Hyi, mikä kommentti Luusuaniemeltä!
Parin mukaan Luusuaniemi teki ensimmäisen aloitteen.
Kyllä kaikki varmaan näkevät, minkä takia, Luusuaniemi sanoo katsoen samalla Ramsayta.
Niin että ulkonäön takia. Entäs sitten, kun se ulkonäkö rapistuu, taas vaihtoon ja uutta katselemaan? Puistattaa tuollaiset miehet, jotka noin selvästi korostavat ulkonäköä. Että se on se asia, joka ensimmäisenä täytyy mainita ja alleviivata.
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammojen mielestä Antin ja hänen exänsä olisi pitänyt elää loppuelämänsä onnettomassa suhteessa. Sehän on aivan väärin jos sattuvat rakastumaan ja löytämään onnen jonkun uuden puolison kanssa!😂
Fiksu eroaa ensin, toki sinulla ja Antilla on monenlaisia puutteita, mm. älyn puute.
Meistä kukaan tuskin täällä palstalla tietää heidän suhteestaan ja siihen liittyvistä asioista. Me emme tiedä, mitä he keskenään ovat sopineet ja päättäneet. Samoin kun emme tiedä toistemme tai Antin älykkyydestä. Toki jos täällä ruvetaan ihan henkilökohtaisesti muita haukkumaan päin naamaa, kertoo se jotain ihmisen henkisestä kapasiteetista ja sosiaalisista taidoista.
Muuhun en ota kantaa, mutta tuskinpa lapsiperheessä on yhdessä sovittu ja päätetty pettämiskuvioista. Asiaa alleviivaa vielä se, että liitto päätyy eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että mies ei saisi kehua omaa puolisoaan? Eiköhän se ulkonäkö nyt vaan ole suurimmalle osalle kuitenkin yksi tärkeä kriteeri. Varsinkin, jos itsekin huolehtii ulkonäöstään. Kateelliset lihavat homssuiset mammat täällä taas ovat tuohtuneita!😅
Puolisoaan? Luusuanniemi oli silloin naimisissa lastensa äidin kanssa.
Vaikka olisi naimisissa, voi silti olla eronnut. Aika monella on niin. Me emme tiedä heidän yksityisiä asioitaan, ja sitä mitä he keskenään ovat päättäneet.
Jos Annelta olisi kysytty niin olisi voinut vastata, että katsokaa nyt sen löysää olemusta ja paksua lompakkoa ja arvatkaa kumpi viehätti.
Erikoinen maku Antilla. Kun itse näin ekan kerran tuon naisen tv-mainoksessa, ihmettelin miten jollain voi olla silmät niin lähellä toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammojen mielestä Antin ja hänen exänsä olisi pitänyt elää loppuelämänsä onnettomassa suhteessa. Sehän on aivan väärin jos sattuvat rakastumaan ja löytämään onnen jonkun uuden puolison kanssa!😂
Fiksu eroaa ensin, toki sinulla ja Antilla on monenlaisia puutteita, mm. älyn puute.
Meistä kukaan tuskin täällä palstalla tietää heidän suhteestaan ja siihen liittyvistä asioista. Me emme tiedä, mitä he keskenään ovat sopineet ja päättäneet. Samoin kun emme tiedä toistemme tai Antin älykkyydestä. Toki jos täällä ruvetaan ihan henkilökohtaisesti muita haukkumaan päin naamaa, kertoo se jotain ihmisen henkisestä kapasiteetista ja sosiaalisista taidoista.
Muuhun en ota kantaa, mutta tuskinpa lapsiperheessä on yh
Me emme tiedä, ovatko keskenään jo päättäneet erota. Emme tiedä vaikka olisi kummallekin ollut ok olla muiden kanssa.
Morjes luusuaniemihullu? Kävikö jo hellukoivu kyllästyttää??
Aika harva mies pystyy tietämään tuntemattoman naisen luonteen joten aina aloite perustuu olemukseen. Sitä ei vaan saa sanoa. Ei Lusukaan kattelis tänä naista nyt jos olisi raskas tyyppi.
Helppo tietysti naisena jeesustella kun odottelee vaan miesten aloitteita eikä tee asian eteen itse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teistä ole kivaa, jos miehenne kehuu teitä ja kutsuu kauniiksi?
Toki. Mutta jos se on syy, miksi on minut halunnut niin silloin suhde on kyllä aika hataralla pohjalla. Sellaista en välttämättä haluaisi kuulla.
Naiset haluavat, että mies on rehellinen. Sitten mies ON rehellinen ja naiset kauhistuvat, että ei noin saa sanoa eikä noin saa tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen maku Antilla. Kun itse näin ekan kerran tuon naisen tv-mainoksessa, ihmettelin miten jollain voi olla silmät niin lähellä toisiaan.
No kyllä mä veikkaan, että Anne on viehättävämpi kuin suuri osa av- mammoista.
Vierailija kirjoitti:
Silmienvälihullukin linjoilla! 👀
Vierailija kirjoitti:
No sinä se löysitkin sen oleellisen ydinpointin. Monestikaan seksikkyys ja himo ei ole täydellisestä kauneudesta kiinni. Anne on hyvin viehättävä.
Esim. prinssi Harrya pidetään komistuksena ja katsopas hänen silmiensä väliä, löytyykö sellaista...
Vierailija kirjoitti:
Ja naisilleko ei ulkonäkö merkkaa mitään?
Teille kelpaa Ron jeremyn näköinen pitkäaikaistyötön?
No ei todellakaan jos se on Ron Jeremyn luonteella varustettu.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon esineellistämistä
Mammoille saattaa tulla yllätyksenä, että yleensä romanttinen kiinnostus toista kohtaan lähtee ihan puhtaasti ulkonäöstä, etenkin jos kyseessä entuudestaan vieras ihminen, josta ei tiedä yhtään mitään. Kamalaa esineellistämistä. Minunkin tyttöystäväni kiinnostuivat aluksi juuri minusta eivätkä jostain random toisesta miehestä juuri ulkonäköni takia. Miten kestän tätä esineellistämisen traumaa? Aivan kamalaa, että parisuhteessa olevat tykkäävät toistensa ulkonäöstä ja kehuvat toisiaan siitä. Esineellistämistä! Alistamista! Toksista!
Anne vaikuttaa iloiselta ja hauskalta persoonalta. Ehkäpä Antilla oikeasti on mukavaa hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee aloitteen ja vauvapalstalla on paniikki päällä.
Voimia. Oletko saanut kriisiapua?
Oletko itse jo saanut apua luetun ymmärtämiseen?
Kyse oli siitä, että millainen tuo aloite oli. Eli ulkonäkö ja seksikkyys sai tekemään aloitteen. Itsekin kiinnitin tuohon heti huomiota.
Epäilystä herättää vielä sekin, että avioero tapahtui samoihin aikoihin, joten eipä siinä ole ehditty yhtään tasaantua. Ei ole kovinkaan kauaa siitä, kun vielä avio-onni kukoisti ja rouvan raskausvatsastakin oli kuvaa.
Tulisi mieleeni vain jonkinlainen hauskanpitoon ja panemiseen keskittyvä erosta toipumis- ja laastarisuhde. Toivottavasti Ramsay ei ota tätä liian vakavasti. Jos on varatun kanssa alkanut vehtaamaan, niin sitten on ihan sama.
ja mitä se sulle läski vanhapiika kuuluu???
Onko kauneusihanne muuttunut vähän ajan sisällä? Minä kun olen saanut käsityksen että kaunis nainen on jotain Audrey Hepburnin ja Megan Foxin väliltä eikä Paula Vesalan ja Elina Valtosen väliltä.
Miten tuntemattomien ihmisten parisuhteet voivat raivostuttaa ja kuohuttaa näin!
Hyvät lähdöt. Ihan sama, kuin jos nainen sanoisi, että iso kalu, ja nyt sitten katson, että millainen tämä mies muuten on.