Olen kampaaja ja sanon nyt taas että pitkät suorat hiukset eivät ole muodikkaita eivätkä sovi suomaiselle naiselle
Suomalaisten hiustyyppi saa teidän näyttää afgaaninvinttikoiralta.
Kommentit (275)
Olen toimitusjohtaja ja sanon nyt taas että tee sinä vaan työsi ja jätä kommentointi niille jotka asiasta jotain ymmärtävät.
Joskus näkee aikamoisia kuivalatvaisia keski-ikäisiä "blondeja"
En käsitä miksi Suomessa erityisesti suorat ja pitkät hiukset olisi jotenkin rumat?
Samanlaisia hiuksia löytyy kaikkialta euroopasta, Usasta ja Kanadasta, ei ole mitään mystistä "suomalaista" hiustyyppiä. Tuntuu että se on joku kampaajien keksimä hapatus jolla tuhota naisten itsetuntoa ja kärkkyä asiakkaita joilta kyniä hiukset päästä, samalla kun heillä itsellään on hiustenpidennykset.
Itse en ole saanut juuri muuta kuin kehuja hiuksieni väristä ja laadusta. Ainoat negatiiviset kommentit on tullut kampaajilta.
Vierailija kirjoitti:
Juu, eihän se ihmeemmin sovi. Mutta en minä nyt niin kovin kummoinen näköinen ole trendikkäämmässäkään tukassa. Niinpä mielummin säästän nekin rahat, kampaajalla käyminen on tosi kallista.
Paremmin sopii kun joku ruma tanttamainen polkka tai harsittu poikatukka. Enemmän myös kampausvaihtoehtoja. Hiukset voi stailata myös, föönätä, kihartaa, värjätä jne.
Suomalaisella on monesti hiusraja niin korkealla, että kun vetää päätä myöten siloisesti esim hiukset ponnarille taakse, niin näyttää edestä kaljulta. Urheilijoilla esim näkee että on vedetty tiukalle letille hiukset päätä myöten niin näyttävät tosi rumilta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisella on monesti hiusraja niin korkealla, että kun vetää päätä myöten siloisesti esim hiukset ponnarille taakse, niin näyttää edestä kaljulta. Urheilijoilla esim näkee että on vedetty tiukalle letille hiukset päätä myöten niin näyttävät tosi rumilta.
Kaljut ohimolahdekkeet kohtaavat toisensa takaraivolla :D
Pitäisikö tästä nyt sitten olla hyvillään? Joku wt-muikkeli ei pidä minun luonnonkiharasta kuontalostani? Aivan hirveää, että joku alempiarvoinen edes vaivaa tyhmää päätään koko asialla.
Ainakin naapurin kampaaja Sannalla on pitkät, suorat hiukset, värjätty vaalean pinkiksi. On todella kaunis nainen.
Pitkät, tasapitkät hiukset keskijakauksella eivät sovi + 45 vuotiaille koska painolinja on hiusten latvassa, se vetää ilmettä alaspäin ja saa aikaan roikkuvan vaikutelman. Hiukset voi at olla pitkät mutta ne pitää muotoilla niin että painolunja nousee ylemmäksi. Keskijakaus ei sovi kaikkien nuorempienkaan kasvomuodolle tämä teinitukan kopiointi ei nuorenna keski-ikäistä.
Seuraavaksi olet puutarhuri ja sitten stylisti.
Sähän puhut kuin afgaanivinttikoirien ulkonäössä olisi jotain vikaa.
En välitä pätkääkään enkä pätkäise hiuksiani.
On se niin mukavaa kun saa olla mimmonen haluaa. En välitä pätkääkään kun ei huulitäytteitä tmv, ei ripsien ja kynsien laittoa, Ite hoidan hiukset. Eikä kukaan tuntemani kauhistele, vaan pitävät tästä et uskaltaa olla nk. luomu.
Vaikka ammattina julkisuus, esim some.Ikääkin 31.
Vierailija kirjoitti:
Ihailen usein bussimatkalla takaapäin nuorta naista jolla on pitkät suorat hiukset. Ne on nostettu vuoropäivinä ylös ponnarille tai yhdelle tai kahdelle palmikolle. Niskan ja korvantauksen hiusraja on luonnollinen, ei leikkaamalla pilattu. Tekisi mieli suudella ja hyväillä. Kananperse tai kouvolatukka ovat ihan turn off.
Veronika Verholla on ihanat hiukset koko Suomi leipoo ohjelmassa. Nuorille sopii kaikki. - sivulta
Et vain osaa käsitellä niitä.
Minusta pitkät hiukset sopivat naisille (kyllä, suomalaisille myös, en tajua miksi sinun piti se erikseen mainita, haluat vain haukkua suomalaisia naisia?).
Terv: Kampaaja.
Näytän mielummin afgaaninvinttikoiralle kuin kananperseelle
Vierailija kirjoitti:
Mitä ehdotat tilalle?
Kananperse- Kouvolatukkaa, tietysti. Vaatii kuukautissaista leikkausta ja värjäystä = töitä kampaajalle 😁
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miksi Suomessa erityisesti suorat ja pitkät hiukset olisi jotenkin rumat?
Samanlaisia hiuksia löytyy kaikkialta euroopasta, Usasta ja Kanadasta, ei ole mitään mystistä "suomalaista" hiustyyppiä. Tuntuu että se on joku kampaajien keksimä hapatus jolla tuhota naisten itsetuntoa ja kärkkyä asiakkaita joilta kyniä hiukset päästä, samalla kun heillä itsellään on hiustenpidennykset.
Itse en ole saanut juuri muuta kuin kehuja hiuksieni väristä ja laadusta. Ainoat negatiiviset kommentit on tullut kampaajilta.
Suomalaista hiuslaatua ihaillaan ja on haluttu muualla: suora ja kauniinvärinen ja kiiltävä. Muualla joutuvat suoristamaan ja värjäämään ja voimakkaasti muotoilemaan saadakseen saman.
Juu, eihän se ihmeemmin sovi. Mutta en minä nyt niin kovin kummoinen näköinen ole trendikkäämmässäkään tukassa. Niinpä mielummin säästän nekin rahat, kampaajalla käyminen on tosi kallista.