Inhoan kaljan ym. alkoholinjuojia, muita samanlaisia?
Minua todellakin ällöttää ja inhottaa alkoholin kanssa läträäjät. Kaikki työpaikkojen vapaa-ajan juhlatkin, kuten pikkujoulut jne. ovat "omilla juomilla". Känniläiset koventavat äänensä huudoksi, haisevat, eivätkä osaa käyttäytyä. Joskus tapahtuu vakavampaakin, kun kaksi kännikalaa alkavat riidellä. Eli työpaikan tiloissakaan ei voi välttyä kännikaloilta, jos yhtään haluaa olla sosiaalinen.
Ihmetyttääkin miksi alkoholinkäyttäjät eivät lainkaan ajattele muita ihmisiä. Joo, ei kiinnosta kuunnella työkaveria, silloin kun hän on hiprakassa. Muuten olisi kyllä ihan mukava jutella.
Ja tämä koskee kaikkia juhlia, ei vain pikkujouluja. Olisi todella mukavaa käydä tuttavan tai sukulaisen häissä, mutta ei voi, kun ällöttää nähdä alkoholilta haisevia hiprakkaversioita sukulaisistaan tai tuttavistaan. Voisitte sen verran kunnioittaa muita ihmisiä, kun näette heitä, että pidätte korkin kiinni.
Hauskaa voi pitää myös ilman viinaa ja säästyy lieveilmiöiltä ja inhottavalta lemulta.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli vuosikaudet töissä pikkujoulut firman tiloissa. Muutaman promillen kohdalla alkoi käsittämätön myötähäpeää aiheuttanut "musiikkiesitys" josta vastuussa oli esihenkilötason väki, joita pidän muutoin ihan fiksuina. Silloin vielä nautin maltillisesti alkoholia, joten kestin sen esityksen juuri ja juuri.
Nyt en juo kuin alkoholittomia juomia ja rajoitan työpäivän ulkopuoliset riennot yhteisiin ruokailu hetkiin, siellä eivät esihenkilöt esiinny. Hauskaa osaan silti pitää.
Nimeomaan. Jos et tekisi sitä selvinpäin, niin älä tee myöskään kännissä. Semmoista mihin tarvitsee "rohkeutta" viinasta tehdäkseen sen, ei tarvitse tehdä lainkaan.
Ei kai oikeasti joku voi niuhottaa jos työpaikan ruokalassa on kotikaljaa tarjolla?! Meillä on ja moni sitä ottaa ja hyvää ruokajuomaa on.
Tansseihin kun lähretään, otetaan rohkaisuryypyt!
Vierailija kirjoitti:
Kaveri kupsahti. Kylläpä otin murheeseen.
Ymmärrettävä asia.
Minä inhoan myös joten kippis ja seuraava tölkki auki.
Vähän sama, en viihdy päihtyneiden kanssa. Vielä pahemmin ottaa keuhkoon kirjaimellisesti tupakan poltto. Se savu saa yskimään, tulee huono olo. Nykyään tupakat haisevat kamalalta! Ennen oli sentään jotain menthol-savukkeita. Nykyään taitaa olla pelkkiä nortteja?
No sinun inhokki laji sitten käsittää varmaan 2-3 miljardia ihmistä,onnea inhoamiseen.
Juon olutta mieheni kanssa. Pian saunaan mennään kolmen aikaan. Ei oluen juonti haittaa vaan se jos siitä aiheutuu kaikkea pahaa kuten riitoja ja muita ongelmia. Olen ollut miehen kanssa joka joi ja alkoi riidellä heti ihan mitättömistä asioista. Jätin miehen heti. Nykyinen mieheni on onneksi kiva ja alkoholi ei aiheuta mitään ongelmia ja mieheni on perus hiljainen vaikka juo.
Kaikki on suhteellista. Maailma ei pyöri oman navan ympärillä, ap.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset juovat kyllä nykyään valtavasti olutta. Sinänsä minua ei haittaa jos joku kotonaan dokaa, mutta tuolla kauppojen kassoilla on kauhean näköistä kun joka toisella on mäyräkoira hihnalla.
Pienen osan mitä sakut ja britit ym. olutmaat joten lässyn lässyn
Onpa elämä kauhiata, yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
Skumppabailut jatkuu meillä! Jeeeeeeeeee!
...maailmassa monta on ihmeellistä aasia, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa...
Juuri tein lounaaksi bresaolaa, tuoreita viikunoita ja ricotta juustoa ja tottakai avataan prosecco pullo.
Tehdäänpäs koe, tässä on taas liikaa känniä korjaan humalaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä inhoan myös joten kippis ja seuraava tölkki auki.
Jees!
Kyllä se riitti, kun eksä joi päivittäin. Siinä näki tarpeeksi sitä sekoilua. Hajut oli kamalat. Joissain kohtaa se juominen alkoi määrittää kaikkea, mitään ei voinut enää tehdä ilman, missään ei voinut käydä ilman juomista. Osaahan moni onneksi myös kohtuudella käyttää, harvemmin tulee kyllä itse juotua.
Inhoan elämää kun en sitä määrää...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se riitti, kun eksä joi päivittäin. Siinä näki tarpeeksi sitä sekoilua. Hajut oli kamalat. Joissain kohtaa se juominen alkoi määrittää kaikkea, mitään ei voinut enää tehdä ilman, missään ei voinut käydä ilman juomista. Osaahan moni onneksi myös kohtuudella käyttää, harvemmin tulee kyllä itse juotua.
Mitäs valitsit sen!
Ei meillä vaan ole kotikaljaa tai muutakaan kaljaa tarjolla. Piimää, maitoa ja vettä löytyy kyllä.
Arkikielessä moni puhuu kaljasta tarkoittaessaan kaljapulloja, kaljakoreja jne., joissa on alkoholipitoista olutta.