletaan odottaa palveluksia tyyliin keittiön hana vuotaa.

Vierailija
64/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mielenkään etsiä enää yhtään naista tuntia pidempään suhteeseen.

M52

Vierailija
65/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole vielä keski-ikäinen, mutta aina vitsailen, että vaikka itse ikäännyn, naiset pysyvät samanikäisinä. Edelleen 34-vuotiaana deittailen vain 18-25-vuotiaita naisia, ja painotus nimenomaan 18-22-vuotiaissa. 

Vierailija
66/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö vain korkeushyppääjiä parisuhteeseen? Laajenna reviiriäsi esim. pituushyppääjiin!

Vierailija
67/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöhäiskeski-ikäinen pullukka nainen, kasvot ihan sievät mutta vartalo ei ole kummoinen ja kasvoissa ikä näkyy. Ihan ihmeellisesti samanikäisiä miehiä pörrää ympärillä kaupoissa, kahviloissa yms. Ihmettelen eikö he löydä jotain parempaa (ja otollisempaa) kohdetta.

Huomaan sen enkä ilahdu, koska olen itse kiinnostunut naisista.

Vierailija
68/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

500 v mies.

Tympäisee ihmisten tyhmentyminen.

Vierailija
69/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemusta, pikemminkin vahingosta viisastunut ja nostaa rimaa.

Näin on!

Vierailija
70/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain itse halua enää mitään kovin tiivistä parisuhdetta, vaan sellainen tapailusuhde kävisi mulle hyvin, jossa vietettäisiin yhdessä aikaa, harrastaen ja kotoilen, tehtäisiin yhdessä hyvää ruokaa ja viiniä ja juteltaisiin, saunottaisiin ja rakasteltaisiin kiihkeästi. Leffailtoja, matkustamista, mökkeilyä. Ja vapaa lapsiperhe arjesta

En tajua, mikä tässä on ongelma, eli miksi et tapailusuhteita löydä. Itselläni ei koskaan ole ollut mitään ongelmaa, kaikkien kanssa ei myös ole ollut seksiä, vaan nimenomaan ilman mitään paineita nautitaan kivasta yhdessä olosta.

Joidenkin kanssa sitten on ollut, kun kemiat kohtaa. Tapailu on jatkunut niin kauan kun se kummankin elämäntilanteeseen sopii, joskus myös elämä vaan vie erilleen kuten muissakin ystävyyssuhteissa. Pääpointti on, että ollaan tilanteessa rehellisiä ja molemmat lähtee samalta kulmalta.

Tosiasia on, että monet naiset kuitenkaan eivät ole valmiita r

Miehenä vahvistan. Tuntuu, että vaikka mitä sanotaan se parisuhde siellä takana väijyy toiveissa kuitenkin ja sitten suututaan, kun ei juttu sinne etene. Vähän ajan päästä myös vaatimukset ajanvietolle alkaa tulemaan vain naista miellyttäviksi. Esim. alussa harrastetaan yhdessä, mutta kohta se on vaihtunut pelkkään netflixiin.

Vierailija
71/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole vielä keski-ikäinen, mutta aina vitsailen, että vaikka itse ikäännyn, naiset pysyvät samanikäisinä. Edelleen 34-vuotiaana deittailen vain 18-25-vuotiaita naisia, ja painotus nimenomaan 18-22-vuotiaissa. 

Sun serkun tytön kavereiden kanssa. Yök

Vierailija
72/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on, että monet naiset kuitenkaan eivät ole valmiita r

Tämä olisi hieno juttu. Kannatan.

-N-

Vierailija
73/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin miehenä itsestään huoltapitävä jakkupukuinen timmi business lady, olisi unelmien täyttymys. Lihavat plösöt täällä huutelee tyhmäksi ja bimboksi. Ymmärrän miehenä hyvin jos naiseni haluaisi lasten saamisesta aiheutuneet ulkönäköhaitat korjata. Voisin sellaisen hyvin maksaa naiselleni, olenhan osasyyllinen osittain

No todellakin olisi!

Sehän se just ongelma onkin, kun tuollaisia kuvatunlaisia laadukkaita naisia ei tahdo enää olla. Näitä ei niin kurantteja naisia sitten onkin jo +20 tusinaan. Samat ei kurantit naiset sitten käy kateellisena laumana, kuten näkyy, sellaisen laadukkaan naisen kimppuun ja yrittävät nokkia sen ruotuun.

Kokemusta on.

-N-

Vierailija
74/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millaisen ap löysi kun rimaa tarpeeksi laski?

Olen lähinnä leikitellyt ajatuksella siitä vanhasta tatuoidusta ratakoneesta.

Niin, haluaisitko löytää jonkun alkoholistin? Ei kannata ihan niin paljon laskea kuitenkaan rimaa.

Vierailija
75/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä on töitä, kun katsoo junan ikkunasta.

Lyhyen miehen kuuluisi mennä töihin.

Risusavottaan.

Vierailija
76/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Nyt kun ei ole mitään lisääntymispaineita eikä sen sellaisia, niin täytyy olla joku tosi uskomaton tyyppi, että jaksan vaivautua. En tarvitse parisuhdetta mihinkään, joten miksi edes laskisin mitään rimaa. 😅

Mulla ei ole ikinä ollut lisääntymispaineita.

Vierailija
77/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sporttinen, siro, hoikka 149 cm pitkä 50 v nainen ja mulla on silarit ja tehty rintojen kohotus ja vatsankiristys. Pidän ulkonäöstäni huolen ja elän terveellisesti, urheilen ja ihoni on vielä rypytön eikä mikään paikka roiku. Myös pidän huolta ns rakkauslihaksista. Eli treenaan niitä säännöllisesti. 

Olen Tinderissä ja asun Helsingissä, vientiä on ihan järjettömästi. Baareissa saisin seuraa lähes kaiken ikäisistä miehistä. En vain itse halua enää mitään kovin tiivistä parisuhdetta, vaan sellainen tapailusuhde kävisi mulle hyvin, jossa vietettäisiin yhdessä aikaa, harrastaen ja kotoilen, tehtäisiin yhdessä hyvää ruokaa ja viiniä ja juteltaisiin, saunottaisiin ja rakasteltaisiin kiihkeästi. Leffailtoja, matkustamista, mökkeilyä. Ja vapaa lapsiperhe arjesta

Nooo, kai

Älä välitä. Heillä huono itsetunto.

Vierailija
78/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun serkun tytön kavereiden kanssa. Yök

Mitä helvettiä sönkötät? :D

Vierailija
79/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myöhäiskeski-ikäinen pullukka nainen, kasvot ihan sievät mutta vartalo ei ole kummoinen ja kasvoissa ikä näkyy. Ihan ihmeellisesti samanikäisiä miehiä pörrää ympärillä kaupoissa, kahviloissa yms. Ihmettelen eikö he löydä jotain parempaa (ja otollisempaa) kohdetta.

Huomaan sen enkä ilahdu, koska olen itse kiinnostunut naisista.

Millä lailla nämä miehet siis "pörrää ympärillä" vaikka jossain Prismassa?

Vierailija
80/109 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee noihin tapailusuhteisiin, monen naisen kannattaisi opetella oikeasti ystävystymään miesten kanssa ensin. Itselläni lähtökohta on nimenomaan ystävyys ja seksi tulee siihen päälle, jos on tullakseen. On mulla paljon naisystäviäkin, eli sosiaalisena ihmisenä varmaan helppoa tutustua miehiinkin.

Mutta mitä ystävien (epäonnistuneita) tapailusuhteita olen seurannut niin tulee fiilis, että naiset oikeasti ajattelee, että heidän ei tarvitse siihen suhteeseen tuoda muuta kuin seksiä ja miehiä voi sitten sen perusteella jopa pomputtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä