Inhoan kaljan ym. alkoholinjuojia, muita samanlaisia?
Minua todellakin ällöttää ja inhottaa alkoholin kanssa läträäjät. Kaikki työpaikkojen vapaa-ajan juhlatkin, kuten pikkujoulut jne. ovat "omilla juomilla". Känniläiset koventavat äänensä huudoksi, haisevat, eivätkä osaa käyttäytyä. Joskus tapahtuu vakavampaakin, kun kaksi kännikalaa alkavat riidellä. Eli työpaikan tiloissakaan ei voi välttyä kännikaloilta, jos yhtään haluaa olla sosiaalinen.
Ihmetyttääkin miksi alkoholinkäyttäjät eivät lainkaan ajattele muita ihmisiä. Joo, ei kiinnosta kuunnella työkaveria, silloin kun hän on hiprakassa. Muuten olisi kyllä ihan mukava jutella.
Ja tämä koskee kaikkia juhlia, ei vain pikkujouluja. Olisi todella mukavaa käydä tuttavan tai sukulaisen häissä, mutta ei voi, kun ällöttää nähdä alkoholilta haisevia hiprakkaversioita sukulaisistaan tai tuttavistaan. Voisitte sen verran kunnioittaa muita ihmisiä, kun näette heitä, että pidätte korkin kiinni.
Hauskaa voi pitää myös ilman viinaa ja säästyy lieveilmiöiltä ja inhottavalta lemulta.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin hyväksyttävyyttä pidän erikoisena. Monet tuttuni ryyppäävät juhlissa ja viikonloppuisin ja pitävät sitä normaalina.
Itse en oikein saa kiksejä alkoholista. Rentoudun paremmin kannabiksen avulla ja juhliessa jos käytän jotain, se on ekstaasia tai kokaiinia.
Jostain syystä nämä samat alkoholia käyttävät pitävät sitä outona ja pahana asiana. Jotkut heistä suoraan tuomitsevat muiden päihteiden käytön. Tämä jaksaa kyllä kummastuttaa.
Mulla on pelkkä kannabis ei ole koskaan kiinnostanut edes kokeilla muita aineita sen ja alkoholin lisäksi. Alkoholi on jäänyt hyvin vähälle kahteen-kolmeen kertaan vuodessa. Haitallisuuspisteillä niillä on iso ero. Kannabis 8 pistettä ja alkoholi 23 pistettä. Vain alkoholi on laillista vaikka se on noin paljon haitallisempi päihteenä. Tuollainen laki on niin järjetön että se on absurdi.
Juhlissa eniten kännissä on yleensä ne, jotka juo harvoin esim. pikkujouluissa, vappuna ja juhannuksena. Päivittäin tissuttelevat ja ammattilaiset ei muutamasta bissestä humallu vaikka olis pohjiakin.
Inhoa rauhassa, ei vaikuta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa ärsyttää ihmiset, jotka ostavat samaa halpaa kaljaa monta tölkkiä. Tulee heti vaikutelma huono-osaisuudesta.
Hehheh, maapalsta on Suvisaaristossa... Pieleen menee sun luulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuollaisia kaikesta valittajia tuntuu olevan nykyään valitettavan paljon.
Ihmiset eivät saisi pitää hauskaa, vaan kaikilla pitäisi olla tasaisen tylsää ja ankeata.
On tosi surullista, että oletetusti suurin osa elämästäsi on tylsää ja ankeata selvin päin. Ton töissä on ankeaa ja ihmissuhteet tylsiä. Minulla on ihan fantastisen kiva ja mukava elämä selvin päin. Ilman alkoholia on mahdollista nauraa, laulaa ja pitää hauskaa.
No ole selvinpäin, äläkä marise! Kippis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa ärsyttää ihmiset, jotka ostavat samaa halpaa kaljaa monta tölkkiä. Tulee heti vaikutelma huono-osaisuudesta.
Hehheh, maapalsta on Suvisaaristossa... Pieleen menee sun luulot.
Sieltähän saa munaa.
Minä en inhoa ketään, mutta ihmettelen aina, millaista se elämä mahtaa olla sellaisessa sukulais-ja ystäväpiirissä, missä kaikki alkoholinkäyttö on aina humalahakuista, viinan kanssa läträämistä ja suurkulutusta. Ettei ole mitään välimallia, on vain täysraittius tai kaatokännäys. Onneksi en ole sellaista kokenut. Juotiin miehen kanssa eilen illalla lasilliset punaviiniä, eikä kumpikaan inhonnut toistaan. Ja aamulla olin töissä jo klo 8.
Minä olen kaljanjuoja. Juon usein aterialla yhden kylmän oluen, lasista. Sen sijaan en juo olutta ilman ruokaa, paitsi kesällä ehkä saunaoluen uinnin päätteeksi. Olen nainen, korkean turkinnon suorittanut. Minä taas en pidä ihmisistä, jotka yleistävät asioita. Alkoholia voi käyttää kohtuudella, eurooppalaiseen tapaan. Olutlasillinen ruoan kanssa on aikuiselle kevyempi ja terveellisempi vaihtoehto kuin maitolasi ruoan kanssa.
Jaa DTM:ssä?