Inhoan kaljan ym. alkoholinjuojia, muita samanlaisia?
Minua todellakin ällöttää ja inhottaa alkoholin kanssa läträäjät. Kaikki työpaikkojen vapaa-ajan juhlatkin, kuten pikkujoulut jne. ovat "omilla juomilla". Känniläiset koventavat äänensä huudoksi, haisevat, eivätkä osaa käyttäytyä. Joskus tapahtuu vakavampaakin, kun kaksi kännikalaa alkavat riidellä. Eli työpaikan tiloissakaan ei voi välttyä kännikaloilta, jos yhtään haluaa olla sosiaalinen.
Ihmetyttääkin miksi alkoholinkäyttäjät eivät lainkaan ajattele muita ihmisiä. Joo, ei kiinnosta kuunnella työkaveria, silloin kun hän on hiprakassa. Muuten olisi kyllä ihan mukava jutella.
Ja tämä koskee kaikkia juhlia, ei vain pikkujouluja. Olisi todella mukavaa käydä tuttavan tai sukulaisen häissä, mutta ei voi, kun ällöttää nähdä alkoholilta haisevia hiprakkaversioita sukulaisistaan tai tuttavistaan. Voisitte sen verran kunnioittaa muita ihmisiä, kun näette heitä, että pidätte korkin kiinni.
Hauskaa voi pitää myös ilman viinaa ja säästyy lieveilmiöiltä ja inhottavalta lemulta.
Kommentit (130)
Minä taas sairaanhoitajana inhoan vanhan viinan ja kaljan hajua.
Hyvä viini kruunaa aterian. Erityisissä tilaisuuksissa saatan nauttia sikarin kanssa viskin.
Inhoan humalajuomista. Se on mielestäni hölmöä.
Jep. Tollanen w t -jengin känniörvellys on eri asia, kuin nautiskella. Sivistyneesti.
En vihaa. Joukon hauskimmat yleensä juo. Raittiit on usein tylsiä, pipovikaisia jne. Poikkeuksia on vähän.
Se ärsyttää, jos juodaan liikaa ja sekoillaan, häiriköidään jne.
Kaveri kupsahti. Kylläpä otin murheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset juovat kyllä nykyään valtavasti olutta. Sinänsä minua ei haittaa jos joku kotonaan dokaa, mutta tuolla kauppojen kassoilla on kauhean näköistä kun joka toisella on mäyräkoira hihnalla.
Mäyräkoiria ei myydä enää. Mäyräkoira on 12-pack lasipulloja.
Inhoan humalaisia naisia. Kännissä naiset tulee selittää kaikkea ja yrittävät pussailla ja selvinpäin ovat kuin eivät tuntisi eivätkä selvänä koskaan tule juttelee. T: mies
Saa inhota vapaasti. Eipä se mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän alkoholin nauttiminen ole yhtä kuin känniörvellys. Tai no ap:n piireissä taitaa olla, mutta onneksi ei meillä.
Asiaa!
Vierailija kirjoitti:
En vihaa. Joukon hauskimmat yleensä juo. Raittiit on usein tylsiä, pipovikaisia jne. Poikkeuksia on vähän.
Se ärsyttää, jos juodaan liikaa ja sekoillaan, häiriköidään jne.
Olihan tämä sarkasmia?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän närkästyksen jos kännissä pilataan hienot juhlat. Mutta mitävittua se teitä haittaa, jos joku yksinäinen alkoholisti hakee pirkkaoluitaan ja haisee sen hetken kassalla. Haiseehan kaikki joltain ja jotkut hienoperseet jopa pieree kaupassa.
Ja joo kyllä hävettää olla sellainen, voin kokemuksella kertoa kun olen. Mutta olkaa onnellisia jos olette parempia ihmisiä. Älkää vihatko meitä joilla ei muuta lohtua elämässä enää ole. Meistä useimmat osaavat vihata itsekin itseämme ilman sanomista. Siunausta.
Hajuhaitta on ihan oikea haitta. Lisäksi ärsyttää, jos näyttää selvästi siltä, ettei tyyppi käy töissä vaan ostelee kaljat veronmaksajien rahoilla.
Alkoholin hyväksyttävyyttä pidän erikoisena. Monet tuttuni ryyppäävät juhlissa ja viikonloppuisin ja pitävät sitä normaalina.
Itse en oikein saa kiksejä alkoholista. Rentoudun paremmin kannabiksen avulla ja juhliessa jos käytän jotain, se on ekstaasia tai kokaiinia.
Jostain syystä nämä samat alkoholia käyttävät pitävät sitä outona ja pahana asiana. Jotkut heistä suoraan tuomitsevat muiden päihteiden käytön. Tämä jaksaa kyllä kummastuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän närkästyksen jos kännissä pilataan hienot juhlat. Mutta mitävittua se teitä haittaa, jos joku yksinäinen alkoholisti hakee pirkkaoluitaan ja haisee sen hetken kassalla. Haiseehan kaikki joltain ja jotkut hienoperseet jopa pieree kaupassa.
Ja joo kyllä hävettää olla sellainen, voin kokemuksella kertoa kun olen. Mutta olkaa onnellisia jos olette parempia ihmisiä. Älkää vihatko meitä joilla ei muuta lohtua elämässä enää ole. Meistä useimmat osaavat vihata itsekin itseämme ilman sanomista. Siunausta.
Hajuhaitta on ihan oikea haitta. Lisäksi ärsyttää, jos näyttää selvästi siltä, ettei tyyppi käy töissä vaan ostelee kaljat veronmaksajien rahoilla.
...jospa se on sairaseläkeläinen, eläkeläinen, mielenterveyseläkeläinen???
Hankippa elämä, kyylä. Anna ihmisten olla rauhassa.
En inhoa, mutta en vietä aikaa heidän kanssaan. Ne on minulle, kun ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan taas syvästi mielisairaita akkoja. Mikään ei mulle ole vastenmielisempää kuin hullut akat.
Rakastan olutta ja tietysti tupakkaa. Mitä muuta sitä terve mies voisi edes kaivata?
Terve-sanaa voi käyttää hyvin venyvästi.
Jopa tupakoivista olutdeekuista.
"Mies voi haista, muttei koskaan tuoksua!"
T. R. Vekkilä
Itse olen huomannut, että sopiva känni nimenomaan lähentää työntekijöiden välistä sosiaalista kanssakäymistä. Sitä puhuu huomattavasti vapautuneemmin sellaistenkin ksnssa, joiden kanssa ei töissä tule puhuttua juuri muuta kuin perus "pakolliset". Näistä ihmisistä löytyy ihan uusia puolia.
Eihän alkoholin nauttiminen ole yhtä kuin känniörvellys. Tai no ap:n piireissä taitaa olla, mutta onneksi ei meillä.