Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
22.03.2025 |

Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus. 

Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla. 

Kommentit (2809)

Vierailija
401/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin olen lesbona saanu ihan hyvännäköisiä naisia ja osa oli tai luuli olevansa heteroita ennen minua. Olen kuulemma parempi suutelemaan kuin yksikään mies ja varmaan parempi myös sängyssä ;) voisin perustaa näin saat naisen kerhon näille inceleille ku mulla on kokemusta.

Suomalaiset miehet eivät osaa suudella he ovat kuin kultakaloja omomomomom

Vierailija
402/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne tavalliset miehet eivät hoikuttele naisia lahjoilla, illallisilla ja täydellä alistumisella?  Voisivat kelvatakin jollekin. 543

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomatkaa hyvät herrat, että nykymaailmassa naiset ovat itse yhä useammin hyvin koulutettuja ja toimeen tulevia. Myös elämänhallinta on hanskassa. Miksi ihmeessä tinkiä standardeista, jotka pystyy itse täyttämään? Parisuhteen pitää tuoda naisen elämään jotakin lisäarvoa, jotta siihen on järkeä lähteä. Seksi ja läheisyys on tärkeää, mutta ei niiden varjolla voi muusta tinkiä. 

Odotan miehiltä samantyyppisiä asioita, jotka pätevät myös itseeni:

- Olen koulutettu ja sivistynyt. Niin nimellisesti kuin muutenkin. Ennen kaikkea koska olen utelias ja nautin oppimisesta.

- Olen töissä ja tulen toimeen omillani.

- Minulla on hyvät käytöstavat ja keskustelutaidot.

Miksi tinkiä standardeista? Siksi, että löytyisi mies perhettä perustamaan. Omassa lähipiirissä on paljon sinkkunaisia, jotka alkavat olla lapsensaamisiän ulkopuolella, kun alfaa ei löytynyt. Kasvava trendi. Jos löytyisi joku, niin siitä varmaan erottaisiin tunteiden laimennuttua. Pitäisi leikata äitiyteen liittyviä etuuksia, julkisen sektorin työpaikkoja ja sosiaaliturvaa, koska tämä lisäisi naisten haluja pariutua ja pysyä liitossaan. Avioerosta voitaisiin myös langettaa tuntuvat sakot, jotta perheet pysyisivät kasassa

Vierailija
404/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä säälistä aleta kenenkään kanssa pariutumaan. Ja miehet voisi myös itse korjata ongelmaa olemalla antamatta tykkäyksiä kaikille naisille. Siinä laskisi kaikkien naistenkin tykkäykset. Tykkäilkää vain naisista, jotka teitä oikeasti kiinnostaa. Näin naisetkin tekevät.

Jokainen mies antaa ensin harkitusti tykkäyksiä. Sitten huomaa minkälaista ajanhukkaa se on ja rupeaa antamaan tykkäyksen kaikille, että edes joku jäisi haaviin. Siitä voi sitten katsoa, voisiko itseä kiinnostaa. Eivät naiset anna mitään lisäpisteitä siitä, että jättää tykkäyksiä antamatta. 

Miesten käytös deittisovelluksissa vertautuu siis sattumalta catch and release kalastukseen ja trofee metsästykseen... 👎👎👎

Vierailija
405/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset käy sekstailemassa pitkien miesten kanssa. Vähän pakko, jos oma mies on lyhyt, koska muuten pojasta tulisi lyhyt. 

Itse en voisi seurustella naisen kanssa, jolla on ollut useampi seksikumppani. Onneksi olen naimisissa, niin ei tarvitse miettiä asiaa. Kokemuksia hankkineet naiset eivät viehätä.

T. Epävarma mies, joka pelkää vertailua.

Ei sulla ole mitään takeita siitä, ettei vaimollasi olisi 'kokemuksia". 

Se pelkää, että joku muu onnistuu tyydyttämään sen vaimon. Itte kun ei osaa eikä taida kiinnostaakaan.

Vierailija
406/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, jos itseä lyhyempi mies tulee baarissa juttelemaan. 

Yök

Vierailija
407/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen keskitasoa oleva mies ja minulle kelpaisi tälläinen nainen.

-naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka koska ylipaino ei ole kaunista.

-naisen tulee olla kaunis mutta naisen ei tarvitse olla missi tai instabeibe vaan huonomman näköinen kelpaa eikä oma tasoni riitä tosi kauniiseen naiseen.

-naisen pitää olla terve koska sairaudet haittaa elämää. Ja en halua vammaista naista.

-naisen mielenterveys pitää olla kunnossa eikä saa olla päihdeongelmia tai vaikka peliongelmia.

-naisen pitää elättää itsensä koska en ala elättämään ketään.

Vaadinko liikaa keskitason miehenä? Minusta pidän rimaa jopa vähän liian alhaalla eli antaisin mahdollisuuden myös epätäydelliselle naiselle.

Mitä annettavaa sinulla on naiselle? Ilmeisesti perhettä ei ole tulossa. Koska et elättäisi lapsiakaan. Ongelmasi on,

Incel-parvi tarjoaa kikkeliä. Eivät edelleenkään ole tajunneet mitä on ihmisyys.

Vierailija
408/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa, jos itseä lyhyempi mies tulee baarissa juttelemaan. 

Yök

Naiset ei halua itseä lyhyempää miestä. 

Miksei miehet tajua sitä. 

Vierailija
409/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne tavalliset miehet eivät hoikuttele naisia lahjoilla, illallisilla ja täydellä alistumisella?  Voisivat kelvatakin jollekin. 543

Alistumisella?  Ketä vttua se kiihottaa? Mä haluan tasavertaisen, aikuisen kumppanin. En miesvauvaa, yök.

Vierailija
410/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se ei tule tulevaisuudessakaan muuttumaan ja siksi sekä lyhyet että pitkät naiset haluavat pitkän miehen jotta pojasta tulee pitkä. 

Saattaa johtua siitä, että miehet itse tekevät pituudesta ongelman. Mun sisko on pitkä, ja hänen pituuteen ovat deitit kiinnittäneet hävyttömän paljon huomiota. Tavallaan syyllistävät siitä, että on niin pitkä, kun miehelle tulee paha mieli, vaikka nainen ei sille mitään voi. Ei sen enempää, kuin mieskään lyhyydelleen.

Vierailija
411/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä säälistä aleta kenenkään kanssa pariutumaan. Ja miehet voisi myös itse korjata ongelmaa olemalla antamatta tykkäyksiä kaikille naisille. Siinä laskisi kaikkien naistenkin tykkäykset. Tykkäilkää vain naisista, jotka teitä oikeasti kiinnostaa. Näin naisetkin tekevät.

Jokainen mies antaa ensin harkitusti tykkäyksiä. Sitten huomaa minkälaista ajanhukkaa se on ja rupeaa antamaan tykkäyksen kaikille, että edes joku jäisi haaviin. Siitä voi sitten katsoa, voisiko itseä kiinnostaa. Eivät naiset anna mitään lisäpisteitä siitä, että jättää tykkäyksiä antamatta. 

Mitä ihmettä mies tekee mätchillä, jos ei tykkää vastapuolesta? Ne tykkäykset on ihan yhtä tyhjän kanssa jos kuitenkin vaan ghostaat naisen saatuani mätchin.

Vierailija
412/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuule pakko ollut asettua miehen asemaan kun ykyään miehet haluaa asettua mielellään lapsen asemaan.

Vierailija
413/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaisi ehkä herätä todellisuuteen, suurin osa naisista on oikeasti rumia. Tämä on ikävä totuus mitä naisille harvoin sanotaan.

Tämä tuntuu koomiselta kun se ylipainoinen nainen joka ei ole häävin näköinen luulee olevansa missin tasoa.

Onneksi minä normaalipainoinen ja korkeakoulutettu komistus voin saada edes siedettävän näköisiä naisia.

Vierailija
414/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhansia mätsejä... vmp.

Vierailija
415/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se ei tule tulevaisuudessakaan muuttumaan ja siksi sekä lyhyet että pitkät naiset haluavat pitkän miehen jotta pojasta tulee pitkä. 

Saattaa johtua siitä, että miehet itse tekevät pituudesta ongelman. Mun sisko on pitkä, ja hänen pituuteen ovat deitit kiinnittäneet hävyttömän paljon huomiota. Tavallaan syyllistävät siitä, että on niin pitkä, kun miehelle tulee paha mieli, vaikka nainen ei sille mitään voi. Ei sen enempää, kuin mieskään lyhyydelleen.

Lyhyet miehet voi jättää itseään pidemmät naiset rauhaan. 

Tulee ahdistava olo, jos joku itseä lyhyempi mies tulee baarissa juttelemaan. 

Vierailija
416/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset käy sekstailemassa pitkien miesten kanssa. Vähän pakko, jos oma mies on lyhyt, koska muuten pojasta tulisi lyhyt. 

Itse en voisi seurustella naisen kanssa, jolla on ollut useampi seksikumppani. Onneksi olen naimisissa, niin ei tarvitse miettiä asiaa. Kokemuksia hankkineet naiset eivät viehätä.

Mitä sä luulet, että sun vaimo tekee, kun käyt vuorotöissä? Kuksii muiden miesten kanssa. 

Mies on yövuorossa. 

🤣🤭

Kätevää. Pakkohan on olla kaksi miestä kun se virallinen on tuollainen epävarma epämies, joka ei osaa edes tyydyttää vaimoaan.  

Vierailija
417/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa se nainen saa tuhansia matcheja jos mies saa vain 10 matchia?

Varmaan saadaan niitä me naiset keskenämme XD

Vierailija
418/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaisi ehkä herätä todellisuuteen, suurin osa naisista on oikeasti rumia. Tämä on ikävä totuus mitä naisille harvoin sanotaan.

Tämä tuntuu koomiselta kun se ylipainoinen nainen joka ei ole häävin näköinen luulee olevansa missin tasoa.

Onneksi minä normaalipainoinen ja korkeakoulutettu komistus voin saada edes siedettävän näköisiä naisia.

Helvettiäkö täällä sitten paasaat ja itket päivästä toiseen?

Vierailija
419/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä luulet, että sun vaimo tekee, kun käyt vuorotöissä? Kuksii muiden miesten kanssa. 

Mies on yövuorossa. 

🤣🤭

Kätevää. Pakkohan on olla kaksi miestä kun se virallinen on tuollainen epävarma epämies, joka ei osaa edes tyydyttää vaimoaan. &n

Palomies tulee käymään, kun oma mies yövuorossa. 

Vierailija
420/2809 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja osaavatko sitten kaikki miehet asettua naisen asemaan? 🤔 

Naisena on helppoa parisuhdemarkkinoilla koska naisen pitää olla vain kaunis ja miehet ovat niitä jotka tekevät aloitteet.

Naiset on niitä jotka sitten vaan valitsee ne parhaimmat miehet eli ne miehet jotka on pitkiä,komeita ja hyvätuloisia.

Niin, siis kauniit naiset valitsevat. Me rumat naiset emme valitse mitään, eikä suurin osa miehistä edes huomaa meitä. Jos lähestymme heitä, he katsovat meitä inhoten.