Inhoan kaljan ym. alkoholinjuojia, muita samanlaisia?
Minua todellakin ällöttää ja inhottaa alkoholin kanssa läträäjät. Kaikki työpaikkojen vapaa-ajan juhlatkin, kuten pikkujoulut jne. ovat "omilla juomilla". Känniläiset koventavat äänensä huudoksi, haisevat, eivätkä osaa käyttäytyä. Joskus tapahtuu vakavampaakin, kun kaksi kännikalaa alkavat riidellä. Eli työpaikan tiloissakaan ei voi välttyä kännikaloilta, jos yhtään haluaa olla sosiaalinen.
Ihmetyttääkin miksi alkoholinkäyttäjät eivät lainkaan ajattele muita ihmisiä. Joo, ei kiinnosta kuunnella työkaveria, silloin kun hän on hiprakassa. Muuten olisi kyllä ihan mukava jutella.
Ja tämä koskee kaikkia juhlia, ei vain pikkujouluja. Olisi todella mukavaa käydä tuttavan tai sukulaisen häissä, mutta ei voi, kun ällöttää nähdä alkoholilta haisevia hiprakkaversioita sukulaisistaan tai tuttavistaan. Voisitte sen verran kunnioittaa muita ihmisiä, kun näette heitä, että pidätte korkin kiinni.
Hauskaa voi pitää myös ilman viinaa ja säästyy lieveilmiöiltä ja inhottavalta lemulta.
Kommentit (130)
Mua ärsyttää humalaisten illanvietoissa se, että asioista ei päästä eteen päin. Samaa asiaa toistellaan, toistellaan ja toistellaan. Puhutaan 2h vaikka aiheesta on kerrottu ne argumentit jo kymmenessä minuutissa. Aika raskasta kuunnella kymmenettä kertaa sitä, kun herra x korottaa ääntään ja kertoo taas se saman jo kuullun asian.
Ei pysty kykenemään. Pakko olla muualla. Viini ei todellakaan ole viisasten juoma, vaan se tekee ihmisestä imbesillin.
Lähinnä oluen määrää lähinnä lähikaupassa kun ilmeisesti tullaan lähi paikkakunnilta ostoksille kun paikallisesta kehtaa sitten niin ostaa?
Pakko sanoa että onpa erikoisia työkavereita sulla jos ei osata ottaa fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Tollaset jeesustelijat voi painua just sinne...
Mikäs nyt? Onko sinun vaikeaa myöntää itsellesi, että ällötät muita ihmisiä silloin kun olet kännissä? ("ottanut vain yhden oluen"). Mikä siinä on, että elämä selvänä ei sinulta onnistu? Huono resilienssi?
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan taas syvästi mielisairaita akkoja. Mikään ei mulle ole vastenmielisempää kuin hullut akat.
Rakastan olutta ja tietysti tupakkaa. Mitä muuta sitä terve mies voisi edes kaivata?
Hyvää elämää, tervettä suhdetta aviopuolison kanssa ja rakkaita lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää humalaisten illanvietoissa se, että asioista ei päästä eteen päin. Samaa asiaa toistellaan, toistellaan ja toistellaan. Puhutaan 2h vaikka aiheesta on kerrottu ne argumentit jo kymmenessä minuutissa. Aika raskasta kuunnella kymmenettä kertaa sitä, kun herra x korottaa ääntään ja kertoo taas se saman jo kuullun asian.
Ei pysty kykenemään. Pakko olla muualla. Viini ei todellakaan ole viisasten juoma, vaan se tekee ihmisestä imbesillin.
Jos älykkyysosamäärä on 180, niin kunnon humalatilassa se voi laskea 100:n paikkeille, ja tulee juttuun tavisten kanssa, kun pääsee samalle aallonpituudelle. Et ymmärrä, mistä puhut, sillä viina on viisasten juoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan taas syvästi mielisairaita akkoja. Mikään ei mulle ole vastenmielisempää kuin hullut akat.
Rakastan olutta ja tietysti tupakkaa. Mitä muuta sitä terve mies voisi edes kaivata?
Hyvää elämää, tervettä suhdetta aviopuolison kanssa ja rakkaita lapsia.
-ohis, ne yleensä kulkee käsi kädessä tuon aiemman kanssa.
Noi paremmat ihmiset, jotka elää oikein, voi painua just sinne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuollaisia kaikesta valittajia tuntuu olevan nykyään valitettavan paljon.
Ihmiset eivät saisi pitää hauskaa, vaan kaikilla pitäisi olla tasaisen tylsää ja ankeata.
On tosi surullista, että oletetusti suurin osa elämästäsi on tylsää ja ankeata selvin päin. Ton töissä on ankeaa ja ihmissuhteet tylsiä. Minulla on ihan fantastisen kiva ja mukava elämä selvin päin. Ilman alkoholia on mahdollista nauraa, laulaa ja pitää hauskaa.
Mulla ei ole tylsää, eikä ankeata, päinvastoin osaan nauttia elämästä.
Mutta kuten useasti on todettu, nuo alkoholin kieltäjät ovat juhlien pilaajia.
Hekin aina väittävät kaltaisesi tavalla olevansa hauskaa seuraa, vaan todellisuus on jotain ihan muuta.
Kumma vaan, että aina pyydetään mukaan :D
En suostu kuskiksi, en tarjoa kaljoja, enkä anna. Taidan siis olla hauskaa seuraa!
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua pientä kateellista...
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa että onpa erikoisia työkavereita sulla jos ei osata ottaa fiksusti.
Miksi työpaikalla järjestettävissä tapahtumissa pitäisi ottaa lainkaan?
Katsookaa MINUA, elän oikein, ettekö häpeä, MINÄ olen kunnollinen.
AP:lla ja monela muullakin menee kaljat ja oluet sekaisin.
Ei kannattaisi huudella jos yleistieto on tuota tasoa.
Juurikin teitä varten kuntavaaleissa on vaihtoehto, nimittäin Kristallipuolue.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan oikeineläjiä...
Mutta onhan se sinulle jo puoli voittoa, että tunnistat eläväsi väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua pientä kateellista...
Mistä? Nipotuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan oikeineläjiä...
Mutta onhan se sinulle jo puoli voittoa, että tunnistat eläväsi väärin.
Niuhoja meinaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsookaa MINUA, elän oikein, ettekö häpeä, MINÄ olen kunnollinen.
Tuo on just yksi niitä hupaisia asioita, joita alkoholinkäyttäjissä ilmenee. Selvät saavat kännikalat huomaamaan oman huonoutensa ja siksi he vihaavat selviä. Koska se viha, joka kohdistuu itseen, on käännettävä toiseen. Muutenhan sitä vihaisia itseään: Olisi myönnettävä olevansa epätäydellinen juomien kautta ongelmiaan ja epävarmuuksiaan käsittelevä henkilö.
Meillä oli vuosikaudet töissä pikkujoulut firman tiloissa. Muutaman promillen kohdalla alkoi käsittämätön myötähäpeää aiheuttanut "musiikkiesitys" josta vastuussa oli esihenkilötason väki, joita pidän muutoin ihan fiksuina. Silloin vielä nautin maltillisesti alkoholia, joten kestin sen esityksen juuri ja juuri.
Nyt en juo kuin alkoholittomia juomia ja rajoitan työpäivän ulkopuoliset riennot yhteisiin ruokailu hetkiin, siellä eivät esihenkilöt esiinny. Hauskaa osaan silti pitää.
Tollaset jeesustelijat voi painua just sinne...