Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko "Illallinen yhdelle" sivistyneiden huumoria vai junttihuumoria?

Vierailija
02.01.2025 |

Väittäisin että sivistyneiden.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneiden.

Vierailija
2/16 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin katsoa sen ekan kerran, enkä oikein keksinyt sen ideaa. Hyvät näyttelijät kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervottoman hyvä!

Vierailija
4/16 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassista teatteria.

Vierailija
5/16 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoria? Muistisairas nainen elää menneisyydessään, mikä siinä on huumoria. Äitini eli viimeiset vuotensa lapsuusperheessään, siis päässään. Minua ei naurattanut yhtään, ehkä en ole sivistynyt. 

Vierailija
6/16 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko niitä lokeroida?

Vierailija
7/16 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumoria? Muistisairas nainen elää menneisyydessään, mikä siinä on huumoria. Äitini eli viimeiset vuotensa lapsuusperheessään, siis päässään. Minua ei naurattanut yhtään, ehkä en ole sivistynyt. 

Miten niin muistisairas? Elänyt liian pitkään ja ihailijat haudassa, haluaa muistella vanhoja ja juhlia.

Vierailija
8/16 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu kumpaakaan. Enemmän kertoo konservatiivisuudesta ja turvallisuudenhausta.

Vierailija
9/16 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoret on kamalan tosikoita!

Tämä on vanha klassikko ja uskomattoman hauska!  On se nainen nyt sitten dementikko tai muuten vain vanha ja höpsö, tai mitä vaan, tässähän kuvataan huumoria!

Kas kun ei joku ala parkua, että mun läheinen on alkoholisti ja sen takia tämmöisessä ei ole mitään nauramista!

Kaikki elokuvat ja teatterikappaleet ja näytelmät ja maalaiskomediatkin pitäisi sitten tolla asenteella vaatia boikottiin.  Kaikissa niissä on jotain, mikä onkin jollekin ongelma.  Kaikki vitsitkin pitää kohta kieltää.

Vierailija
10/16 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelmaisia naurattaa. Ja niitä, joiden mielestä Soitinmenot ja Pokka pitää on parasta huumoria. Minusta on mauton.

Vierailija
11/16 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä ja ennalta-arvattava. Maalaisten eläkeläisten huumoria.

Vierailija
12/16 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala. Kuollutta tiikeripoloista potkitaan päähän :(

Vierailija
13/16 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynuoret on kamalan tosikoita!

Tämä on vanha klassikko ja uskomattoman hauska!  On se nainen nyt sitten dementikko tai muuten vain vanha ja höpsö, tai mitä vaan, tässähän kuvataan huumoria!

Kas kun ei joku ala parkua, että mun läheinen on alkoholisti ja sen takia tämmöisessä ei ole mitään nauramista!

Kaikki elokuvat ja teatterikappaleet ja näytelmät ja maalaiskomediatkin pitäisi sitten tolla asenteella vaatia boikottiin.  Kaikissa niissä on jotain, mikä onkin jollekin ongelma.  Kaikki vitsitkin pitää kohta kieltää.

Varmaan kohta kielletäänkin, siis vitsit. Vanhat kirjat kirjoitettaan uusiksi, lasten kirjatkin koska niissä maintaan lihatuotteita tms.

Kohta ei saa puhuakaan mitään. Nousee nääs hirveä älämölö ja some räjähtää kun/jos sanon tutulle kadulla " Hyvää päivää". Se tuttu suuttuu ja kirjoittaa joka paikkaa kuten IP-lehtiin että oon loukannut sitä. Sanonut hyvää päivää vaikka hällä on ollut ihan p*skapäivä. Etten kuulema osaa yhtään asettua hänen asemaansa ja olen itsekeskeinen jne. Sitten ainakin viisi asiantuntijaa ja  kymmenen terapeuttia analysoi onko vika mussa vai missä kun mulla on hyvä päivä ja tutulla p*ska päivä, ja kumpiko meistä on oikeessa tai väärässä. Vaikka olen vain saanut hyvän kotikasvatuksen ja siksi hymyilen ja toivotan hyvää päivää. 😁🙄🙃🤪

Vierailija
14/16 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala. Kuollutta tiikeripoloista potkitaan päähän :(

Juu, ja monta kertaa :(

Vierailija
15/16 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo mainitsi, tässä maassa ei saa enää olla huumoria missään, millekkään ei saa nauraa. Aina joku pahottaa mielensä tai loukkaantuu "verisesti". Mihin on kadonnut ihmisiltä se maalaisjärki, ettei kaikkea tarvitse ottaa niin tosissaan.... Nykyään; ME OLEMME MAAILMAN ONNETTOMIN KANSA!!!!

Vierailija
16/16 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku jo mainitsi, tässä maassa ei saa enää olla huumoria missään, millekkään ei saa nauraa. Aina joku pahottaa mielensä tai loukkaantuu "verisesti". Mihin on kadonnut ihmisiltä se maalaisjärki, ettei kaikkea tarvitse ottaa niin tosissaan.... Nykyään; ME OLEMME MAAILMAN ONNETTOMIN KANSA!!!!

Itkustakin joku pahoittaa mielensä. Tai vähintään ärsyyntyy kun ei tunteita tartte joka paikassa ja joka hetki näyttää.