Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko lapsesi ja hänen kihlattunsa luoksesi asumaan 2 kuukaudeksi ja ruokkisit heidät?

Vierailija
22.03.2025 |

No miten on?

Kommentit (165)

Vierailija
81/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin.

Mukana tulisi pari muksuakin:)

Vierailija
82/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa koiranpentu te, jotka haluatte nähdä lapsenne ikuisesti pieninä ja söpöinä ja lellittävinä.

t. Pehmovanhempien tytär, jolla on ollut aikuisuudessa kivinen tie

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka näissä tapauksissa siivoaa, kun aikuiset lapset ja puolisonsa otetaan asumaan useaksi kuukaudeksi?

No kaipa aikuiset ihmiset jälkensä korjaavat ja siivoavat?

Vierailija
84/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole tuollaiseen varaa.

Vierailija
85/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka näissä tapauksissa siivoaa, kun aikuiset lapset ja puolisonsa otetaan asumaan useaksi kuukaudeksi?

Niinhän sitä luulisi.

Vierailija
86/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa tai sitten ei. Ei se ole etenkään nykyihmisille itsestäänselvää. Sitä paitsi vaikka joku jälkensä korjaisikin, ei se vastaa kuitenkaan siivousta pidemmän päälle.

Vierailija
87/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta en ilmaiseksi. Ilmaisia lounaita ei ole. Ja niistä saa myös lapsi kihlattuineen maksaa.

On hyvä olla napakka ja asiallinen.

Vierailija
88/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin.

Mukana tulisi pari muksuakin:)

Hyi kamala, vielä pahemmaksi menee 😳

Vierailija
89/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samaa mieltä.

Jos rahaa ei olisi, niin sitten tietysti he maksaisivat jotain ruokakassaan.

Täällä osa kyllä tuntuu vaan inhoavan lapsiaan

Vierailija
90/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaisin. Ja ruokkisin. Ilomielin.

Vierailija
91/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ottaisin. Ja ruokkisin. Ilomielin.

Ruokkisitko lusikalla suoraan suuhun? Ja pyyhkisit vessassa pepun?

Vierailija
92/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kun tulen töistä kotiin, haluan olla hiljaisuudessa, en passaamassa muita.

Nämä Ilman muuta ottaisin -tyypit eivät varmaankaan käy töissä. Istuvat vain kotona kaiket päivät odottamassa, milloin aikuiset lapsensa muuttavat takaisin kotiin asumaan ja tuovat vielä puolisonsakin mukanaan. Ja saisivat sitten taas ruokkia, elättää ja passata heitä kun muutakaan sisältöä elämässä ei ole.

Vierailija
93/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin. Tietenkin. En tosiaan alkaisi kinuamaan rahoja jostain leikkelepaketista vaan pitäisin itsestäänselvänä että nuoret säästävät rahansa siltä ajalta kun asuvat luonani ja minä maksan kaupassa. Nuoret tarvitsevat rahojaan varmasti vielä monta kertaa. En ymmärrä ihmisiä jotka eivät auta nuoriaan vaikka voisivat. Olisin vieläpä iloinen asiasta. Tilaa on ja minulla on varaa. 

Vierailija
94/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin. Tietenkin. En tosiaan alkaisi kinuamaan rahoja jostain leikkelepaketista vaan pitäisin itsestäänselvänä että nuoret säästävät rahansa siltä ajalta kun asuvat luonani ja minä maksan kaupassa. Nuoret tarvitsevat rahojaan varmasti vielä monta kertaa. En ymmärrä ihmisiä jotka eivät auta nuoriaan vaikka voisivat. Olisin vieläpä iloinen asiasta. Tilaa on ja minulla on varaa. 

Miten nuorista puhut?

Vierailija
95/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä auttaa muullakin tavalla kuin ottamalla kotiinsa asumaan ja maksamalla heidän menonsa. Ja vastaavasti ne nuoret voivat auttaa vanhempiaan. Ei sen pitäisi olla vain yksipuolista auttamista.

Vierailija
96/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, ei tänne mahtuisi kun korkeintaan yhdeksi yöksi. Pari vuotta sitten, kun nuorempikin lapsista lähti opiskelemaan ja muutti pois kotoa, laitoin välittömästi silloisen asunnon myyntiin.  Nyt elän onnellisena pienessä, yli satavuotiaassa asunnossa kaupungin keskustassa ja kaiken vapaa-ajan vietän mökillä koiran kanssa ja sieltä teen välillä etätöitäkin. Tämä oli se mun toteutunut unelma, perheasunnon hinnalla keskustasta pieni asunto ja mökki sopivan ajomatkan päästä.

Vierailija
97/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ottaisin. Meillä on tyttären huone säilytetty samanlaisena kuin hänen vielä täällä asuessaan. Sinne kyllä mahtuisi poikaystäväkin. Ja selvä juttu, että ruoatkin tarjotaan. 

Vierailija
98/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ottaisin. Meillä on tyttären huone säilytetty samanlaisena kuin hänen vielä täällä asuessaan. Sinne kyllä mahtuisi poikaystäväkin. Ja selvä juttu, että ruoatkin tarjotaan. 

No totta kai se on selvä juttu. Eihän sinulla omaa elämää olekaan.

Vierailija
99/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen hemmottelu kovin fiksua ole. Miten pärjäävät, kun mammaa ei enää ole passaamassa?

Hyvin! Ei siitä ole kyse ainakaan mun lasten kohdalla etteivätkö pärjäisi. En vaan näe miksi en saisi maksaa heidän menojaan ja hemmotella muutenkin, kun on kerran mahdollisuus siihen. 

Vierailija
100/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko kyse aikuisista vai juuri kotoa muuttaneista (n. 19v)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi