Olen kampaaja ja sanon nyt taas että pitkät suorat hiukset eivät ole muodikkaita eivätkä sovi suomaiselle naiselle
Suomalaisten hiustyyppi saa teidän näyttää afgaaninvinttikoiralta.
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja ja et tiedä että kaikilla ei ole samanlaiset hiukset
t. Kihartuva paksu tukka
Sama kokemus.
Kiitos sinulle ap. Vaikea kuvitella mitään suloisempaa kuin afgaanivinttikoira.
No tietysti kampaajana sanot noin, kun haluat lisää asiakkaita. Minä lopetin kampaajalla käymisen kymmenen vuotta sitten, annoin oikean värin kasvaa esille, äiti tai mies leikkaa mun latvat, on pitkät ja suorat, ja sopii mulle loistavasti.
Mä olen se keski-ikäinen ja suht. hyvätuloinen, joka värjää itse tukkansa. En vaan yksinkertaisesti raski maksaa kampaajalle satkua värjäämisestä. Ihan hyvin osaan itsekin. Varmaan joku ammattilainen näkisi puutteita tarkkaan katsoen, mutta näin arjessa tämä itsevärjäys ei mitenkään haittaa tai pistä silmään.
Tietysti unelmissani värjäyttäisin kampaajalla hiukseni. Laittaisin myös kynnet ja ripset. On vaan niin paljon muita rahareikiä. Säästän eläkerahoja, koska en todellakaan aio olla töissä 68-vuotiaaksi saakka. Ja haluan matkustaa, tukea lapsia jne. Kynnet ja ripset kauhistuttaa ihan senkin takia, että joutuisin sitoutumaan tylsään hoitoon jatkuvasti. Ripsetkin menee jo kahdessa viikossa sellaiseksi, että kolmannella viikolla näyttää räjähtäneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikille muille hentohiuksisille kansoille sopii?:D Ei suomalaiset ole ainoita silkkihiuksisia kansoja ;)
Hentohiuksisuus ei näytä pahalta, jos on hoikka ja siro. Suomalaiset valitettavasti eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Voi miten kiva, vinttikoirat on söpöjä!
Niin ovat, mutta ihmisellä tuo look näyttää naurettavalta. Älä siis suotta imartele itseäsi enempää.
Vierailija kirjoitti:
Kampaajien pitäisi keksiä miten ne ohuet hennot hiukset saadaan näyttämään vahvemmilta ja paksummilta. Hyvät synteettiset hiuslisäkkeet olisivat kova juttu, samoin sellaiset shampoot jotka tekevät hiuksista tosi silkkiset ja takuttomat.
No ei sitä surkeaa puolikaljua rasvaliuhua saa millään tuuheaksi ja lisukkeita liisteröimällä lähtee viimeisetkin haivenet. Hah hah haa... salli mun nauraa :DDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Itselläni on kyllä epäsuomalainen paksu tumma hius, mutta sekin näyttää lyhyenä aivan super hyvältä. Naisten pitäisi rohkeammin kokeilla lyhyttä mallia!
Hyi !
Ei sovi kaikille ! Joku isokorvainen ja lyhytkaulainen paksupää näyttää ihan mieheltä lyhyessä tukassa
Kyllä se kampaajalle sopisi että joka toinen kuukausi pitäisi käydä leikkuuttamassa sitä 😁
Lyhyt tukka ei siis peitä kaksoisleukaasi?
Sorry, olen ollut missifinaalisti ja BMI 22 nyt ja harrastan kilpaurheilua, joten ei oikein istu tuo kommenttisi 🤣
Ja minä olen Kiinan keisari.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis esim Jane Seymore on upea esimerkki vähän iäkkäämmän puoleisesta naisesta, joka on pitkään pitänyt hyvin pitkiä hiuksia ja näyttänyt niissä upealta.
Katsopa Janen kasvojen luustoa ja siroa kroppaa. Ja sitten katso peiliin. Niinpä. Eli ei auta monenkaan luulla näyttävänsä yhtä hyvältä varttuneena pitkissä hiuksissa, kun kasvot ovat valahtaneet 10 cm alaspäin ja vartalo on kuin syvyyspommi.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kampaajista haluaa nais asiakkailleen kananperse hiukset ja mielellään lilapunaisella värillä.
Vaikka asiakkaalla olisi kuinka paksu tai ohut hius, halutaan puristaa tiettyyn muottiin tietyn ikäiset asiakkaat.
Ei osata ottaa henkilökohtaista tyyliä huomioon. Heti keski iän ylittänyt puristetaan tietyn näköiseksi. Lyhyet hiukset muka vain sopii.
Tässä syy miksi en asioi suomalaisilla kampaajilla.
Barcelonassa löytyy useampikin hiusosaaja, eikä tuputeta lyhyt hiuksista mallia.
No mut herranjesta hyvä kun sanoit, mä lähdenkin heti tästä Barkkeloonaan kampaajalle!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ehdotat tilalle?
Tämä onkin hyvä pointti, jos pitkät suorat eivät sovi suomalaisille niin lyhet hiukset eivät sovi kenellekään naiselle, että tosiaan mitä tilalle?
pärjään terävillä saksilla ja värituubilla
Vierailija kirjoitti:
AP/Kampaaja haluaa muutaman viikon välein käyviä asiakkaita.
Pitkä suora tukka nostettuna poninhännälle tai yhdelle tai kahdelle palmikolle. Luonnollinen niskahiusraja. Siinä kampaus, joka saa ainakin minut pyrkimään ulos housuistani.
M33 aviossa
Kiitos tiedosta, taas yksi hyvä syy pitää hiukset lyhyinä.
Minusta esim salkkari Mariannen ja Jussi gaalassa Laura Malmivaaran polkka ilman otsatukkaa on ruma. -eri kampaaja-
Kalju sopisi suomalaiselle naiselle.
Täällä onkin jo muutama nainen kertonut rehellisesti, miksi pitävät hiuksensa pitkinä: miehet tykkää.
Mä näytän harmaalta kapiselta vanhaenglanninlammaskoiralta, mutta se ei oo mun ongelma, kivaa minusta.
Aivan oikein, pitkä ohut lirutukka ei pue ketään.
Pitkät hiukset helppo hoitaa. Käyn kerran vuodessa leikkauttamassa latvat. En värjää, en suorista enkä kiharra. Ponnarilla yleensä, välillä auki. Muotia saa olla ihan minkälaiset hiukset tahansa. Mulla on oma väri ja pituus niissä n. puol metriä. Luonnollinen hiusväri muuten sopii hyvin. Näin yli kuuskymppisenä saan ihania harmaita raitoja ihan ilmatteeksi. :)
Ei sovi ei... eikä pitkät paidat eikä housut eikä lyhyet paidat eikä housut eikä korot eikä korottomat, lista on pitkä. Hyvä on pilkkihaalari ja myssy syvälle päähän. Voi hautautua lumeen ennen kuin hautautuu hautaan ja matkalla sinne voi pysyä HILJAA