Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko lapsesi ja hänen kihlattunsa luoksesi asumaan 2 kuukaudeksi ja ruokkisit heidät?

Vierailija
22.03.2025 |

No miten on?

Kommentit (165)

Vierailija
21/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ainakin ottaisi mut mielellään ja miehenikin... Ei edes halunnut et muutan pois kotoota xD

Vierailija
22/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toetenkin ottaisin, jips tarve niin vaatii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat tulla lomalla tänne. Olisi kivaa vaihtelua.

Vierailija
24/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätätilassa ottaisin muutamalla ehdolla. Tyttären poikakaveri ei saisi olla huumeiden käyttäjä, tatuoitu, rikollinen, muslimi, musta tai vihervasemmistolainen. Jos olisi yhtäkään edellämainituista, niin eivät tulisi kahdeksi kuukaudeksi asumaan.

Vierailija
25/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos on tilaa. Voi olla rasittavaa mutta kyllä tuon kestää muutaman kuukauden. 

Vierailija
26/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vanhemmat otti oikein mielellään minut asumaan heille muutamaksi kuukaudeksi rempan ajaksi. He myös maksoivat ruoat ja muut kulut. Ja muutenkin he toivovat, että vierailisin enemmän.

Kuulostaa omaan korvaan erikoiselta, että jotkut pyytäisivät maksun lapseltaan.

Olet aikuinen ja sun kuuluu maksaa oma elantosi kuten muidenkin aikuisten.

Vierailija
27/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vanhemmat otti oikein mielellään minut asumaan heille muutamaksi kuukaudeksi rempan ajaksi. He myös maksoivat ruoat ja muut kulut. Ja muutenkin he toivovat, että vierailisin enemmän.

Miks jos vanhemmat ovat vaikka rikkaita ja sanovat että "mä maksan"!

Vierailija
28/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin, mutta saisivat itse ostaa ruokansa. Kyllähän tyttären poikakaveri oli pääasiassa täällä ennen kuin muuttivat yhteiseen asuntoon. 

Vierailija
29/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuttiin silloisen pitkäaikaisen poikaystävän kanssa kolmena kesänä lapsuuden kodissani, koska opiskelukaupungista ei riittänyt omaan alaan liittyviä kesätöitä kaikille opiskelijoille. Vuokraa ei tarvinnut maksaa ja välillä ostettiin omia ruokia ja välillä porukoiden ostamia ruokia. 

Opiskeluporukoidenko. Mukaan heitä otitte.

Vierailija
30/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tässä puhuttu lapsesta ja kihlatusta? Ei pelkästä lapsesta. Osaako ihmiset enää lukea?!

Et itsekään vastannut otsikon kysymykseen, joten kommenttisi oli vähintään yhtä turha :D Tiedoksesi, keskustelut eivät aina mene niin, että yksi kysyy kysymyksen ja toinen antaa tarkan vastauksen eikä mitään muuta.

Vierailija
31/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli makasit siellä tyytyväisenä perse homeessa ja vanhemmat passasi? Aika 🐷 olet.

Vierailija
32/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tässä puhuttu lapsesta ja kihlatusta? Ei pelkästä lapsesta. Osaako ihmiset enää lukea?!

Et itsekään vastannut otsikon kysymykseen, joten kommenttisi oli vähintään yhtä turha :D Tiedoksesi, keskustelut eivät aina mene niin, että yksi kysyy kysymyksen ja toinen antaa tarkan vastauksen eikä mitään muuta.

Pahoittelut : Heräsin juuri päiviäunilta ja olen kiukkuinen 

Vierailija
33/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ja ruokkisin. Niin kauan kuin itse käyn töissä ansaitsemassa elantoa, ei mun lasten ja heidän kumppaneidensa tarvitse meillä oleskelusta ja ruoista maksaa.

Vierailija
34/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut : Heräsin juuri päiviäunilta ja olen kiukkuinen 

Saat anteeksi :D

Vierailija
35/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks jos vanhemmat ovat vaikka rikkaita ja sanovat että "mä maksan"!

Suurimmalla osalla ei ole joten älä nus si pilkkuja.

Vierailija
36/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli makasit siellä tyytyväisenä perse homeessa ja vanhemmat passasi? Aika 🐷 olet.

Näyttää menevän yllättävän monella tunteisiin tuo kommentti : ) itsehän olette lapsenne tähän maailmaan tuoneet, kai sitä nyt luulisi auttavan tarpeen tullen. Toki jos luonteet on semmoiset, ettei millään tule toimeen niin ymmärrän vastahakoisuuden.

Vierailija
37/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS sellaine olis, ni en ainakaan ilman MAKSUA !!!!! Mistään. 

Vierailija
38/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa vihataan omaa perhettä mutta esim ulkomailla kaikki asuvat yhdessä tai ainakin tosi lähellä toisiaan? pistää miettimään.

Vierailija
39/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mutta sillä ehdolla että osallistuisivat kotitöihin ja ruokamenoihin, en eläkeläisenä maksaisi kolmen kuluja.

Vierailija
40/165 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää menevän yllättävän monella tunteisiin tuo kommentti : ) itsehän olette lapsenne tähän maailmaan tuoneet, kai sitä nyt luulisi auttavan tarpeen tullen. Toki jos luonteet on semmoiset, ettei millään tule toimeen niin ymmärrän vastahakoisuuden.

Tottakai autetaan mutta luulisi sen lapsenkin tajuavan ettei aikuisen menoja tarvitse maksaa vaan ne hoidetaan itse kuten normaalissa tilanteessakin.

Minä en edes kehtaisi olla maksamatta omia ruokiani ja etten auttaisi kotitöissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme