Auri Kananen unohti tililleen puoli miljoonaa
Raha-Suomi alkaa: Auri Kananen unohti tililleen puoli miljoonaa euroa - Ilta-Sanomat
Voin kyllä samaistua tuohon tilanteeseen, itselleni on käynyt useinkin noin, ja olen myös nauranut makeasti päälle :)
"Mun äiti sanoi, että sinä olet varmaan ensimmäinen ihminen, joka on hukannut puoli miljoonaa, Kananen toteaa sarjassa ja nauraa makeasti päälle."
Kommentit (45)
Hukannut puoli miljoonaa kun ne on tilillä?? Mä en nyt oikein tajua. Siis hukkasiko Auri tilinsä? Miten se onnistuu?
Kyllä se entinen pankki ainakin minulle lähetti tiliotteen jossa tili lopetettiin,miten tuollainen on mahdollista?
Luuli lopettaneensa tilin,mitenkähän tämä toimitus tapahtui?
Auri tykkää rehvastella rahoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se entinen pankki ainakin minulle lähetti tiliotteen jossa tili lopetettiin,miten tuollainen on mahdollista?
Ilmeisesti oli useampia tilejä eikä muistanut sulkea yhtä.
Köyhiä tuollainen saattaa ihmetyttää.
Hyvä Auri! Omalla työllään ansainnut joka sentin, ne unohtuneetkin😁
Mää oon joskus miettinyt että miksi mää olen niin köyhä. Nyt syy selvisi, mulla on puoli miljoonaa jossakin, en vaan muista missä;)
Mun käsitykseni Aurista vi*un idioottimaisena ihmisenä on saanut vahvistusta entisestään. Muija ei osaa edes siivota ammattilaisen elkein, vaikka väittää olevansa "maailman paras siivooja". Voi luoja, facepalm!
Ymmärtäisi nyt edes kohentaa ammatilliset taitonsa kohdilleen ennen kuin alkaa mediassa leveilemään jollain taidoillansa. Aurilla ei taida olla edes Puhdistuspalvelualan perustutkintoa suoritettuna ja se näkyy hänen videoilla.
En usko siivoojakanasen juttuja ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Auri tykkää rehvastella rahoistaan.
Ainoastaan taustaltaan köyhät kouluttamattomat tekee niin. Käytöksessä on suuri kontrasti niihin rikkaisiin henkilöihin, jotka ovat taustaltaa rikkaasta perheestä, korkeasti koulutettuja ja käytökseltään sivistyneitä (heille on lapsuudessaan opetettu käytöstapoja).
Se on tuostakin miljoonasta maksanut veroja varmaan 200000 ja täällä vaan mussutetaan.
Uijui, Auri ei muistanut että Suomessa raha on tabu!
Mun mielestäni on mautonta ja sivistymätöntä ylpeillä rahoillaan. Olkoon sitten miten ammatillisesti tahansa pärjännyt, mutta sivistynyt tuo ihminen ei ole. Eikös hän ihan äskettäin kehuskellut sillä, että pysäköi autonsa minne huvittaa ja sitten maksaa noista parkkeerauksista mahdollisesti saamansa sakot? Kun on niin kova kiire siivoamaan.
Ei hyvää päivää tätäkin julkkista. Olisi jo hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Auri! Omalla työllään ansainnut joka sentin, ne unohtuneetkin😁
Se että tyrkyttää itseään videoilla ja sen jälkeen piilottaa rahoja verottajilla kikkailulla ei ole omaa työtä. Ne muut ihmiset maksavat ne rahat katsomalla mainoksia. SE on työtä, mainosten katsominen.
Auri Kananen:
"Mä tykkään ongelmista, mitkä voi ostaa pois. Ne on parhaita! Jos mulle tulee sellaisia ongelmia, jotka voi ostaa rahalla pois, niin oikeesti jes. Mä oon aina niin ilone."
Toisin sanoen: Olen lahjonta ja korruptio orientoitunut henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Se on tuostakin miljoonasta maksanut veroja varmaan 200000 ja täällä vaan mussutetaan.
Myös Auri Kananen on käyttänyt osakevaihtojärjestelyjä verojan välttämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun käsitykseni Aurista vi*un idioottimaisena ihmisenä on saanut vahvistusta entisestään. Muija ei osaa edes siivota ammattilaisen elkein, vaikka väittää olevansa "maailman paras siivooja". Voi luoja, facepalm!
Ymmärtäisi nyt edes kohentaa ammatilliset taitonsa kohdilleen ennen kuin alkaa mediassa leveilemään jollain taidoillansa. Aurilla ei taida olla edes Puhdistuspalvelualan perustutkintoa suoritettuna ja se näkyy hänen videoilla.
Mihin tarvitsee puhdistuspalvelun perustutkintoa, jos tienaa miljoonia ilman sitä?
Auri Kananen on ärsyttävä. En seuraa häntä. Luulee olevansa maailman paras siivoaja, itseasiassa minä olen.
Niin voi käydä kun tilillä on niin paljon tilaa että rahat mahtuu sinne perälle piiloon 😄