Olen kampaaja ja sanon nyt taas että pitkät suorat hiukset eivät ole muodikkaita eivätkä sovi suomaiselle naiselle
Suomalaisten hiustyyppi saa teidän näyttää afgaaninvinttikoiralta.
Kommentit (275)
Ja pitkät hiukset osa riesa, keräävät epäpuhtauksia ja irtoavat hiukset tukkivat viemäreitä.
Näin on. Itselläni on kyllä epäsuomalainen paksu tumma hius, mutta sekin näyttää lyhyenä aivan super hyvältä. Naisten pitäisi rohkeammin kokeilla lyhyttä mallia!
Sano vaan, ei se mua häiritse. En ole kantanut rahaa teille hiusten pilaajille enää viimeisen viiden vuoden aikana, enkä taida sitä tehdä jatkossakaan.
Et ole siis kaikkia päässyt kynimään poikamaisiksi.
No mutta kerropa millainen sitten sopisi? Jonkun verran karvaa on, piikkisuoraa ja lasimaista. Etuhiukset huonommassa kunnossa, muuten hyvä. Raidoitettu monella ruskean ja vaalean sävyllä, yleisväri jotain hiekkaa. Tällä hetkellä ulottuu lapaluiden yläosaan.
otan mielelläni ideoita vastaan!
Kukapa sanoisi tuon niille uitetun koiran näköisille teninitytöille!
Mitä väliä muodista? Mullapa on luononkiharaa. Ei ole suora tukka.
Vierailija kirjoitti:
Sano vaan, ei se mua häiritse. En ole kantanut rahaa teille hiusten pilaajille enää viimeisen viiden vuoden aikana, enkä taida sitä tehdä jatkossakaan.
Ethän muutenkaan välitä miltä näytät tai haiset.
Kampaaja ja et tiedä että kaikilla ei ole samanlaiset hiukset
t. Kihartuva paksu tukka
Hassua sillä kampaajilla on minusta huono hiusmaku ja yleensä tosi ruma leikkaus itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Et ole siis kaikkia päässyt kynimään poikamaisiksi.
Poikamainen = nuorekas. Ei sinusta saa sellaista edes kirurgi.
Afgaanivinttikoirat on mielettömän ylväitä, kiitos 🥰!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän muutenkaan välitä miltä näytät tai haiset.
Mä peseydyn kotona. Onko tuo perushygienian hoito kampaajalla joku uus juttu?
Mutta kaikille muille hentohiuksisille kansoille sopii?:D Ei suomalaiset ole ainoita silkkihiuksisia kansoja ;)
Vierailija kirjoitti:
Et ole kampaaja.
Kyllä mummot tietää 🤣
Suomimuijat ovat jämähtäneet. Ei ole uutta.