Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen miehen Tinder-profiilin pitää olla, jotta nainen kiinnostuu?

Vierailija
21.03.2025 |

Usein puhutaan, että miesten profiilit jättävät toivomisen varaa. Millainen sen profiilin stten pitää olla, jotta se on kiinnostava? Kuinka pitkästi juttua ja minkälainen asiasisältö?

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaus siitä, millainen olet ja millaiset asiat kiinnostavat. Mahdollisesti lyhyt kuvaus, mitä olet hakemassa. Profiilissa kuitenkin keskitytään pääsääntöisesti kertomaan itsestä. Kaikki luettelot siitä, mitä et etsi, voivat antaa sinusta negatiivisen kuvan. Kuvissa voisi hymyilläkin, ei aina sitä "esitän kuollutta" -ilmettä. Myös vartalokuva on hyvä olla.

Mutta, vaikka profiilisi olisi kuinka hyvin laadittu ja rehellinen, niin tarvitset aina jonkun sellaisen naisen, jolle sinunlainen mies on kiinnostava. Eli joskus hyvin laaditun profiilin lisäksi voi olla hyvä miettiä, olisiko itsessä jotain kehittämisen puolta, esim. elämäntavoissa, kotityötaidoissa jne., että naisen kannattaa kiinnostua.

Vierailija
2/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 200 tykkäystä naisilta viikossa. 3 kuvaa, 2 naama, 1 kokovartslokuva, lyhyt humoristinen kuvaus ja harrastukset listattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Kannattaa yrittää tietysti saada sellainen nainen kiinnostumaan, jonka kanssa sinä oikeasti viihtyisit, joten kerro siitä, millainen olet. Mitä harrastat, mistä pidät. Mitä kirjoja luet, mitä musiikkia kuuntelet, mitä elokuvia katsot, kuka on suosikkikoomikkosi, TV-sarjasi jne. Tuollaiset asiat kertovat minusta aika paljon siitä, tuletteko juttuun. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Joku toinen voi olla ihan eri mieltä. 

Vierailija
4/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla benis kuva?

Vierailija
5/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko "sallittua" laittaa kuva, jossa näyttää noin 20 kg todellisuutta hoikemmalta, jos kuvaa ei kuitenkaan ole muokattu? Minä näytän tummissa vaatteissa ja sopivassa kulmassa otetussa kuvassa hyvinkin 20 kg kevyemmältä, kuin jossain vaaleissa vaatteissa huonon kulman kuvassa 😄 Tuntuisi oudolta laittaa sellainen epäedustava kuva.

Vierailija
6/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä hyvää kuvaa itsestäsi (ei mitään meemikuvia jne), esittelyteksti missä esittelet itsesi (ei mitä vaatimuksia sinulla on naiselle) ja täytä ne valikkojutut

Vierailija
7/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä hyvää kuvaa itsestäsi (ei mitään meemikuvia jne), esittelyteksti missä esittelet itsesi (ei mitä vaatimuksia sinulla on naiselle) ja täytä ne valikkojutut

naisilla on usein vaatimukslistoja. Onko se niin että naisilla ne on ok, mutta miehillä ei saa olla listoja?

Vierailija
8/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko "sallittua" laittaa kuva, jossa näyttää noin 20 kg todellisuutta hoikemmalta, jos kuvaa ei kuitenkaan ole muokattu? Minä näytän tummissa vaatteissa ja sopivassa kulmassa otetussa kuvassa hyvinkin 20 kg kevyemmältä, kuin jossain vaaleissa vaatteissa huonon kulman kuvassa 😄 Tuntuisi oudolta laittaa sellainen epäedustava kuva.

Minä olen nainen, mutta minä en haluaisi, että toinen pettyy nähdessään minut. Siksi en haluaisi laittaa yliedustavia kuvia. Naisille ulkonäkö ei ole kynnyskysymys, jos muuten asiat kohtaa. 

Vierailija
9/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisilla on usein vaatimukslistoja. Onko se niin että naisilla ne on ok, mutta miehillä ei saa olla listoja?

No, sinä päätät, mikä on ok sinun mielestäsi. Jos naiset sanovat, että vaatimukset on turn off, ja haluat naisen treffeille, kannattaa kuunnella. Jos sinulle ne listat on turn off, sinä skippaat niitä tekevät naiset. 

Naiset eivät ole yksi yhtenäinen olento. Minusta moni nainen toimii joissain jutuissa ihan eri tavalla kuin pidän järkevänä, vaikka olenkin nainen. Oletan myös, etteivät kaikki miehet ole kaikesta samaa mieltä. 

Vierailija
10/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok naisillekaan. Ja on niitä listoja miehilläkin. Itselleni sellainen nega-lista on todellinen turn off.

Vierailija
11/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä itsesääliä äläkä puhu aiemmasta erostasi/suhteestasi siinä. 

Vierailija
12/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pelottavia kuvia, joissa tuima katse ja pullistellaan hauista. Ne näyttää uhkaavilta. Eikä mitään räkäkännikuvia. Asiallisuus on aina plussaa. Ja sellainen sopiva, pieni pilke silmäkulmassa tyylinen teksti. Mutta vain pieni, ei saa kuulostaa liian pelimieheltä tai helpolta. Mieluummin liian asiallinen alkuun kuin päinvastoin. Kiva jos profiilitekstistä näkyy millainen huumori uppoaa. Jatkuva kaksimielisyyksien viljely ei uppoa muhun. Mutta ennen kaikkea profiilin ei pidä olla tietynlainen vaan omanlainen. N33

Vierailija
13/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Kannattaa yrittää tietysti saada sellainen nainen kiinnostumaan, jonka kanssa sinä oikeasti viihtyisit, joten kerro siitä, millainen olet. Mitä harrastat, mistä pidät. Mitä kirjoja luet, mitä musiikkia kuuntelet, mitä elokuvia katsot, kuka on suosikkikoomikkosi, TV-sarjasi jne. Tuollaiset asiat kertovat minusta aika paljon siitä, tuletteko juttuun. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Joku toinen voi olla ihan eri mieltä. 

Minä olen ihan eri mieltä, ei ole juuri tylsempää puheenaihetta kuin "mistä musiikista ja elokuvista tykkäät". Mitä hiton väliä?? Ja sit se keskustelu on vain asioiden luettelemista "minä tykkää  A, B, C. Ai, minä taas a, c ja d." Ookoo, entä sitten? Tuollaiset "valitsen kaverit sen mukaan kuka fanittaa samaa bändiä" luulisi jääneen peruskouluvuosiin. 

Vierailija
14/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan eri mieltä, ei ole juuri tylsempää puheenaihetta kuin "mistä musiikista ja elokuvista tykkäät". Mitä hiton väliä?? Ja sit se keskustelu on vain asioiden luettelemista "minä tykkää  A, B, C. Ai, minä taas a, c ja d." Ookoo, entä sitten? Tuollaiset "valitsen kaverit sen mukaan kuka fanittaa samaa bändiä" luulisi jääneen peruskouluvuosiin. 

Tämä. Aiheena jotkut tv-sarjat tai musiikki on niin joutavia.

Vierailija
15/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus, ei paljon muuta tarvitse.

Vierailija
16/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännäleuka pitää näkyä ja jännähiusrajalääkätile räkä 

Vierailija
17/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, pointti onkin kertoa niitä juttuja, jotka ovat itselle tärkeitä. Minä ehdottomasti kiinnostuisin (olen nainen) miehestä, joka esim fanittaa Seinfeldtiä, Fawlty Towersia tai Jimmy Carria, ja mieheni kanssa meillä tämä on tärkeä yhdistävä tekijä. Eli aloittajan pitää miettiä, minkälaisen kumppanin haluaa elämäänsä. Ja kertoa siihen liittyvistä asioista. 

Vierailija
18/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeus, ei paljon muuta tarvitse.

No jos naisseuraa haetaan, niin tarvitsee. Komeus ei sinänsä edes kaikkia naisia hirveästi kiinnosta. Naiset etsivät hyvää kumppania, eivät koristeita. 

Vierailija
19/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset 3 kuvaa:

1. Kuva, jossa pelaat jalkapalloa kavereidesi kanssa (blurraa kavereiden naamat)

2 . Kuva, jossa olet puku päällä veljesi bestmanina (blurraa veljesi naama)

3. Kuva, jossa pidät kissanpentua, koiranpentua tms. söpöä eläintä.

Vierailija
20/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se riippuu naisesta. Profiilin kannattaa olla tekijänsä näköinen. Millainen mies siellä profiilin takana on? Minkälaista elämää se elää? Mä ainakin mietin sitä että osaanko mä kuvitella itseni osana sitä elämää. 

Toki kuvien kannattaa olla hyviä ja ilmeen iloinen mutta niiden kuvienkin avulla voi tuoda esille sitä minkä tyyppistä elämää sä elät. 

Mulla nyt oletuksena se että tavoite ei ole vaan kerätä mahdollisimman paljon osumia, vaan mahdollisimman sopivia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän