Auri Kananen unohti tililleen puoli miljoonaa
Raha-Suomi alkaa: Auri Kananen unohti tililleen puoli miljoonaa euroa - Ilta-Sanomat
Voin kyllä samaistua tuohon tilanteeseen, itselleni on käynyt useinkin noin, ja olen myös nauranut makeasti päälle :)
"Mun äiti sanoi, että sinä olet varmaan ensimmäinen ihminen, joka on hukannut puoli miljoonaa, Kananen toteaa sarjassa ja nauraa makeasti päälle."
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mun käsitykseni Aurista vi*un idioottimaisena ihmisenä on saanut vahvistusta entisestään. Muija ei osaa edes siivota ammattilaisen elkein, vaikka väittää olevansa "maailman paras siivooja". Voi luoja, facepalm!
Ymmärtäisi nyt edes kohentaa ammatilliset taitonsa kohdilleen ennen kuin alkaa mediassa leveilemään jollain taidoillansa. Aurilla ei taida olla edes Puhdistuspalvelualan perustutkintoa suoritettuna ja se näkyy hänen videoilla.
Jos hän on paras somesiivooja? Tuossa hänellä on varmaan omanlaisensa ansaintalogiikka, ja kuulostaa toimivan, jos rahaa on noin paljon päässyt kertymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käsitykseni Aurista vi*un idioottimaisena ihmisenä on saanut vahvistusta entisestään. Muija ei osaa edes siivota ammattilaisen elkein, vaikka väittää olevansa "maailman paras siivooja". Voi luoja, facepalm!
Ymmärtäisi nyt edes kohentaa ammatilliset taitonsa kohdilleen ennen kuin alkaa mediassa leveilemään jollain taidoillansa. Aurilla ei taida olla edes Puhdistuspalvelualan perustutkintoa suoritettuna ja se näkyy hänen videoilla.
Mihin tarvitsee puhdistuspalvelun perustutkintoa, jos tienaa miljoonia ilman sitä?
Tutkintoa ja työkokemusta tarvitaan "Olen maailman paras siivooja" -väitteen tueksi. Peruskoulu taustaiselta tuollaisen väitteen toteaminen on vain veren kerjuuta nenästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on paras somesiivooja? Tuossa hänellä on varmaan omanlaisensa ansaintalogiikka, ja kuulostaa toimivan, jos rahaa on noin paljon päässyt kertymään.
Jos olet yhtään välittänyt katsoa sellaisia siivousvideoita YouTubesta, jotka ovat keskittyneet hamstraajien ja muiden mielenterveysongelmista kärsivien ihmisten asuntojen siivoamiseen, niin tiedät yhtä hyvin kuin minä, että Auri ei ole siivoojana siitä parhaasta päästä. Auri on tainnut poistaa YouTube-tililtänsä sen yhden videon, jossa oli muita ihmisiä auttamassa yhden asunnon tyhjentämisessä. Auri vaikutti heidän rinnallaan todella hitaalta ja amatöörimäiseltä. Ihmetteli vain pinkeissä tohveleissaan, mitä täällä oikein tapahtuu. Auri laittaa kahdessa minuutissa viisi roskaa roskikseen ja irvistelee lopun ajan kameralle.
oliko tämä virolainen?
kuten se natalia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että Auri tienaisi enemmän, jos olisi puhdistuspalvelun perustutkinto suoritettu🤣🤣🤣
Itse asiassa luulen. Hän voisi saada enemmän työkeikkoja, jos katsojille tulisi hänen videoiden perusteella sellainen ymmärrys ja mielikuva, että kyseessä on ammattilaissiivooja eikä mikään TikTok-riekkuja. Hän tekee niin paljon sellaisia perusvirheitä, joita ammattilaissiivoojat eivät tee. Hän ei työskentele tehokkaasti ja työturvallisesti, annostelee liikaa siivousaineita ja kuormittaa ympäristöä, käyttää vääriä kemikaaleja väärille pinnoille toisin sanoen pilaa pintamateriaaleja.
Rahalla ei saa tyylitajua.
Suorastaan moukkamainen kuva välittyi Raha Suomi -ohjelmasta. Parkkeeraa minne lystää, koska hänellä on varaa maksaa. Mitäpä siitä, että parkkeeraus voi olla jossakin kielletty esim. turvallisuussyistä, jos se on ainoa reitti hälytysajoneuvolle.
Hyvinhän kuitenkin muisti että tili oli olemassa kun oli sitä lopettamassa ja siirtämässä rahat toiseen pankkiin, uskokoon ken haluaa Aurin sepostuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitsee puhdistuspalvelun perustutkintoa, jos tienaa miljoonia ilman sitä?
Siihen, että tekee työnsä turvallisesti?
Vierailija kirjoitti:
Auri Kananen:
"Mä tykkään ongelmista, mitkä voi ostaa pois. Ne on parhaita! Jos mulle tulee sellaisia ongelmia, jotka voi ostaa rahalla pois, niin oikeesti jes. Mä oon aina niin ilone."
Toisin sanoen: Olen lahjonta ja korruptio orientoitunut henkilö.
Mä en tulkinnut asiaa ihan noin, mutta totta. Mä ajattelin ennemminkin, että esim. pyykinpesukoneen rikkoutuminen vs. sairastuminen.
Vierailija kirjoitti:
Hukannut puoli miljoonaa kun ne on tilillä?? Mä en nyt oikein tajua. Siis hukkasiko Auri tilinsä? Miten se onnistuu?
Kato se jakso niin tajuat. Ei tarvi täällä kysellä
Vierailija kirjoitti:
Hukannut puoli miljoonaa kun ne on tilillä?? Mä en nyt oikein tajua. Siis hukkasiko Auri tilinsä? Miten se onnistuu?
Opettelisitko jonain päivänä lukemaan?
Unohti
Rahat eivät ole missään hukassa, vaan Kananen unohti omistavansa puoli miljoonaa sisältävän tilin
Vierailija kirjoitti:
Auri Kananen on ärsyttävä. En seuraa häntä. Luulee olevansa maailman paras siivoaja, itseasiassa minä olen.
Mutta et keksinyt alkaa tienaamaan siivousvideoilla. Voi parkaa
Vierailija kirjoitti:
Auri tykkää rehvastella rahoistaan.
Yritteliäs ja ahkera onnistuja niin mikä ettei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkintoa ja työkokemusta tarvitaan "Olen maailman paras siivooja" -väitteen tueksi. Peruskoulu taustaiselta tuollaisen väitteen toteaminen on vain veren kerjuuta nenästä.
Näköjään ei tarvita. Kukkuu nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet yhtään välittänyt katsoa sellaisia siivousvideoita YouTubesta, jotka ovat keskittyneet hamstraajien ja muiden mielenterveysongelmista kärsivien ihmisten asuntojen siivoamiseen, niin tiedät yhtä hyvin kuin
Mitä sitten? Auri tienaa siivousvideoillaan todistettavasti
Persaukiset ei tiedä että talletussuoja on 100 000 eur per pankki. Siksi meillä on rahaa tileillä useassa pankissa.
Omat rahani eivät mahdu edes pankkitilille. Jatkuvasti on tilinylityksiä.
Minulla on varoja neljässä pankissa. Ulkolaisissakin. Tilejä useampi per pankki.
Oikeastaan tällainen Kananen on hyväksi koko siivooja-ammattikunnan maineelle
Arvostan
Luuletko, että Auri tienaisi enemmän, jos olisi puhdistuspalvelun perustutkinto suoritettu🤣🤣🤣