Hyi, mikä kommentti Luusuaniemeltä!
Parin mukaan Luusuaniemi teki ensimmäisen aloitteen.
Kyllä kaikki varmaan näkevät, minkä takia, Luusuaniemi sanoo katsoen samalla Ramsayta.
Niin että ulkonäön takia. Entäs sitten, kun se ulkonäkö rapistuu, taas vaihtoon ja uutta katselemaan? Puistattaa tuollaiset miehet, jotka noin selvästi korostavat ulkonäköä. Että se on se asia, joka ensimmäisenä täytyy mainita ja alleviivata.
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Onko kauneusihanne muuttunut vähän ajan sisällä? Minä kun olen saanut käsityksen että kaunis nainen on jotain Audrey Hepburnin ja Megan Foxin väliltä eikä Paula Vesalan ja Elina Valtosen väliltä.
Käsittääkseni Ramsay on kiinteistövälittäjä eikä maailmankuulu leffatähti, joka on tunnettu kauneudestaan. En ymmärrä vertailun pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Onko kauneusihanne muuttunut vähän ajan sisällä? Minä kun olen saanut käsityksen että kaunis nainen on jotain Audrey Hepburnin ja Megan Foxin väliltä eikä Paula Vesalan ja Elina Valtosen väliltä.
Tiesitkö, että ihmisillä on erilaisia makuja?
Minusta esimerkiksi audrey hepburn on erittäin typerännäköinen nainen.
Eihän Anne edes ole hyvännäköinen? Mutta ilmeisesti Antin silmää miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen maku Antilla. Kun itse näin ekan kerran tuon naisen tv-mainoksessa, ihmettelin miten jollain voi olla silmät niin lähellä toisiaan.
No sinä se löysitkin sen oleellisen ydinpointin. Monestikaan seksikkyys ja himo ei ole täydellisestä kauneudesta kiinni. Anne on hyvin viehättävä.
Esim. prinssi Harrya pidetään komistuksena ja katsopas hänen silmiensä väliä, löytyykö sellaista...
Miehen ja naisen viehättävyys kasvonpiirteissä ei koostu samoista asioidta. Ryan Reynolds voi olla komea, mutta vastaavan näköinen nainen olisi irvokas. Naisella tulee olla silmät etäämmällä toisistaan ollakseen kaunis. Vrt. simpanssi ja valkohäntäpeura - kumpi näyttää miehekkäältä ja kumpi naiselliselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon esineellistämistä
Mammoille saattaa tulla yllätyksenä, että yleensä romanttinen kiinnostus toista kohtaan lähtee ihan puhtaasti ulkonäöstä, etenkin jos kyseessä entuudestaan vieras ihminen, josta ei tiedä yhtään mitään. Kamalaa esineellistämistä. Minunkin tyttöystäväni kiinnostuivat aluksi juuri minusta eivätkä jostain random toisesta miehestä juuri ulkonäköni takia. Miten kestän tätä esineellistämisen traumaa? Aivan kamalaa, että parisuhteessa olevat tykkäävät toistensa ulkonäöstä ja kehuvat toisiaan siitä. Esineellistämistä! Alistamista! Toksista!
Epämukava totuus rumille mammoille, että mies valitsee kauneuden määrän eikä kilojen ja kissojen määrän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuntemattomien ihmisten parisuhteet voivat raivostuttaa ja kuohuttaa näin!
Ehkä joku palstan mt-tapaus voisi kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Eihän Anne edes ole hyvännäköinen? Mutta ilmeisesti Antin silmää miellyttää.
On hyvännäköinen, seksikäs ja iloinen nainen. Paljon kauniimpi kuin antin ex
Sofistikoitunut, suuren intelligenssin edustaja, huutelee läskiä vanhaapiikaa :D
Jos julkisuuteen tullaan kertomaan, että ulkonäkö edellä mennään, niin yleensä tällainen asia saa kritiikkiä osakseen.
On tietenkin jokaisen oma asia, millaista kuvaa itsestään haluaa antaa.
Kenties olisi kuulostanut fiksummalta sanoa, että Anne on nokkela ja hauska, ja nättikin tietty. Hän kun vaikuttaisi olevan näitä kaikkia.
Itse haluaisin mieluummin olla kehuttu joistain muista avuistani kuin miltä näytän.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli mieleen paitsi Annen blondius niin myös aina virkeä olemus mutta mitäpä jos Annella onkin jokin huono kausi, huono päivä? Joutaako saada lähtöpassit. Vanha mies kuten Antti haluaa imeä Annesta energiaa ja siirtyy sitten liukkaasti uusiin suhteisiin mikäli ei aina aurinko paista. Uutuudenviehätystä, ei kestävää! Missä aineissa tuo Antti muuten on, silmät harittaa siihen malliin raukeasti?
Olet psyykkisistä syistä eläkkeellä, se on selvää. Mutta muista se myös itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen maku Antilla. Kun itse näin ekan kerran tuon naisen tv-mainoksessa, ihmettelin miten jollain voi olla silmät niin lähellä toisiaan.
No sinä se löysitkin sen oleellisen ydinpointin. Monestikaan seksikkyys ja himo ei ole täydellisestä kauneudesta kiinni. Anne on hyvin viehättävä.
Esim. prinssi Harrya pidetään komistuksena ja katsopas hänen silmiensä väliä, löytyykö sellaista...
Miehen ja naisen viehättävyys kasvonpiirteissä ei koostu samoista asioidta. Ryan Reynolds voi olla komea, mutta vastaavan näköinen nainen olisi irvokas. Naisella tulee olla silmät etäämmällä toisistaan ollakseen kaunis. Vrt. simpanssi ja valkohäntäpeura - kumpi näyttää miehekkäältä ja kumpi naiselliselta?
Peuran ja simpanssin ulkonäössä on vähän muutakin eroa kuin silmien etäisyys. Onko kalakin mielestäsi naisellisemman näköinen kuin esim. kissa?
Jos Luusuaniemi olisi tavallinen pertti putkimies (tosin putkimiesten työ on yhteiskunnallisesti oikeasti arvokasta työtä toisin kuin näytellä kaudesta toiseen naistenmies-sydänkirurgia sykkeessä), niin tuskinpa olisi mahkuja naisiin tuon ulkonäkönsä perusteella. Ellei sitten olisi massia niin paljon, että status olisi koholla varallisuuden takia. Ei tosiaan käy kateeksi tuota kolmekymppistä naista.
Anne Ramsay voisi olla kaunis maailmanluokan filmitähti!
Täälläkin on varmasti paljon eronneita mammoja. Haukkuvatko hekin täällä suu vaahdossa Anttia? Aikovatko he olla loppuelämänsä yksin, koska kerran menivät naimisiin jonkun kanssa. Eikö ihmisellä, jolla on lapsia, ole enää oikeutta uuteen puolisoon. Vai koskeeko tämä vain julkisuuden miehiä?
Lili on kyllä kauniimpi. Ehkä Antti vaihtoi rumempaan siksi ettei pettäisi niin helposti. Harmi vaan että vaikka nainen olisi aivan taviksen näköinen, se voi pettää siltikin.
Vierailija kirjoitti:
Pointtina ei ole nyt kauneusihanteet.
Ja tässä on nyt vaan kyse Antin kauneusihanteesta, jos hän kehuu ulkonäöllisesti naistaan, ei mitkään missikisat.
Esim. somepersoona Alma Hätönen on Annen kanssa samaa tyyppiä kasvoiltaan, ja nätiltä hänkin näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Sofistikoitunut, suuren intelligenssin edustaja, huutelee läskiä vanhaapiikaa :D
Jos julkisuuteen tullaan kertomaan, että ulkonäkö edellä mennään, niin yleensä tällainen asia saa kritiikkiä osakseen.
On tietenkin jokaisen oma asia, millaista kuvaa itsestään haluaa antaa.
Kenties olisi kuulostanut fiksummalta sanoa, että Anne on nokkela ja hauska, ja nättikin tietty. Hän kun vaikuttaisi olevan näitä kaikkia.
Itse haluaisin mieluummin olla kehuttu joistain muista avuistani kuin miltä näytän.
Tietysti haluaisit, kun ei sinua rumilusta voi hyvällä tahdollakaan ulkonäöstä kehua. Siksi et siedä kauniita naisia ja heidän kehumistaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos Luusuaniemi olisi tavallinen pertti putkimies (tosin putkimiesten työ on yhteiskunnallisesti oikeasti arvokasta työtä toisin kuin näytellä kaudesta toiseen naistenmies-sydänkirurgia sykkeessä), niin tuskinpa olisi mahkuja naisiin tuon ulkonäkönsä perusteella. Ellei sitten olisi massia niin paljon, että status olisi koholla varallisuuden takia. Ei tosiaan käy kateeksi tuota kolmekymppistä naista.
Naiset eivät katso miehen ulkonäköä vaan persoonallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Nisäkkäiden ulkonäköä voi vertailla keskenään, toisin kuin jotain kalaa ja nisäkästä.
No onneksi kukaan heistä ei ole millään lailla tilivelvollinen av- mammoille.😂 Antaa mammojen taivastella rauhassa, jos siitä iloa elämäänsä saavat.🙄