Ärsyttäviä, mutta oikeita sanojen kirjoitusasuja? Minä aloitan:
Kommentit (104)
On tuo jukurtti huomattavasti parempi kuin jogurtti.
Jukurtti kirjoitetaan oikeasti kylläkin "youghourttens".
Vierailija kirjoitti:
Enään
OIKEITA kirjoitusasuja.
Minä kyllä kirjoitan hamaan tappiin asti jogurtti. En voisi edes syödä jukurttia, mitähän ihmeen mössölitkua sellainen edes on. Hiukseni pesen shampoolla. Ja juon shampanjaa. Pizzaa syön harvoin.
Ovatko ne uudet kirjoitustavat myönnytyksiä niille, jotka eivät osaa kirjoittaa oikein?
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä kirjoitan hamaan tappiin asti jogurtti. En voisi edes syödä jukurttia, mitähän ihmeen mössölitkua sellainen edes on. Hiukseni pesen shampoolla. Ja juon shampanjaa. Pizzaa syön harvoin.
Ovatko ne uudet kirjoitustavat myönnytyksiä niille, jotka eivät osaa kirjoittaa oikein?
Suomen ortografian mukaan suhuässää ei kirjoiteta sh, vaan š.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen ortografian mukaan suhuässää ei kirjoiteta sh, vaan š.
Se nyt vain on joko sampoo tai shampoo, deal with it. Ap
Kolesteroli. Monesti kuullut puhuttavan kolestrolista.
Asemesta. En tajua tätä mitenkään, ja kirjoitan asemasta.
Kaikki sampoot, sampanjat ja samaanit.
Mulla on myös muistikuva, että olisin joskus muinoin törmännyt siihen, että avokadolle olisi suositeltu kirjoitusasua avokaato, mutta onneksi en löytänyt tällaista tietoa enää mistään.
Ei näköjään ymmärretty viestin sisältöä. Osoitus siitä, että väestö on tyhmentynyt.
Pitsa