Poliisi: rauhallisestikin käyttäytyvät yöpyjät voivat olla häiriöksi lentomatkustajille. Jo pelkällä olemuksellaan.
Kommentit (208)
Kodittomat bussiin ja bussi ajaa jonnekin Taivalkoskelle missä vuokrakaksio maksaa 400€/kk ja kela maksaa. Mikä tässä on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Käyvät huumekauppaa, joten siksi ovat siellä. Herätkää ihmiset. Narkkarit ja huumekauppiaat pois lentokentiltä ja keskustoista.
Siis miksi ihmeessä kukaan kävisi huumekauppaa juuri siinä paikassa, jossa on koko maan tarkin valvonta huumausaineiden löytämiseksi, ja jossa päivystää huumekoiria kellon ympäri? Ei jumalauta tätä päiviräsästen logiikkaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Kodittomat bussiin ja bussi ajaa jonnekin Taivalkoskelle missä vuokrakaksio maksaa 400€/kk ja kela maksaa. Mikä tässä on niin vaikeaa?
Ei mikään, ongelma on se että köyhän pitäis kävellä sinne taivalkoskelle ja järkätä toi kaikki yksin että se kelpaisi meidän äärioikeistolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiriöksi olemuksellaan! Joko kohta kriminalisoidaan köyhyys?
No jos kovin monen metrin päähän haisee tai olemus antaa kovin arvaamattoman ja päihtyneen vaikutelman, niin kyllähän se häiritsee.
Itse tosin en ajattele että ihmisiä pitäisi siivota pois näkyvistä pelkästään sillä perusteella että he häiritsee minua. Minä voin myös ihan itse sietää ja säädellä sitä omaa tunnettani kuin aikuinen ihminen.
Edelleen tuo kuvailusi sopii paremmin niihin kanarian-turisteihin kuin nurkassa omissa oloissaan istuvaan asunnottomaan.
"En ole mikään trolli. Sanon asiani niinkuin se on, onko tämä sinulle jotenkin uutta. Olen sitä sukupolvea, kun asiat sanottiin niinkuin ne on, eikä lässytetty olemattomia. Tässä nykyajassa on se vika, että täällä vain lässytetään, että kenellekään ei tulisi paha mieli. Kerron nyt vielä kertaalleen, KODITTOMAT EIVÄT KUULU LENTOKENTILLE JA PISTE SIIHEN ASIAAN. Minä en ainakaan halua nähdä jotain laitapuolen kulkijoita lentokentällä, näistä on jo tietty hygienia ongelma ja kaiken päälle se on ruman näköistä. "
Itseasiassa sinä vaan jauhat paskaa, ensimmäinenkään sukupolvi ei ole niin spessu että ne voi vaan huudella asioita ilman perusteluja koska ne on sitä spessuinta sukupolvea.
Minä puhun suoraan, minä puhun jämäkästi ja uskottavuuden kera KOSKA minä perustelen, en siksi että minä olen spessu lumihiutale niin kuin sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parakkeja ja 5 neliön huoneita vaan jonnekin pellolle maaseudulle ja nämä majoitetaan sinne. Jos ei olisi vuokraa niin sen maksamista ei voi unohtaa.
Oikeiston talousosaaja tuli kans paikalle, vai olisit sinä taas kauppaamassa keskitysleiriä kun et muutakaan osaa tai keksi.
Miten ois hei joku täysin tarpeeton ja rahaa kuluttava työhön pakottaminen sinun mieliks, oisko se hyvä?
Eli ei tämäkään kelpaa puliukolle, kun ei ollut kaksio Eirasta, koska kyllähän se pitää saada jonkun toisen maksamana. Muu on oikeistolaista julmuutta.
Minkä vtun takia sinä kuvittelet että keskitysleirien pitäis kelvata kenellekkään?
Sinä olet niin tyhmä että se on vieny sut suoraan rikoksiin ihmisyyttä kohtaan etkä sä edes tunnista m
Kiitos tästä viestistä. Lahjoitin viime vuonna Sininauhasäätiölle, mutta voit olla varma, että tänä vuonna en tule lahjoittamaan. Kiitos, että avasit silmäni, minkälainen kiittämätön moukka olet.
"Kiitos tästä viestistä. Lahjoitin viime vuonna Sininauhasäätiölle, mutta voit olla varma, että tänä vuonna en tule lahjoittamaan. Kiitos, että avasit silmäni, minkälainen kiittämätön moukka olet. "
Mhm.. kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin kun sinä kostat mielipahasi minua kohtaan viattomille, koska minulle et pärjää, koska oot niin vtun hyvä tyyppi, kaikki hyvät tyypit aina kostaa viattomille sen kun ne saa täysin sairaista jutuistaan rehellistä palautetta.
Hyvä sinä!
Ihmettelin miksi vuokrat ei laske, mutta meidän kaupungissa eläkeläisen asumistuessa saa olla 300 euroa korkeampi vuokra, kun yleisessä asumistuessa.
Miksi näin?
Käytän Pirkkalan lentoasemaa, siellä ei näy laitapuolen kulkijoita eikä haisevia kodittomia. Air Balticilla pääsee ihan mihin vaan. Kylläpäs Helsinki-Vantaa on muuttunut epämiellyttäväksi paikaksi. Sellainen se ei ollut kun toimin lentoemäntänä. Se oli siisti yötä-päivää. Sen verran tuli sitä nähtyä, että tiedän mistä puhun. Toimin lentoemäntänä vuodesta 2000-2017. Näin ne kaikki paikat pilataan tuollaisella rajattomuudella. Ulkomailla puututaan asioihin paljon vahvemmin. Siellä epämiellyttävät kulkijat siivotaan meidän normaaleiden ihmisten silmistä pois. Sen verran on tullut myös noita ulkomaita nähtyä, kun on yöpynyt muissa maissa. Suomessa pitäisi kaikkea suvaita - olen sitä mieltä, että ei pidä suvaita, enemmän kuria ja poliisit siivoavat tällaiset ihmiset pois sieltä lentoasemalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin miksi vuokrat ei laske, mutta meidän kaupungissa eläkeläisen asumistuessa saa olla 300 euroa korkeampi vuokra, kun yleisessä asumistuessa.
Miksi näin?
Miksi eläkeläiselle annetaan 300 enemmän vuokraan rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin?
No eläkeläiset ovat päättäneet näin. Ovat ajaneet omia etuja vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyvät huumekauppaa, joten siksi ovat siellä. Herätkää ihmiset. Narkkarit ja huumekauppiaat pois lentokentiltä ja keskustoista.
Siis miksi ihmeessä kukaan kävisi huumekauppaa juuri siinä paikassa, jossa on koko maan tarkin valvonta huumausaineiden löytämiseksi, ja jossa päivystää huumekoiria kellon ympäri? Ei jumalauta tätä päiviräsästen logiikkaa! :D
Ei sieltä tulisi niin paljon huumeita Suomeen, jos tilanne olisi tuo.
"Eläkkeitä maksetaan 37,8 miljardia vuodessa." https://www.etk.fi/tutkimus-tilastot-ja-ennusteet/tilastot/kokonaiselak…
Ansiosidonnaista maksettiin vuonna 2023 vain 1,9 miljardia https://www.tyj.fi/tilastot/
Mutta ansiosidonnaisesta leikattiin lapsikorotukset pois ja se porrastettiin.
Lapsiperheet joutuvat lentokentälle asumaan.
Vierailija kirjoitti:
"En ole mikään trolli. Sanon asiani niinkuin se on, onko tämä sinulle jotenkin uutta. Olen sitä sukupolvea, kun asiat sanottiin niinkuin ne on, eikä lässytetty olemattomia. Tässä nykyajassa on se vika, että täällä vain lässytetään, että kenellekään ei tulisi paha mieli. Kerron nyt vielä kertaalleen, KODITTOMAT EIVÄT KUULU LENTOKENTILLE JA PISTE SIIHEN ASIAAN. Minä en ainakaan halua nähdä jotain laitapuolen kulkijoita lentokentällä, näistä on jo tietty hygienia ongelma ja kaiken päälle se on ruman näköistä. "
Itseasiassa sinä vaan jauhat paskaa, ensimmäinenkään sukupolvi ei ole niin spessu että ne voi vaan huudella asioita ilman perusteluja koska ne on sitä spessuinta sukupolvea.
Minä puhun suoraan, minä puhun jämäkästi ja uskottavuuden kera KOSKA minä perustelen, en siksi että minä olen spessu lumihiutale niin kuin sinä olet.
Ai kamalaa, menikö tunteisiin, katso nyt äkkiä lobotomia puhelimesta apua.
Me yritettiin nukkua Munchenin asemalla 1980-luvulla, Inter-rail kyseessä. Pois piti lähteä, jos aikoi nukkua. Joten ei nukuttu kuin vasta tuntien päästä junassa. Ihan normaalia monessa paikassa, ei vain lentoasemilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua huolestuttaa, jos tuollainen yleistyy. Karkeasti jaotellen asunnottomat on köyhiä ja matkailijat heihin verrattuna (ja osa myös oikeasti) rikkaita. Kun hiljaisella lentoasemalla nämä huono-osaiset näkee rikkaita, niin eikö nouse houkutus viedä siitä yltäkylläisyydestä jotain.
Mitä rikkaita? Monikin säästää et pääsee reissuun.
Kirjoitinkin että asunnottomiin verrattuna.
"Yli 24 prosenttia palkasta menee eläkkeisiin, ja se on enemmän kuin koskaan ennen.
Eläkerahoista vain noin viidennes tulee aiemmin maksetuista ja rahastoihin sijoitetuista rahoista.
Tänään eläkkeellä olevien ihmisten eläkkeistä pääosa rahoitetaan tänään työtä tekevien ihmisten ja heidän työnantajiensa työeläkemaksuilla. "
Vierailija kirjoitti:
Käytän Pirkkalan lentoasemaa, siellä ei näy laitapuolen kulkijoita eikä haisevia kodittomia. Air Balticilla pääsee ihan mihin vaan. Kylläpäs Helsinki-Vantaa on muuttunut epämiellyttäväksi paikaksi. Sellainen se ei ollut kun toimin lentoemäntänä. Se oli siisti yötä-päivää. Sen verran tuli sitä nähtyä, että tiedän mistä puhun. Toimin lentoemäntänä vuodesta 2000-2017. Näin ne kaikki paikat pilataan tuollaisella rajattomuudella. Ulkomailla puututaan asioihin paljon vahvemmin. Siellä epämiellyttävät kulkijat siivotaan meidän normaaleiden ihmisten silmistä pois. Sen verran on tullut myös noita ulkomaita nähtyä, kun on yöpynyt muissa maissa. Suomessa pitäisi kaikkea suvaita - olen sitä mieltä, että ei pidä suvaita, enemmän kuria ja poliisit siivoavat tällaiset ihmiset pois sieltä lentoasemalta.
Siis ymmärsinkö oikein, että viimeksi kun olet käynyt Helsinki-Vantaalla se oli siisti. Nykyisin et käy siellä, etkä ole koskaan nähnyt siellä mitään kodittomien aiheuttamia ongelmia, mutta olet varma että kaikki on siellä nyt pilalla? Ei jumankekka tätä persulogiikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Siivoavat mihin? Ja missähän hemmetin "ulkomaassa" olet käynyt, kun et ole ainuttakaan koditonta nähnyt?
Montako tällaista olet nähnyt lentoasemalla?