Lähetin WSOY:lle käsikirjoituksen
Nyt epäilyttää, menikö se perille, koska en saanut sähköpostiin mitään kuittausta, että käsikirjoitus on vastaanotettu.
Onko muilla kokemusta WSOY:lle lähettämisestä? Eikö siellä kuitata saapuneita posteja automaattiviestillä?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Niiden käsittelyajat on vuosia.
Kun nyt ensin tietäisi, että alkoiko ajanlasku vai jäikö teksti matkalle. :/
Ap.
Eivät kuittaa. Vastaavat kahden vuoden päästä hylkyvastauksella.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kuittaa. Vastaavat kahden vuoden päästä hylkyvastauksella.
:D
Hyvä tietää. Siis lähinnä tuo, että eivät kuittaa. Loppu ei niinkään hyvä.
Ap.
Ap sepustus on laitettu roskiin. Näitä maanisessa vaiheessa olevien kirjoituksia tulee joka viikko.
Ne ei kuittaa, koska muuten jokainen hätähousu kyselisi kerran viikossa "oletteko jo lukeneet".
Vinkki: jos sieltä sitten joskus tulee hirvittävän pitkä lista korjauksia, joita haluavat sun tekevän tekstiin ja kirjaan, niin se tarkoittaa melkein-kyllä. Tee ne korjaukset, niin luultavasti julkaisevat. Ei on aina lyhyesti "ei".
Mitä tarkoittaa, että viesti jää matkalle? Jos epäilet, että olet lähettänyt väärään osoitteeseen, niin voit tarkistaa sen lähetetyt-kansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että viesti jää matkalle? Jos epäilet, että olet lähettänyt väärään osoitteeseen, niin voit tarkistaa sen lähetetyt-kansiosta.
Tarkoitin, että viesti ei olisikaan mennyt perille osoitteeseensa. Epäluuloisena, koska kyseessä on sydänverinen hengentuotteeni, ja WSOY:n laatikko varmaan täynnä isoja liitetiedostoja. Sen vuoksi ajattelin, että jospa juuri minun tekstini ei kolahtanutkaan heidän laatikkoonsa, koska kuittausta ei tullut.
Lähetä jollekin pienelle kustantamolle, mutta yritä soittaa ensin ja kysellä vähän perusasioista yms.
WSOY on niin iso kustantamo, että sille kelpaa vain 100% hyvä kässäri.
Lähettävät sen jollekin pienemmälle kustantamolle, toisen kirjoittajan nimellä ja julkaisevat sitten. Sinä et saa siitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä jollekin pienelle kustantamolle, mutta yritä soittaa ensin ja kysellä vähän perusasioista yms.
Minun on 100 %:sti hyvä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Totta, siinä on huumoria! Se naurattaa jo ennen kuin vahvistetusti päätynyt kustantajalle perille. :D
Niile tipahtaa 1000 kirjoitusta vuodessa. Muutama pikalukija lukee sen sepustuksen. Muutamassa tunnissa. Eli ei kestä 2 vuotta. Pari kk korkeintaan. Jos tulee korjausehdotuksia. Tartu siihen. Jos pelkkä ei pla plaa plaa. Unohda koko juttu.
Tiputin omani 7 eri kustantamoon. Joten älä laita vain yhteen. Omani laitan joskus nettikirjana. Nyt ei vain ole sille prokkikselle aikaa.
Onko ap vielä linjoilla? Onko kuulunut mitään? Wsoy on siitä kankea kustantamo, ettei ilmota hylkyjä, ottavat vain yhteyttä mikäli kässäri kiinnostaa.
Itse lähetin jo tammikuussa. Perään kysely ob turhaa mutta aattelin lähestyä heitä vielä kuvitus-portfoliolla koska haen myös kuvittajan töitä, toivon että muistutus sysäsee kässäriäni eteenpäin
Niiden käsittelyajat on vuosia.