Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.
Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus.
Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (2809)
Vierailija kirjoitti:
Naiset käy sekstailemassa pitkien miesten kanssa. Vähän pakko, jos oma mies on lyhyt, koska muuten pojasta tulisi lyhyt.
Itse en voisi seurustella naisen kanssa, jolla on ollut useampi seksikumppani. Onneksi olen naimisissa, niin ei tarvitse miettiä asiaa. Kokemuksia hankkineet naiset eivät viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset käy sekstailemassa pitkien miesten kanssa. Vähän pakko, jos oma mies on lyhyt, koska muuten pojasta tulisi lyhyt.
Itse en voisi seurustella naisen kanssa, jolla on ollut useampi seksikumppani. Onneksi olen naimisissa, niin ei tarvitse miettiä asiaa. Kokemuksia hankkineet naiset eivät viehätä.
Mitä sä luulet, että sun vaimo tekee, kun käyt vuorotöissä? Kuksii muiden miesten kanssa.
Voi yhyy miten me nyt tasapuolisesti jaettaisi näille reppanoille vaimot?
Oisko vuoro viikkoina parinvaihto päivät? Ja läskille ja rumille riittää vaan yks mies, mutta ne kauniit yksilöt pitää jakaa näiden onnettomien munan hakkaajien kesken, jotka saivat vain yhden matchin tinderissä ja sekin oli oikeasti vaan naapurin Timppa .
Vierailija kirjoitti:
"Mitä tästä opimme, äijät? Kannattaa olla nopea eikä mokata nuoruuttaan "pelaamalla 2 tuntia päivässä". "
Eihän se pelaamattomuus mitään muuta, puhdasta matematiikkaa. Kun naisia on paljon vähemmän, niin jos joku nörtti lopettaa pelaamisen ja panostaa naisiin ja saa naisen, se on joltakin toiselta mieheltä pois ja se toinen ei enää saa.
No voi että. Kuka ja missä on luvannut hitaille tolleroille naisen???
Biologiassa käy niin, että iso osa uroksista kuolee. Tee sinäkin niin kun et osaa parantaa itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan kysynnän ja tarjonnan laki.
Suomessa on nuoria miehiä tilastokeskuksen mukaan yli 100 000 enemmän kuin saman ikäisiä naisia.
Kun sinkkuja on pieni osa ikäluokista, on jokaista sinkkunaista kohden lähes kaksi sinkkumiestä.
Siksi baareissa tanssipaikoilla yms on aina 70% - 80% miehiä ja Tinderissä sama suhde.
Keskivertosinkkunainen voi valita miehen isosta sinkkujonosta miehiä.
Eli noille yli 100 000 miehelle ei sitä omaa rakasta ole koskaan olemassakaan vaan pakotettu ikuiseen yksinäisyyteen vailla oikeutta perheeseen tai lapsiin.
Suhteiden keskipituus on kuulemma 3 kk nykyään ainakin pääkaupunkiseudulla. Eli tänne vaan nuoret miehet, jokainen saa kyllä vuorollaan ,"parisuhde kokemuksen".
Naiset ovat ke
Äärimmäisen itsekästä. Selittää myös heikkoa syntyvyyttä, perheiden rikkinäisyyttä ja nuorten mielenterveysongelmia.
Sä olet lyhyt sali make.
Ei se salilla käynti auta, koska olet liian lyhyt.
Eikä sulla ole edes univormua.
Vierailija kirjoitti:
Olen keskitasoa oleva mies ja minulle kelpaisi tälläinen nainen.
-naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka koska ylipaino ei ole kaunista.
-naisen tulee olla kaunis mutta naisen ei tarvitse olla missi tai instabeibe vaan huonomman näköinen kelpaa eikä oma tasoni riitä tosi kauniiseen naiseen.
-naisen pitää olla terve koska sairaudet haittaa elämää. Ja en halua vammaista naista.
-naisen mielenterveys pitää olla kunnossa eikä saa olla päihdeongelmia tai vaikka peliongelmia.
-naisen pitää elättää itsensä koska en ala elättämään ketään.
Vaadinko liikaa keskitason miehenä? Minusta pidän rimaa jopa vähän liian alhaalla eli antaisin mahdollisuuden myös epätäydelliselle naiselle.
Mitä annettavaa sinulla on naiselle? Ilmeisesti perhettä ei ole tulossa. Koska et elättäisi lapsiakaan. Ongelmasi on, että sinulla ei ole mitään tarjolla, pelkkiä vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sun vaimo voi erota sinusta. Mieti sitä ja itke itsesi uneen.
Vierailija kirjoitti:
-naisen tulee olla kaunis mutta naisen ei tarvitse olla missi tai instabeibe vaan huonomman näköinen kelpaa eikä oma tasoni riitä tosi kauniiseen naiseen.
-naisen pitää olla terve koska sairaudet haittaa elämää. Ja en halua vammaista naista.
-naisen mielenterveys pitää olla kunnossa eikä saa olla päihdeongelmia tai vaikka peliongelmia.
Vaadinko liikaa keskitason miehenä? Minusta pidän rimaa jopa vähän liian alhaalla eli antaisin mahdollisuuden myös epätäydelliselle naiselle.
Mä oon ihan ok näköinen mimmi. Valitettavasti rikkinäisiä niveliä löytyy, vaikka olen vasta 30. Kilpparisairauskin on. Masennuksesta olen kärsinyt kausittain elämässäni.
Mulla on kaksi korkeakoulututkintoa, käyn töissä, treenaan ja urheilen muutenkin. Olen hoikka. Päällepäin sairauteni eivät näy. En kelpaisi sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä luulet, että sun vaimo tekee, kun käyt vuorotöissä? Kuksii muiden miesten kanssa.
Mies on yövuorossa.
🤣🤭
Vierailija kirjoitti:
Sinun mainitsemastasi naisesta kilpailee top 20% kaikista 25-55 vuotiaista miehistä. Pärjäätkö kilpailussa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä säälistä aleta kenenkään kanssa pariutumaan. Ja miehet voisi myös itse korjata ongelmaa olemalla antamatta tykkäyksiä kaikille naisille. Siinä laskisi kaikkien naistenkin tykkäykset. Tykkäilkää vain naisista, jotka teitä oikeasti kiinnostaa. Näin naisetkin tekevät.
Jokainen mies antaa ensin harkitusti tykkäyksiä. Sitten huomaa minkälaista ajanhukkaa se on ja rupeaa antamaan tykkäyksen kaikille, että edes joku jäisi haaviin. Siitä voi sitten katsoa, voisiko itseä kiinnostaa. Eivät naiset anna mitään lisäpisteitä siitä, että jättää tykkäyksiä antamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Epävarma mies, joka pelkää vertailua.
Ei sulla ole mitään takeita siitä, ettei vaimollasi olisi 'kokemuksia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa sinulla on naiselle? Ilmeisesti perhettä ei ole tulossa. Koska et elättäisi lapsiakaan. Ongelmasi on,
Tottakai lapsia, nainenhan ne elättää. Mun hommat niiden osalta rajoittuu makkariin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan ok näköinen mimmi. Valitettavasti rikkinäisiä niveliä löytyy, vaikka olen vasta 30. Kilpparisairauskin on. Masennuksesta
En haluaisi edes sinua koska et ole tarpeeksi hyvä nainen minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä säälistä aleta kenenkään kanssa pariutumaan. Ja miehet voisi myös itse korjata ongelmaa olemalla antamatta tykkäyksiä kaikille naisille. Siinä laskisi kaikkien naistenkin tykkäykset. Tykkäilkää vain naisista, jotka teitä oikeasti kiinnostaa. Näin naisetkin tekevät.
Jokainen mies antaa ensin harkitusti tykkäyksiä. Sitten huomaa minkälaista ajanhukkaa se on ja rupeaa antamaan tykkäyksen kaikille, että edes joku jäisi haaviin. Siitä voi sitten katsoa, voisiko itseä kiinnostaa. Eivät naiset anna mitään lisäpisteitä siitä, että jättää tykkäyksiä antamatta.
Olen matalatasoinen mies, ja voin vahvistaa omalta osaltani tuon. Toimin juuri noin, silloin kun vielä olin Tinderissä.
Naiset ei halua itseä lyhyempää miestä.
Ja se ei tule tulevaisuudessakaan muuttumaan ja siksi sekä lyhyet että pitkät naiset haluavat pitkän miehen jotta pojasta tulee pitkä.
Ainakin olen lesbona saanu ihan hyvännäköisiä naisia ja osa oli tai luuli olevansa heteroita ennen minua. Olen kuulemma parempi suutelemaan kuin yksikään mies ja varmaan parempi myös sängyssä ;) voisin perustaa näin saat naisen kerhon näille inceleille ku mulla on kokemusta.
Alustan ulinallet: menkää lääkäriin. Teillä on hoitamaton psyykkinen häiriö, montakin.
Hulluus näkyy, hulluus kuuluu, hulluus syrjäyttää.
Hoitoa on. Menkää ja tehkää. Muuten ei tipu.
Sä olet itse lyhyt ja ruma.
Et ole kiinnostava mies.