Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina puhutaan kilttimiehistä. Entä kilttinainen: mies, mitä mieltä?

Vierailija
21.03.2025 |

Itse en ole kilttinainen, vaan normaaleilla sosiaalisilla taidoilla varustettu. Kiinnitin vain huomiota siihen, että kilttimiehistä puhutaan paljon, ja tulin uteliaaksi, että mitä miehet ajattelevat kilttinaisista.

Miehet, sana on vapaa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet kiva, mutta en tunne kipinää."

Sitä ne ajattelevat.

T. Kilttinainen

Vierailija
2/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti naiset haluaa seurustella pahis miesten kanssa. Eihän muuten kiltit miehet olisi ikisinkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä olen harkinnut postimyyntimorsianta jos tämä ei toimi"

Sitten lopussa "Mä en taida halutakaan suhdetta just nyt"

T. Kilttinainen, joka ei ole niin kiltti jos loukataan

Vierailija
4/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainen on ykkösvalinta. Heissä ei isommalla todennäköisyydellä ole mitään niitä ominaisuuksia joita pidän naisissa isoina turnoffeina: räväkkyys ja kiroilu, meikkaaminen, bilettäminen, riitely, miespuoliset kaverit. Kilttinaisen epävarmuus herättää itsessäni halun suojella häntä ja pyrkiä olemaan parempi mies.

Vierailija
5/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ihmisiä. Oma emäntä on kilttis maalaistyttö, täydentää hyvin kaupunkilaisrenttua.

Vierailija
6/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava aloitus. Tämä puuttui. 

Itse olen mielestäni kiltti, mutta olen huomannut, että se on makuasia, mitä kukin pitää kilttinä.

Minusta se on kilttiä, että kohtelee muita hyvin eikä huijaa, varasta, valehtele, juorua tms. Mutta joidenkin mielestä se ei riitä. Pitäisi pukeutua kauniimmin, puhua kauniimmin jne. Sitten vasta olisi kiltti. Tarkoittaako kiltti naisilla samaa kuin kiltti (pikku) tyttö? 

Vierailija
7/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttinainen on ykkösvalinta. Heissä ei isommalla todennäköisyydellä ole mitään niitä ominaisuuksia joita pidän naisissa isoina turnoffeina: räväkkyys ja kiroilu, meikkaaminen, bilettäminen, riitely, miespuoliset kaverit. Kilttinaisen epävarmuus herättää itsessäni halun suojella häntä ja pyrkiä olemaan parempi mies.

Ei kiitos 🤢

Vierailija
8/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa ole kilttejä naisia. Kaikki itsekkäitä kusipäitä.

Vierailija
9/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti ei ole kusipää, mutta sun on kun sulla on tuollainen asenne. Ikävä juttu.

Vierailija
10/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti ei ole kusipää, mutta sun on kun sulla on tuollainen asenne. Ikävä juttu.

Sun äiti on sinä olette kumpikin kusipäitä. Niin on mun mutsi ja myös minä, koska kasvoin naisten keskellä ja tiedän metkunne.

Vierailija
11/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kilttinaisella on paljon niitä ominaisuuksia joista miehet tykkäävät. Jännänaisten kanssa ollaan vain seksin vuoksi.

Harva nainen vaan nykyään haluaa tai edes osaa olla kiltti. Itsekeskeisiä femakoita tai sitten bipolaarisia sekopäitä on enimmäkseen tarjolla.

Vierailija
12/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kilttinaisella on paljon niitä ominaisuuksia joista miehet tykkäävät. Jännänaisten kanssa ollaan vain seksin vuoksi.

Harva nainen vaan nykyään haluaa tai edes osaa olla kiltti. Itsekeskeisiä femakoita tai sitten bipolaarisia sekopäitä on enimmäkseen tarjolla.

Tai normaaleja ihmisiä ilman neurooseja. 

Vierailija
13/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi määritellä mitä sillä kilttinaisella tarkoitetaan? Kukaan ei ole kaikilla elämänalueilla kiltti ja sitä on muutoinkin olemassa ainakin kahta eri lajia - miellyttävää käytöstä jossa tunnetaan ja pidetään omat rajat ja sitten sellaista patologista miellyttämisen halua jossa unohdetaan itsensä ja heittäydytään toisen oikkujen armoille. 

Noin lyhyesti, kusipäisyys ja suuret luulot omasta erinomaisuudesta ja pelisilmän ja käytöstapojen puute eivät miellytä minua, mutta ei myöskään kynnysmatto jolla ei ole mitään tahtoa, minä söisin sellaisen aamupalaksi ja kun en halua ketään kohdella niin siksi sellainen kiltteys ei kiinnosta.

Vierailija
14/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai tällainen kilttinainen kai. Sopuinen ja ystävällinen. Ei muhun kukaan vilkaisekaan, vaikka koen voivani antaa turvallisen ja tasapainoisen kumppanuuden. Perusnättikin olen ja normaalipainoinen. Kai se pitäisi olla räväkkä edes jotenkin, että saisi huomiota. En käytä deittiappeja.

Vierailija
15/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole käytännössä noin.

Kittinainen voi olla tylsä ja introvertti.

Vierailija
16/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinaisella voi olla mielenkiintoinen ja positiivinen sisäinen elämä, ajattelu. Ellei joku olisi sisäisesti tylsä. Siksi kiltin kannattaa valita hyvä mies, ei pahiksia.

Vierailija
17/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitelyyn tarvitaan useimmiten kaksi. Kilttinaisenko pitää olla hiljaa, kun toimit hölmösti muttet siedä kritiikkiä?

Vierailija
18/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isältään se on sen perinyt.

Vierailija
19/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösvalinta, jos kilttinaisella tarkoitetaan ystävällistä ja huolehtivaista (itsestään ja muista) naista. Riivinraudan vastakohtaa.

Vierailija
20/41 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin esittää kilttinaista. Totuus on kuitenkin että tilaisuuden tullen nainen pettää aina.