Ilmeisesti kunnat tarjoavat jotain liikuntapalveluja, kun suomalaiset ovat niihin erittäin tyytyväisiä? mistä liikuntapalveluista on kyse?
Itse en tiedä yhden yhtä kunnallista liikuntapalvelua, mutta johtuuko siitä että omalla osallani kyseessä on kaupunki eikä kunta?
Olen siis totaalisen hukassa uutisen kanssa, mitä minulta ollaan veronmaksajana pimitetty? Olen kaiken liikunnan joutunut tekemään itse ja omalla välineillä sekä rahalla.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän kaupungissa ei ole yhtään kaupungin ylläpitämää uimahallia, liikuntahallia, kuntorataa, hiihtolatua, jalkapallokenttää, yleisurheilukenttää, muita ulko- ja sisäliikuntapaikkoja? Eivät nämä itsestään siellä toimi ja ylläpidä itseään, vaan niihin käytetään kaupungin rahoitusta. Joissain kaupungeissa on myös ohjattuja liikunta- ja kuntosaliryhmiä, kaupungin järjestämää (ei seurojen) uinninopetusta, hiihtokouluja jne.
No ei kyllä niin että tietäisin niiden käytön kuuluvan minulle ilman subventoituna tai pääsymaksua. Olen kyllä ihmetellyt että kenelle ne tien laidassa näkyvät tamppaustelineitä muistuttavat metallihäkkyrät kuuluvat, jossa voisi jotain akrobatiaa harrastaa, mutta kun ei ole yhteystietoja niin en toisen omaisuuteen mene koskemaan.
No jos menisit siihen viereen katsomaan, niin näkisit että niihin on oikein käyttöohjeetkin laitettu, sen lisäksi, että on kerrottu, mikä taho ko. liikuntapisteen on siihen rakentanut ja kuka sen kunnossapidosta huolehtii.
Trollipolli leikkii hölmöläistä. Uimarannat, ulkoliikuntapuistot, pururadat, hiihtoladut, frisbeegolfkentät, tenniskentät, jalkapallokentät, jääkentät, uimahallit, kuntosalit yms.
Lähiuimarannan ruoppaus ja kunnostus. 50 tonnia. Tekojäärata ja tekonurmen vaihto. 400 000 euroa. Ulkoliikuntapuisto 100 000 jne jne. Seuroilla on omat vuoronsa kentille. Mutta kun niissä on käytettävää kalustoa ja ihmisiä töissä 2 vuorossa. Ei ne vuoromaksut kata päivän kunnostushintaa.
Pikkuruisessa kaupungissani on hyvä peruskuntosali ja edullinen - puoli vuotta 100 euroa, eläkeläisille ja
opiskelijoille vielä halvempi.
Kunnan sivuilta löytyy tiedot siitä, mitä liikuntapalveluja he tarjoavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän kaupungissa ei ole yhtään kaupungin ylläpitämää uimahallia, liikuntahallia, kuntorataa, hiihtolatua, jalkapallokenttää, yleisurheilukenttää, muita ulko- ja sisäliikuntapaikkoja? Eivät nämä itsestään siellä toimi ja ylläpidä itseään, vaan niihin käytetään kaupungin rahoitusta. Joissain kaupungeissa on myös ohjattuja liikunta- ja kuntosaliryhmiä, kaupungin järjestämää (ei seurojen) uinninopetusta, hiihtokouluja jne.
No ei kyllä niin että tietäisin niiden käytön kuuluvan minulle ilman subventoituna tai pääsymaksua. Olen kyllä ihmetellyt että kenelle ne tien laidassa näkyvät tamppaustelineitä muistuttavat metallihäkkyrät kuuluvat, jossa voisi jotain akrobatiaa harrastaa, mutta kun ei ole yhteystietoja niin en toisen omaisuuteen mene koskemaan.
Sinun kannattaisi varmaan käydä oman kuntasi nettisivuilla ja lukea sieltä, mitä liikuntapalveluja kunnassasi on tarjolla. Oppisit jotain uuttakin.
Älkää nyt hyvät ihmiset ruokkiko trollia. AP haluaa vaan mankua siitä että verovaroja käytetään johonkin muuhunkin kuin häneen tukiinsa. Lumet ovat sulaneet eikä enää voi talloa latuja niin AP:n ja muiden tollojen täytyy kanavoida mulkkuutensa johonkin muuhun.
Ei kai kunnallisia palveluja nykyään ole muille kuin maahan muuttajille tarkoitettu?
Toivottavasti olet trolli. Sillä ajatus, että joku ihminen on oikeasti noin tyhmä hirvittää.