Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kampaaja ja sanon nyt taas että pitkät suorat hiukset eivät ole muodikkaita eivätkä sovi suomaiselle naiselle

Vierailija
20.03.2025 |

Suomalaisten hiustyyppi saa teidän näyttää afgaaninvinttikoiralta. 

Kommentit (275)

Vierailija
161/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne tosiaan pääsääntöisesti kantajaansa visuaalisesti korota.

Mutta ei mahda mitään. Jotta minä saan hiukseni leikkuutettua ja sävyn niin minun pitää ensin tehdä töitä enemmän kuin yksi kokonainen työpäivä. Siis 10h töitä kahden tunnin palvelua vastaan. Ja palkkani on kuitenkin reilu 5000 euroa kuukaudessa. Sama kun kävi putkimies ja teki vajaan tunnin töitä. Minä sain tehdä ensin omaa palkkatyötäni 7h, että sain putkimiehelle maksettua alle tunnin työstä.

Työntekijä on palkkansa ansainnut mutta miettikää nyt tuota suhdetta! Miksi tekisin esim 5 h ylitöitä ja ostaisin kotisiivojan paikkaamaan sillä aikaa viikkosivouksen. Tietysti jää ylityöt tekemättä kun siivoan mieluummin itse.

Vierailija
162/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa muuten hyvä kuvaus tuo afgaaninvinttikoira! Mun hiukset näyttää juuri samalta, kiitos, tää tulee käyttöön! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä se permanentti maksaakaan?

Vierailija
164/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kouvolatukka vois olla kiva ylläri. Paljonko veloitat ap, jos työnä on leikata puoleen selkään ulottuvat hiukset kouvolatukaksi ja sen jälkeen värjätä ne osittain pinkeiksi, osittain mustiksi? Siis rikottu toispuoleinen polkka otsiksella ja monivärivärjäys. Voitaisi kuunnella samalla Popedaa. Onko sulla tekijänoikeusmaksut maksettu?  

Vierailija
165/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monet täällä kehuu että heillä on pitkä ja paksu ja luonnonkihara tukka.  Miksi minä en näe niitä missään?

Varsinkaan kiharoita pitkiä hiuksia en näe ikinä.  Pitkiä kyllä näkee jatkuvasti, mutta hyvin harvoin sellaisia oikein paksuja suortuvia.

Ehdottomasti yleisin näky on suorat ohuet suortuvat, epätasaisin latvoin. 

Ei tuollaisia laineikkaita tai kiharia pitkiä ja paksuja hiuksia naisilla näe juuri muualla kuin amerikkalaisissa elokuvissa.

Vierailija
166/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei +50 v naisilla ole pitkiä hiuksia paljoa. Edustan selkeää vähemmistöä tässä.

Vierailija
167/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan kouvolatukka vois olla kiva ylläri. Paljonko veloitat ap, jos työnä on leikata puoleen selkään ulottuvat hiukset kouvolatukaksi ja sen jälkeen värjätä ne osittain pinkeiksi, osittain mustiksi? Siis rikottu toispuoleinen polkka otsiksella ja monivärivärjäys. Voitaisi kuunnella samalla Popedaa. Onko sulla tekijänoikeusmaksut maksettu?  

Tää ois ihanaa. Ukkometso soimaan ja nortti huuleen. Saataisko kimppa-alennus kouviksesta?

Vierailija
168/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi heh:D Tietenkin sanot noin, koska muuten sulta loppuisivat asiakkaat. 

Vierailija
169/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kampaajat sitten väenväkisin suoristavat minunkin luonnostaan taipuisat hiukseni? Aina sama juttu.

Käyt huonolla kampaajalla, etsi sellainen joka osaa leikata kiharan esiin ja opastaa sen hoidossa.

Vierailija
170/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaiselle ei sovi mikään tukka, se on täällä jo todettu. Eikä kaljukaan.

Vierailija
171/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afgaanin vinttikoira on melkoisen upea ilmestys. Hoikka ja pitkäraajainen. 

Vierailija
172/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin monet täällä kehuu että heillä on pitkä ja paksu ja luonnonkihara tukka.  Miksi minä en näe niitä missään?

Varsinkaan kiharoita pitkiä hiuksia en näe ikinä.  Pitkiä kyllä näkee jatkuvasti, mutta hyvin harvoin sellaisia oikein paksuja suortuvia.

Ehdottomasti yleisin näky on suorat ohuet suortuvat, epätasaisin latvoin. 

Ei tuollaisia laineikkaita tai kiharia pitkiä ja paksuja hiuksia naisilla näe juuri muualla kuin amerikkalaisissa elokuvissa.

Ehkäpä he asuvat eri paikkakunnalla kuin sinä. Myös mulla on umpikiharat pitkät punaiset hiukset väriä "Prinssi Harry", eli tuskin olet nähnyt muakaan:) Vähintäänkin kerran kuukaudessa joku täysin uppo-outo pysähtyy ihastelemaan niitä ja jotkut pyytävät jopa lupaa saada koskea. 

Vierailija
173/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Itselläni on kyllä epäsuomalainen paksu tumma hius, mutta sekin näyttää lyhyenä aivan super hyvältä. Naisten pitäisi rohkeammin kokeilla lyhyttä mallia!

Hyi !

Ei sovi kaikille ! Joku isokorvainen ja lyhytkaulainen paksupää näyttää ihan mieheltä lyhyessä tukassa

Kyllä se kampaajalle sopisi että joka toinen kuukausi pitäisi käydä leikkuuttamassa  sitä 😁

Lyhyt tukka ei siis peitä kaksoisleukaasi?

Sorry, olen ollut missifinaalisti ja BMI 22 nyt ja harrastan kilpaurheilua,  joten ei oikein istu tuo kommenttisi 🤣<

Jokainen missofinalisti käyttää vähintään tekoripsiä

Vierailija
174/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkua!

Vierailija
175/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset saa kiinni monella tavalla. Siistiä. Kampaajalle en mene enää ikinä, jos leikkaisin, leikkaisin itse. Kampaajat kohdallani aina olleet taitamattomia ja mauttomia.

Vierailija
176/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on harmaantuneet puolipitkät hiukset eikä Sun mielipitees kiinnosta pätkän vertaa! Ei ola varaa kampaajiin, viimeksi kävin 20 vuotta sitten. Pidä tunkkis;)

Vierailija
177/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eihän ne tosiaan pääsääntöisesti kantajaansa visuaalisesti korota.

Mutta ei mahda mitään. Jotta minä saan hiukseni leikkuutettua ja sävyn niin minun pitää ensin tehdä töitä enemmän kuin yksi kokonainen työpäivä. Siis 10h töitä kahden tunnin palvelua vastaan. Ja palkkani on kuitenkin reilu 5000 euroa kuukaudessa. Sama kun kävi putkimies ja teki vajaan tunnin töitä. Minä sain tehdä ensin omaa palkkatyötäni 7h, että sain putkimiehelle maksettua alle tunnin työstä.

Työntekijä on palkkansa ansainnut mutta miettikää nyt tuota suhdetta! Miksi tekisin esim 5 h ylitöitä ja ostaisin kotisiivojan paikkaamaan sillä aikaa viikkosivouksen. Tietysti jää ylityöt tekemättä kun siivoan mieluummin itse.

Tämähän se on. Lääkärin kannattaa ennemmin ottaa palkatonta ja itse maalata seiniään kuin palkata maalari. 

Vierailija
178/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole pitkät suorat ja värjäämättömät hiukset siksi, että haluaisin olla muodikas. Mulla on oma tyylini, johon kuuluu myös se, että se on helppo. Enkä ehdottomasti ole kiinnostunut maksamaan kampaajalle hiusten leikkaamisesta tai värjäämisestä.

Vierailija
179/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotias tyttäreni on todella onnekas hiustenvärin kanssa. Hän on luonnostaan blondi ja blondi tukka pukee häntä. Ja se vaaleus on niin selkää ja kirkasta, ettei tarvitse mitään värjäämistä tai raitoja. Näyttää kuin olisi vaaleaksi raidoitettu ohuin raidoin. Sanoo aina, että kaikki luulee hänen värjäävän hiuksensa. Pysyy hiukset hyvässä kunnossa, kun ei tarvitse värjätä. 

Vierailija
180/275 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on suomainen nainen? Joskus tunnen itseni suohirviöksi kun on tukka oikein sekaisin. :-D

Suomumainen suohirviö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi