Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
22.03.2025 |

Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus. 

Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla. 

Kommentit (2809)

Vierailija
441/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaisi ehkä herätä todellisuuteen, suurin osa naisista on oikeasti rumia. Tämä on ikävä totuus mitä naisille harvoin sanotaan.

Tämä tuntuu koomiselta kun se ylipainoinen nainen joka ei ole häävin näköinen luulee olevansa missin tasoa.

Onneksi minä normaalipainoinen ja korkeakoulutettu komistus voin saada edes siedettävän näköisiä naisia.

Helvettiäkö täällä sitten paasaat ja itket päivästä toiseen?

En minä paasaa enkä itke. Käyn tällä palstalla harvoin koska välillä on työkiireitä. Ensi viikonloppuna on treffit kauniin naisen kanssa ja se nainen ei ole miesvihainen pullukka vaan se on kaunis naisellinen nainen.

Eli sun ainut intressi on tulla ihan vaan arvostelemaan, haukkumaan ja painama

En minä hauku naisia. Arvostelua me kaikki koemme välillä ja eikö se ole reilua että asiat sanotaan rehellisesti ja suoraan?

Vierailija
442/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaisi ehkä herätä todellisuuteen, suurin osa naisista on oikeasti rumia. Tämä on ikävä totuus mitä naisille harvoin sanotaan.

Tämä tuntuu koomiselta kun se ylipainoinen nainen joka ei ole häävin näköinen luulee olevansa missin tasoa.

Onneksi minä normaalipainoinen ja korkeakoulutettu komistus voin saada edes siedettävän näköisiä naisia.

En minä paasaa enkä itke. Käyn tällä palstalla harvoin koska välillä on työkiireitä. Ensi viikonloppuna on treffit kauniin naisen kanssa ja se nainen ei ole miesvihainen pullukka vaan se on kaunis naisellinen nainen.

Ja sitten satelee niitä pakkeja siellä treffeillä, joista myös täällä jauhat. Että sitten, kun joskus harvoin pääset treffeille, niin sössit ne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin aina, kun heteronainen alkaa parisuhteeseen, myös heteromies alkaa parisuhteeseen. 

Vierailija
444/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua itseä lyhyempää miestä. 

Ja se ei tule tulevaisuudessakaan muuttumaan ja siksi sekä lyhyet että pitkät naiset haluavat pitkän miehen jotta pojasta tulee pitkä. 

Saattaa johtua siitä, että miehet itse tekevät pituudesta ongelman. Mun sisko on pitkä, ja hänen pituuteen ovat deitit kiinnittäneet hävyttömän paljon huomiota. Tavallaan syyllistävät siitä, että on niin pitkä, kun miehelle tulee paha mieli, vaikka nainen ei sille mitään voi. Ei sen enempää, kuin mieskään lyhyydelleen.

Oma pituusrajani naisten suhteen on 165 cm. Tämän ylittävät naiset eivät täytä kriteerejä

Vierailija
445/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset hanki univormu ammattia, kun tiedät, että sillä saa naisen. 

Ei naiset kiinnostu mistään tylsistä insinööreistä.

Upseeri, pelastaja, poliisi. 

Noi menee lääkäreiden ja toimitusjohtajien ohi. 

Joku normaali pukumies ei ole kiinnostava. 

Vierailija
446/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöljät. Naamiaispuku riittää roolileikkiin mutta peliriippuvaisilla miesvauveleilla ei paukut riitä aikuisten leikkeihin. 

Jotain älyllistä tai neurologista häikkää on kummassakin teistä.

Vierailija
447/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se ei tule tulevaisuudessakaan muuttumaan ja siksi sekä lyhyet että pitkät naiset haluavat pitkän miehen jotta pojasta tulee pitkä. 

Saattaa johtua siitä, että miehet itse tekevät pituudesta ongelman. Mun sisko on pitkä, ja hänen pituuteen ovat deitit kiinnittäneet hävyttömän paljon huomiota. Tavallaan syyllistävät siitä, että on niin pitkä, kun miehelle tulee paha mieli, vaikka nainen ei sille mitään voi. Ei sen enempää, kuin mieskään lyhyydelleen.

Oma pituusrajani naisten suhteen on 165 cm. Tämän ylittävät naiset eivät täytä kriteerejä

Alle 180 cm mies on lyhyt eikä täytä kriteerejä. 

Vierailija
448/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
449/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöljät. Naamiaispuku riittää roolileikkiin mutta peliriippuvaisilla miesvauveleilla ei paukut riitä aikuisten leikkeihin. 

Jotain älyllistä tai neurologista häikkää on kummassakin teistä.

Ei me naiset mitään naamiaispukuja haluta vaan pitää olla oikeasti pelastaja, poliisi tai upseeri. 

Vierailija
450/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset käy sekstailemassa pitkien miesten kanssa. Vähän pakko, jos oma mies on lyhyt, koska muuten pojasta tulisi lyhyt. 

Itse en voisi seurustella naisen kanssa, jolla on ollut useampi seksikumppani. Onneksi olen naimisissa, niin ei tarvitse miettiä asiaa. Kokemuksia hankkineet naiset eivät viehätä.

T. Epävarma mies, joka pelkää vertailua.

Ei sulla ole mitään takeita siitä, ettei vaimollasi olisi 'kokemuksia". 

Se pelkää, että joku muu onnistuu tyydyttämään sen vaimon. Itte kun ei osaa eikä taida kiinnostaakaan.

Mitä sitten, jos tämä liittyisikin epävarmuuteen? Ei mua kiinnosta nainen, joka on "kokenut". Siitä jää vähän sellainen f

Päteekö sama miehiin? Laskeeko miehenkin arvo sitä mukaa, kun seksikumppanien määrä kasvaa?

Vierailija
451/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En minä hauku naisia. Arvostelua me kaikki koemme välillä ja eikö se ole reilua että asiat sanotaan rehellisesti ja suoraan?"

🤣🤣🤣

Olet pelkkä sovinistinen pahanilmanlintu. Ankeuttaja, joka imee elämänilon kaikkialta, missä kulkee. En kaipaa tuollaisia ihmisiä elämääni. Ja hyvä jos moni muukin ymmärtää pysyä kaukana.

Vierailija
452/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten satelee niitä pakkeja siellä treffeillä, joista myös täällä j

En minä saa pakkeja usein, joskus toki saan jos en ole riittävän hyvä naiselle. Oletko kenties kateellinen kun minä ihan kivan näköinen koulutettu mies saa naisseuraa vai mistä miesvihasi kumpuaa?

Vierailija
453/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän viestittelijän on pakko olla heikkolahjainen/lievästi kehitysvammain

Saattaa olla myös yksinäinen trolli.

Tällainen vilkas viestiketju tuo piristystä synkkiin iltoihin 

Vierailija
454/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin aina, kun heteronainen alkaa parisuhteeseen, myös heteromies alkaa parisuhteeseen. 

Eli naisen logiikalla tasavertainen asema eikä nainen ole suinkaan etuoikeutetussa asemassa? 

Vierailija
455/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri miehet ei herätä mitään mielenkiintoa. 

Vierailija
456/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuma-aikasi meni jo tavismies. Huomenna on taviksilla työpäivä.

Vierailija
457/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieleen meni, pojat. Yrittäkää taas huomenna hakata tyhmiä päitänne kiveen kun ette muuta keksi.

N

Vierailija
458/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olethan tietoinen tuon treffikumppanisi tuntiveloituksesta?

Vierailija
459/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 180 cm mies on lyhyt eikä täytä kriteerejä.&

190cm on raja.

Vierailija
460/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri miehet ei herätä mitään mielenkiintoa. 

No, ei kyllä yhtään. 

Eikä lääkärin takki ole mikään univormu. 

Yleensä lääkärit on niitä luokan hikareita.