Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
22.03.2025 |

Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus. 

Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla. 

Kommentit (2809)

Vierailija
421/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä säälistä aleta kenenkään kanssa pariutumaan. Ja miehet voisi myös itse korjata ongelmaa olemalla antamatta tykkäyksiä kaikille naisille. Siinä laskisi kaikkien naistenkin tykkäykset. Tykkäilkää vain naisista, jotka teitä oikeasti kiinnostaa. Näin naisetkin tekevät.

Jos mies tykkäilee ainoastaan niistä naisista joista mies kiinnostuu niin silloin kukaan ei saa matcheja.

Mitä ihmeen järkeä on kerätä matcheja vain muodon vuoksi? 

Mitä hyötyä tykkäillä naisia, joista ei ole edes kiinnostunut???

Vierailija
422/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen keskitasoa oleva mies ja minulle kelpaisi tälläinen nainen.

-naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka koska ylipaino ei ole kaunista.

-naisen tulee olla kaunis mutta naisen ei tarvitse olla missi tai instabeibe vaan huonomman näköinen kelpaa eikä oma tasoni riitä tosi kauniiseen naiseen.

-naisen pitää olla terve koska sairaudet haittaa elämää. Ja en halua vammaista naista.

-naisen mielenterveys pitää olla kunnossa eikä saa olla päihdeongelmia tai vaikka peliongelmia.

-naisen pitää elättää itsensä koska en ala elättämään ketään.

Vaadinko liikaa keskitason miehenä? Minusta pidän rimaa jopa vähän liian alhaalla eli antaisin mahdollisuuden myös epätäydelliselle naiselle.

Sinun mainitsemastasi naisesta kilpailee top 20% kaikista 25-55 vuotiaista miehistä. Pärjäätkö kilpailussa? 

Mitä veikkaat kun se kerran täällä vollottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi yhyy miten me nyt tasapuolisesti jaettaisi näille reppanoille vaimot?

Oisko vuoro viikkoina parinvaihto päivät? Ja läskille ja rumille riittää vaan yks mies, mutta ne kauniit yksilöt pitää jakaa näiden onnettomien munan hakkaajien kesken, jotka saivat vain yhden matchin tinderissä ja sekin oli oikeasti vaan naapurin Timppa .

Ennen niille läskeille ja rumille riitti vaimoja, kun kaikki naiset eivät piirittäneet tinder-alfoja ja yksiavioisuus oli normi. Nykyään ei riitä, kiitos rapatuneen moraalin. Elämme Zingiskhan-aikaa, jossa naiset parittelevat vuorotellen alfojen kanssa. Muut miehet vikisevät. Nämä naiset luulevat sen heidän tasonsa olevan tinder-alfa, kun ovat sellaisen kanssa olleet sängyssä. Ei kelpaa enää tavallinen mies. Perheet jätetään surutta, jos löytyy sopiva alfa.

Vierailija
424/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En haluaisi edes sinua koska et ole tarpeeksi hyvä nainen minulle. "

Enkä minäkään haluaisi sinua. Joten np. 😊

Vierailija
425/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaisi ehkä herätä todellisuuteen, suurin osa naisista on oikeasti rumia. Tämä on ikävä totuus mitä naisille harvoin sanotaan.

Tämä tuntuu koomiselta kun se ylipainoinen nainen joka ei ole häävin näköinen luulee olevansa missin tasoa.

Onneksi minä normaalipainoinen ja korkeakoulutettu komistus voin saada edes siedettävän näköisiä naisia.

Kyllä naiset sen tietää. He vaan ei halua niitä miehiä kenet saisivat, joten jäävät odottamaan saisiko sellaisen miehen mitä haluavat. Jos ei, niin ostavat lemmikin. 

Vierailija
426/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hengailemaan plastikka kirurgin pelin lähelle. Jos vaikka saisit jotain.

Vierailija
427/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja osaavatko sitten kaikki miehet asettua naisen asemaan? 🤔 

Naisena on helppoa parisuhdemarkkinoilla koska naisen pitää olla vain kaunis ja miehet ovat niitä jotka tekevät aloitteet.

Naiset on niitä jotka sitten vaan valitsee ne parhaimmat miehet eli ne miehet jotka on pitkiä,komeita ja hyvätuloisia.

Ja jos ei ole kaunis, ei ole siis nainen ollenkaan?

Ei silloin nainen voi vaatia itselleen tasokasta miestä vaan silloin naisen pitää tyytyä alhaisen tason mieheen eli rumaan ja matalastikoulutettuun mieheen. 

En minä ainakaan vaatimalla vaatinut mitään, vaan sattumalta onnistuin saamaan (omasta mielestäni) hyvännäköisen miehen, joka kouluttautui hyvinkin korkeasti. Ei siis tarvinnut tyytyä mihinkään, vaikka kohtalaisen ruma olenkin.

Vierailija
428/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaisi ehkä herätä todellisuuteen, suurin osa naisista on oikeasti rumia. Tämä on ikävä totuus mitä naisille harvoin sanotaan.

Tämä tuntuu koomiselta kun se ylipainoinen nainen joka ei ole häävin näköinen luulee olevansa missin tasoa.

Onneksi minä normaalipainoinen ja korkeakoulutettu komistus voin saada edes siedettävän näköisiä naisia.

Helvettiäkö täällä sitten paasaat ja itket päivästä toiseen?

En minä paasaa enkä itke. Käyn tällä palstalla harvoin koska välillä on työkiireitä. Ensi viikonloppuna on treffit kauniin naisen kanssa ja se nainen ei ole miesvihainen pullukka vaan se on kaunis naisellinen nainen.

Vierailija
429/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hanki univormu ammattia, kun tiedät, että sillä saa naisen. 

Ei naiset kiinnostu mistään tylsistä insinööreistä.

Vierailija
430/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen, epäkypsä, narsistinen vaatija ei tule ikinä löytämään kumppania. Koska:

Narsistia ei voi korjata. Se ei ikinä ole tyytyväinen. Sen lähellä ihmisille tulee huono olo.

Se on teidän yksinäisyytenne syy, pojat. Teillä on pää korjaamattomassa kunnossa.

Vierailija
431/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä paasaa enkä itke. Käyn tällä palstalla harvoin koska välillä on työkiireitä. Ensi viikonloppuna on treffit kauniin naisen kanssa ja se nainen ei ole miesvihainen pullukka vaan se on kaunis naisellinen nainen.

Eli sun ainut intressi on tulla ihan vaan arvostelemaan, haukkumaan ja painamaan naisia alaspäin? 

Vierailija
432/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muttet saa, kun sun äitis ei opettanut sua arvostamaan naisia tai ylipäätään käytöstapoja .

Sun kaltaiset miehet luulee, että kun mies lesoilee sijoituksilla ja lähettää lopuksi dick pick että se riittää.. no on siinä sentään se ero, että nää inceleiden viestit on luokkaa " sulla on kuuma pers& haluan nuolla sun 🌞 ja Dick pick.. joo eihän sitä kannata edes tutustua, kun vakio panoa ne on vailla ja naista joka silittää ja paijaaa kun on paha mieli.

Vierailija
433/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset käy sekstailemassa pitkien miesten kanssa. Vähän pakko, jos oma mies on lyhyt, koska muuten pojasta tulisi lyhyt. 

Itse en voisi seurustella naisen kanssa, jolla on ollut useampi seksikumppani. Onneksi olen naimisissa, niin ei tarvitse miettiä asiaa. Kokemuksia hankkineet naiset eivät viehätä.

T. Epävarma mies, joka pelkää vertailua.

Ei sulla ole mitään takeita siitä, ettei vaimollasi olisi 'kokemuksia". 

Se pelkää, että joku muu onnistuu tyydyttämään sen vaimon. Itte kun ei osaa eikä taida kiinnostaakaan.

Mitä sitten, jos tämä liittyisikin epävarmuuteen? Ei mua kiinnosta nainen, joka on "kokenut". Siitä jää vähän sellainen fiilis, että en ole tämän naisen eka tai vika seksikumppani. Pidän halpana naisia, jotka antavat seksiä useille miehille.

Vierailija
434/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upseeri, pelastaja, poliisi. 

Vierailija
435/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upseeri, pelastaja, poliisi. 

Noilla on kaikilla vaimot. 

Vierailija
436/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja osaavatko sitten kaikki miehet asettua naisen asemaan? 🤔 

Naisena on helppoa parisuhdemarkkinoilla koska naisen pitää olla vain kaunis ja miehet ovat niitä jotka tekevät aloitteet.

Naiset on niitä jotka sitten vaan valitsee ne parhaimmat miehet eli ne miehet jotka on pitkiä,komeita ja hyvätuloisia.

Ja jos ei ole kaunis, ei ole siis nainen ollenkaan?

Ei silloin nainen voi vaatia itselleen tasokasta miestä vaan silloin naisen pitää tyytyä alhaisen tason mieheen eli rumaan ja matalastikoulutettuun mieheen. 

En minä ainakaan vaatimalla vaatinut mitään, vaan sattumalta onnistuin saamaan (omasta mielestäni) hyvännäköisen miehen, joka kouluttau

Sama mulla. Mentiin tosi nuorena yhteen ja pojasta nyt vaan kasvoi aika kuuma menestynyt mies. 

Vierailija
437/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluimmin olen ruma ja lihava kuin kaltaisesi tyhmä ja ilkeä.

Vierailija
438/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoo ken tahtoo. 

Vierailija
439/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki univormu ammatti niin saat naisen. 

Vierailija
440/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän viestittelijän on pakko olla heikkolahjainen/lievästi kehitysvammainen. Muuta selitystä en enää keksi, edes psyykkinen sairaus yksinään ei selitä näin lapsellista ja yksinkertaista kirjoittelua.