Aina puhutaan kilttimiehistä. Entä kilttinainen: mies, mitä mieltä?
Itse en ole kilttinainen, vaan normaaleilla sosiaalisilla taidoilla varustettu. Kiinnitin vain huomiota siihen, että kilttimiehistä puhutaan paljon, ja tulin uteliaaksi, että mitä miehet ajattelevat kilttinaisista.
Miehet, sana on vapaa.
Kommentit (41)
Naisessa pitää olla luonnetta, mutta ei draamaa. Useamman liian "kiltin" aikoinaan lempannut sen takia vaikka olleet missiainesta.
Vierailija kirjoitti:
Ykkösvalinta, jos kilttinaisella tarkoitetaan ystävällistä ja huolehtivaista (itsestään ja muista) naista. Riivinraudan vastakohtaa.
Kilttinainen voi olla syrjäänvetäytyvä hiirulainen. Onko ykkösvalinta?
Vierailija kirjoitti:
Olen kai tällainen kilttinainen kai. Sopuinen ja ystävällinen. Ei muhun kukaan vilkaisekaan, vaikka koen voivani antaa turvallisen ja tasapainoisen kumppanuuden. Perusnättikin olen ja normaalipainoinen. Kai se pitäisi olla räväkkä edes jotenkin, että saisi huomiota. En käytä deittiappeja.
Aloita noista. Selaamaan pääsee heti ja voit valita jatkatko tekstipohjaisella alustalla vai normilla. Ilmaisia! https://tutvus.planet.ee/?leht=mees_otsib_naist , https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega tai https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on kiltti, naisilla hame.
Ai sitäkö se kilttimies tarkoittaakin? Salskeaa skottia 😘
Oli mies tai nainen kiltti mutta jos hän pitää omasta "erityiestä kiltteydestään" ääntä alleviivaamalla ja usein korostamalla sitä miten on niin ja niin "kiltti" ,koska sitä ja tätä unohtamatta tuota, niin hän on monesti vähän vaivaannuttavaa seuraa.
E aina ne sanat, vaan ne teot!
Uskovainen meis
Vierailija kirjoitti:
Olen kai tällainen kilttinainen kai. Sopuinen ja ystävällinen. Ei muhun kukaan vilkaisekaan, vaikka koen voivani antaa turvallisen ja tasapainoisen kumppanuuden. Perusnättikin olen ja normaalipainoinen. Kai se pitäisi olla räväkkä edes jotenkin, että saisi huomiota. En käytä deittiappeja.
Laita ne deittiapit päälle - voit yllättyä.
Oikeasssa elämässä miehille on tehty selväksi että naisia ei saa lähestyä. Me ujommat ja tavallisemmat miehet emme muutenkaan sitä uskalla tehdä, nykyinen feministisen deittailun ilmapiiri on tehnyt tämän vielä entistä enemmän haasteellisemmaksi. Tavallisemmallakin naisella on kohtalaiset mahdollisuudet saada itselleen komea leuka-alfa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa. Olet kyllä aito kilttimies yhteen kirjoitettuna eli et suinkaan kiltti mies.
Laita ne deittiapit päälle - voit yllättyä.
Oikeasssa elämässä miehille on tehty selväksi että naisia ei saa lähestyä. Me ujommat ja tavallisemmat miehet emme muutenkaan sitä uskalla tehdä, nykyinen feministisen deittailun ilmapiiri on tehnyt tämän vielä entistä enemmän haasteellisemmaksi. Tavallisemmallakin naisella on kohtalaiset mahdollisuudet saada itselleen komea leuka-alfa.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäisi määritellä mitä sillä kilttinaisella tarkoitetaan? Kukaan ei ole kaikilla elämänalueilla kiltti ja sitä on muutoinkin olemassa ainakin kahta eri lajia - miellyttävää käytöstä jossa tunnetaan ja pidetään omat rajat ja sitten sellaista patologista miellyttämisen halua jossa unohdetaan itsensä ja heittäydytään toisen oikkujen armoille.
Noin lyhyesti, kusipäisyys ja suuret luulot omasta erinomaisuudesta ja pelisilmän ja käytöstapojen puute eivät miellytä minua, mutta ei myöskään kynnysmatto jolla ei ole mitään tahtoa, minä söisin sellaisen aamupalaksi ja kun en halua ketään kohdella niin siksi sellainen kiltteys ei kiinnosta.
täällä taidetaan kiltteydellä tarkoittaa juuri tollasta rajatonta tyyppiä, jota saa kohdella huonosti ja hän hymyilee silti ja pyytelee anteeksi. Pitää kysyä mieheltä että miten saa käyttäytyä, pukeutua, saanko puhua etc..naisten/tyttöjen suurin ongelma on juuri se että pienestä pitäen kasvatetaan sietämään muiden huonoa käytöstä ettei vain läikytetä ja ettei törpöille tule paha mieli. Sen takia moni kokee yli 40v naiset uhaksi, koska yleensä viimeistään siinä iässä jengi alkaa saamaan tarpeekseen tosta ja lopettaa sen liian kiltteyden. Se ei tarkoita että alkaisi muille törkeäksi, lopettaa vain jatkuvasti muiden hyväksi toimimisen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat unelmanaiseltani. En kuitenkaan uskalla lähestyä naisia muualla kuin deittiapeissa, vaikka muuten normaali olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykkösvalinta, jos kilttinaisella tarkoitetaan ystävällistä ja huolehtivaista (itsestään ja muista) naista. Riivinraudan vastakohtaa.
Jos on seksuaalisesti yhteensopiva, niin kyllä.
-eri
enemmän olisin huolissaan miehistä jotka hakee sitä "ingalsin lauraa" essussa kiltisti tottelemaan, ei kestetä sitä että toinen on ihminen, jolla on oma tahto..eli kielii miehen aikamoisesta vallanhalusta. Mutta toki jos kumpikin on tilanteessa ok, yleensä vain nämä liian kiltit naiset eivät uskalla sellaisesta asetelmasta sitten lähteä. Vaikka aluksi onkin kiva että mies on ihanan määrätietoinen, kunnes se oma elämäkin on hyvin tarkkaan toisen puolesta määritelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on seksuaalisesti yhteensopiva, niin kyllä.
-eri
Moten selvität sen hiirulaisen kanssa, joka ei halua seksiä ennen sitoutumista?
Kiltti naiset on jännämiesten vietävissä. Kiltti naisille isoin kriteeri on miehen ulkonäkö joten ei kiltti miehet kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttinainen on ykkösvalinta. Heissä ei isommalla todennäköisyydellä ole mitään niitä ominaisuuksia joita pidän naisissa isoina turnoffeina: räväkkyys ja kiroilu, meikkaaminen, bilettäminen, riitely, miespuoliset kaverit. Kilttinaisen epävarmuus herättää itsessäni halun suojella häntä ja pyrkiä olemaan parempi mies.
Kyllä, kilttinaisella on paljon niitä ominaisuuksia joista miehet tykkäävät. Jännänaisten kanssa ollaan vain seksin vuoksi.
Harva nainen vaan nykyään haluaa tai edes osaa olla kiltti. Itsekeskeisiä femakoita tai sitten bipolaarisia sekopäitä on enimmäkseen tarjolla.
no. mene thaimaaseen.
Ap, miksi ajattelet että kiltti nainen on sosiaalisesti kehittymätön?
Kiltille naiselle aina sanoisin että nyt sitä toosaa ja kilttinä antaisi sitoa sänkyyn ja voisin siinä laske sitten menemään.
Ei ne valittajamiehet mieti muita kuin niitä naisia joista ovat kiinnostuneet.
Vierailija kirjoitti:
"Olet kiva, mutta en tunne kipinää."
Sitä ne ajattelevat.
T. Kilttinainen
Höpöhöpö. Ei miehet puhu mistään kipinöistä. Kilttinaisilla on kysyntää, mutta monet älykkäät yliopistomiehet eivät uskalla vuonna 2025 olla aloitteellisia.
Ei kilttinainen huolehdi välttämättä itsestään. Voi uhrautua kyllä muoden takia, olla elämistään anteeksi pyytelevä.
Ei kilttimieskään osaa itsestään huolehtia.