Keski-ikäisenä miehenä olen joutunut laskemaan rimaa kumppanin etsimisessä
Joskus nuorena oikeastaan kukaan ei kelvannut. Tupakointi, tatuointi tai runsas alkoholinkäyttö oli jo turn off. Myöhemmässä vaiheessa nuo kaikki saattoivat ainakin jossain tapauksessa olla ihan ok. Nyt kun alkaa mittarissa olemaan jo lähes 50 kymppiä, niin voisin jo periaatteessa kelpuuttaa kumppaniksi vaikka jo samaa ikäluokkaa olevan entisen ratakoneen. Onko teillä muilla samansuuntaisia kokemuksia kuinka iän myötä tulee paljon suvaitsevaisemmaksi?
Kommentit (109)
Luulisi ap, että noilla sun kriteereillä löytäisi helposti toiveitten mukaisen. Nimenomaan 40+ ikäluokassa on aika harvinaista tupakointi, tatuoinnit ja runsas alkoholin käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Olen 50 v nainen, ihan päinvastoin, nuorena kelpasi melkoisetkin jännämiehet ja rentutkin, jos olivat komeita ja sillä tavalla jännittäviä ettei ollut tylsää olla yhdessä.
Nykyään ulkonäöllä ei ole juurikaan mitään merkitystä, mutta esim. päihdeongelmia, epävakautta, asenteellista työttömyyttä (eli ei syynä se ettei saa työtä, sairaus tms vaan se ettei vaan huvita "oravanpyörä" tms), pettämistä tms. en katsele enää yhtään. Juttu on, että olen nykyään ihan tyytyväinen yksinkin, joten ei haittaa mitään jos kriteerini on liian kovat, niin etten enää koskaan löydä ketään.
Olen suunnilleen ikäisesi nainen, ja ihmettelen tätä näkemystä, että renttujen kanssa ei ole tylsää. Minusta just sellaiset ihmiset nimenomaan OVAT tylsää seuraa. Mutta tylsää ei ole sellaisen miehen kanssa, joka on samanhenkinen ja jonka kanssa on seksuaalista ja romanttista vetovoimaa. Joskus tuntuu, että ihmisillä ei ole tällaisesta mitään kokemusta, jos sitä jännitystä haetaan jostain "melkoisista jännämiehistä ja rentuista" - just sellaiset ovat minusta nimenomaan aika tylsiä miehiä. Ja ulkonäkökin yleensä kärsii siitä renttuelämäntyylistä.
Ap saisi olla onnellinen, että kelpaa ylipäätään jollekin, sillä parisuhdemarkkinoilla +40-vuotiaat miehet ovat vain ongelmajätettä.ä, joilla ei ole tarjota naisille mitään, ei siis yhtään mitään.
Toimintakykyä rajoittavien sairauksien myötä olen alkanut haaveilla samanlaisesta miehestä, jota ei haittaisi lähinnä kotoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan pankissa olen asiantuntija, kova palkka. Ei tätä työtä pystyisi tekemään mikään tyhjäpää. Ei se, että pitää ulkonäöstään huolen ole mikään tyhmyyden merkki. Mutta joo, olen tottunut kateellisten kommentteihin. Facessa postasin sinkkuryhmään salikuvan harrastuksistani niin olin tyrrkk*y huomiohuo***ra. Kaikki vihaposti tuli keski-ikäisiltä naisilta, samaan aikaan kun miehet kehui ja lähestyi.
Samoin työkaverini sanoi, että olen huono äiti, kun käyn urheilemassa 4-5 krt viikossa, poikani oli tuolloin 17 v ja ei edes ikinä ollut itse kotona siihen aikaan kun kävin salilla. Se vain oli kateellisen työkaverin purkaus.
Niin, kaikki ovat kateellisia sinun silareista ja muista kehon parannusleikkauksi
Miksi on niin paljon syvällisempää olla huolittelematon läski kuin tyylikäs ja timmi? Kertokaa, kiitos!
Sivusta
Mulla on ikää 50+. Yksikään avokki tai tyttöystävä ei ole ollut tatuoitu/alkkis. Yksi viikon kestänyt suhde oli tupakoivaan naiseen, mutta tämä oli 19 v hottis blondi ja itse olin tuolloin vasta 21 v. Oli kyllä hyvät kyydit, eli ihan puhtaasti s€ksin vuoksi kesti noinkin kauan.
Nykyinen avokkini on akateeminen, lapseton, kurvikas ja itseni ikäinen. Sanoisin, että olen onnistunut poimimaan joka ikävaiheessani ikäluokkani top10-naisia. Roskaakin olisi kyllä ollut tarjolla, mutta ei.
Pudotan mielummin kumppaniin ikää kuin rimaa.
Hyvä provo, naiset ovat tuollaisia. Elämässä on parasta naisten rupsahtaminen :).
Vierailija kirjoitti:
Olen sporttinen, siro, hoikka 149 cm pitkä 50 v nainen ja mulla on silarit ja tehty rintojen kohotus ja vatsankiristys. Pidän ulkonäöstäni huolen ja elän terveellisesti, urheilen ja ihoni on vielä rypytön eikä mikään paikka roiku. Myös pidän huolta ns rakkauslihaksista. Eli treenaan niitä säännöllisesti.
Olen Tinderissä ja asun Helsingissä, vientiä on ihan järjettömästi. Baareissa saisin seuraa lähes kaiken ikäisistä miehistä. En vain itse halua enää mitään kovin tiivistä parisuhdetta, vaan sellainen tapailusuhde kävisi mulle hyvin, jossa vietettäisiin yhdessä aikaa, harrastaen ja kotoilen, tehtäisiin yhdessä hyvää ruokaa ja viiniä ja juteltaisiin, saunottaisiin ja rakasteltaisiin kiihkeästi. Leffailtoja, matkustamista, mökkeilyä. Ja vapaa lapsiperhe arjesta
Pasi hoi, ne on lantionpohjan lihakset ja sunkin kantsii alkaa treenata, ettei ala kakka löytyä kalsareista.
Vierailija kirjoitti:
Ap saisi olla onnellinen, että kelpaa ylipäätään jollekin, sillä parisuhdemarkkinoilla +40-vuotiaat miehet ovat vain ongelmajätettä.ä, joilla ei ole tarjota naisille mitään, ei siis yhtään mitään.
Kyllä mulle kelpaa 40-60 v miehet
t 50 v N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 50 v nainen, ihan päinvastoin, nuorena kelpasi melkoisetkin jännämiehet ja rentutkin, jos olivat komeita ja sillä tavalla jännittäviä ettei ollut tylsää olla yhdessä.
Nykyään ulkonäöllä ei ole juurikaan mitään merkitystä, mutta esim. päihdeongelmia, epävakautta, asenteellista työttömyyttä (eli ei syynä se ettei saa työtä, sairaus tms vaan se ettei vaan huvita "oravanpyörä" tms), pettämistä tms. en katsele enää yhtään. Juttu on, että olen nykyään ihan tyytyväinen yksinkin, joten ei haittaa mitään jos kriteerini on liian kovat, niin etten enää koskaan löydä ketään.
Olen suunnilleen ikäisesi nainen, ja ihmettelen tätä näkemystä, että renttujen kanssa ei ole tylsää. Minusta just sellaiset ihmiset nimenomaan OVAT tylsää seuraa. Mutta tylsää ei ole sellaisen miehen kanssa, joka on samanhenkinen ja jonka kanssa on seksuaalista ja romant
Jännämiehet on myytti, jota levittää ja vaalii itsekin itsensä tylsäksi mieltävä luuserimiesten eli incelien joukko.
Jonka erottaa "jännistä" vain ikuinen neitseys.
Helppo homma. Rimanalittajiahan riittää. Mm metriperäpersuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin miehenä itsestään huoltapitävä jakkupukuinen timmi business lady, olisi unelmien täyttymys. Lihavat plösöt täällä huutelee tyhmäksi ja bimboksi. Ymmärrän miehenä hyvin jos naiseni haluaisi lasten saamisesta aiheutuneet ulkönäköhaitat korjata. Voisin sellaisen hyvin maksaa naiselleni, olenhan osasyyllinen osittain
No todellakin olisi!
Sehän se just ongelma onkin, kun tuollaisia kuvatunlaisia laadukkaita naisia ei tahdo enää olla. Näitä ei niin kurantteja naisia sitten onkin jo +20 tusinaan. Samat ei kurantit naiset sitten käy kateellisena laumana, kuten näkyy, sellaisen laadukkaan naisen kimppuun ja yrittävät nokkia sen ruotuun.
Yleensä tuohon asemaan joutuvat naiset joutuvat siihen siksi, ettei heillä ole kokemusta paremmasta. Normaali ihminen ei esimerkiksi lähde silpomaan itseään
No, synnytyksen aiheuttamien kosmeettisten haittojen korjauttaminen on ihan ok. Alapään lihasten treenaaminen taas on terveellistä, ja lisää todennäköisesti omaakin nautintoa. Miksi kiinnostus oman kehon hyvinvoinnista ja kauneudesta on tällä palstalla aina niin iso punainen vaate?
Se on ihmejuttu kun 40-60 v miehet kuvittelee menettävänsä naiset ns jännämiehille! Kuulkaas 40-60 vuotias jännämies on kaljotteleva, tupakoiva päihteiden käyttäjä joka ei syö terveellisesti, ei urheile, ei kokkaa eikä juo hienoja viinejä itsetehdyn illallisen kanssa. Ja tiedättekö miltä näyttää 50-60 vuotias lähikuppilan Pena joka vetää viinaa ja kaljaa ja tupakoi ketjussa???
Naiset haluaa hyvältä tuoksuvan, siistin ja hyvin pukeutuvan ja timmin miehen, jolla seisoo yhtä hyvin kuin nuoremmilla, mies joka osaa keskustella, laittaa ruokaa ja osaa pitää kodin siistinä ja on hyvä kumppani.
Joku jännämies lähibaarista ei kiinnosta kuin lihavia yh-bubiruusuja korkeintaan, normaali nainen ei vilkaisekaan kaljakuppilan kanta-asiakasta
Vierailija kirjoitti:
Hyvä provo, naiset ovat tuollaisia. Elämässä on parasta naisten rupsahtaminen :).
Joo, on ihan kiva rupsahdella. Se karsii ääliömiehet muttei kaikkia. Osan joutuu edelleen itse lemppaamaan.
N59
Vierailija kirjoitti:
50v lihava jakkupukunainen, ei lapsia, koulutettu, varakas, tällä hetkellä yrittäjä mutten tee täyttä päivää että aikaa tehdä kaikenlaista muuta mukavaa, paljon mökillä etätöissä.
Kumppania ei löydy sitten millään - paino tietysti vaikuttaa, tosin jo -10kg vuoden alusta eli työ käynnissä sen suhteen. Ulkonäköleikkaukset, pistoshoidot jne ei kiinnosta ainakaan tässä vaiheessa, toki hiuksia värjään, kynsiä laitan ja karvoja sokeroin.
Tietysti etsin samanlaisia ominaisuuksia - huomattavasti nuorempien kanssa voi pitää hauskaa mutta syvällisempiin keskusteluihin suht koht omaa ikäluokkaa. Hyvin vähän alkoa ja ei tupakalle.
Missä voisin kohdata kaltaiseni?
Martoissa.
Älä nyt kumminkaan, hyvä mies, huoli jotain Persua tai muuta pykkisesti vammautunutta.
Vierailija kirjoitti:
Olen sporttinen, siro, hoikka 149 cm pitkä 50 v nainen ja mulla on silarit ja tehty rintojen kohotus ja vatsankiristys. Pidän ulkonäöstäni huolen ja elän terveellisesti, urheilen ja ihoni on vielä rypytön eikä mikään paikka roiku. Myös pidän huolta ns rakkauslihaksista. Eli treenaan niitä säännöllisesti.
Olen Tinderissä ja asun Helsingissä, vientiä on ihan järjettömästi. Baareissa saisin seuraa lähes kaiken ikäisistä miehistä. En vain itse halua enää mitään kovin tiivistä parisuhdetta, vaan sellainen tapailusuhde kävisi mulle hyvin, jossa vietettäisiin yhdessä aikaa, harrastaen ja kotoilen, tehtäisiin yhdessä hyvää ruokaa ja viiniä ja juteltaisiin, saunottaisiin ja rakasteltaisiin kiihkeästi. Leffailtoja, matkustamista, mökkeilyä. Ja vapaa lapsiperhe arjesta
Kielioppivirheet ja naiivi teksti antavat vaikutelman noin parikymppisestä miehestä. Katsopa housuihisi, mitä siellä näkyy.
50v lihava jakkupukunainen, ei lapsia, koulutettu, varakas, tällä hetkellä yrittäjä mutten tee täyttä päivää että aikaa tehdä kaikenlaista muuta mukavaa, paljon mökillä etätöissä.
Kumppania ei löydy sitten millään - paino tietysti vaikuttaa, tosin jo -10kg vuoden alusta eli työ käynnissä sen suhteen. Ulkonäköleikkaukset, pistoshoidot jne ei kiinnosta ainakaan tässä vaiheessa, toki hiuksia värjään, kynsiä laitan ja karvoja sokeroin.
Tietysti etsin samanlaisia ominaisuuksia - huomattavasti nuorempien kanssa voi pitää hauskaa mutta syvällisempiin keskusteluihin suht koht omaa ikäluokkaa. Hyvin vähän alkoa ja ei tupakalle.
Missä voisin kohdata kaltaiseni?