Olen kampaaja ja sanon nyt taas että pitkät suorat hiukset eivät ole muodikkaita eivätkä sovi suomaiselle naiselle
Suomalaisten hiustyyppi saa teidän näyttää afgaaninvinttikoiralta.
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Kukapa sanoisi tuon niille uitetun koiran näköisille teninitytöille!
Hienot hiukset on, koko tyyli kuten tyttökin kehittyy vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko että mun suora tukkani roikkuu keskijakauksella kuten kaikilla teineillä? Ei, pidän sitä nutturalla. En tarvitse kampaajaa. Afgaani on salukin jälkeen kaunein koira.
Niin nätti! 😅
Kampaajien pitäisi keksiä miten ne ohuet hennot hiukset saadaan näyttämään vahvemmilta ja paksummilta. Hyvät synteettiset hiuslisäkkeet olisivat kova juttu, samoin sellaiset shampoot jotka tekevät hiuksista tosi silkkiset ja takuttomat.
Pitäisikö sinunkin tehdä välillä jotain yhteiskunnallisesti hyödyllistä...
Kyllä Pihtiputaan mummo Fiskars-saksineen tietää paremmin kuin helsinkiläinen kampaaja!!
Kaunottarella ne kuitenkin ovat šeksyt.
Tukkaopiston maisteri täräyttää tyrmäävällä ammattitaidolla ja hienostuneella tyylillä: "Te ootte ihan rumii, jos ette anna mulle massii!".
Ajan ennemmin pääni kaljuksi kuin menetän ainoat ruokarahani.
Vierailija kirjoitti:
Ja pitkät hiukset osa riesa, keräävät epäpuhtauksia ja irtoavat hiukset tukkivat viemäreitä.
Höpö höpö. Ei ole viemäri ollut tukkeessa viimeiseen 15 vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Afgaanivinttikoirat on mielettömän ylväitä, kiitos 🥰!
Rumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Itselläni on kyllä epäsuomalainen paksu tumma hius, mutta sekin näyttää lyhyenä aivan super hyvältä. Naisten pitäisi rohkeammin kokeilla lyhyttä mallia!
Hyi !
Ei sovi kaikille ! Joku isokorvainen ja lyhytkaulainen paksupää näyttää ihan mieheltä lyhyessä tukassa
Kyllä se kampaajalle sopisi että joka toinen kuukausi pitäisi käydä leikkuuttamassa sitä 😁
Lyhyt tukka ei siis peitä kaksoisleukaasi?
Sorry, olen ollut missifinaalisti ja BMI 22 nyt ja harrastan kilpaurheilua, joten ei oikein istu tuo kommenttisi 🤣
Tämä on taas useimpien kampaajien ongelma: ei osata ehdottaa mitään. Tai sitten kaikki ehdottaa samaa (laitetaan sulle RAITOJA, SIIS RAITOJA). Täälläkin moni pyytänyt vinkkejä mutta ei tule.
ennemmin helvetti jäätyy kuin mä anna kyniä sellaisen asennetukan. Joku rento, nuorekas lyhyt vois olla mutta kun ei kukaan osaa auttaa, vaikka ammattilaisia ovat.
Kuukautta etukäteen pitäisi tietää haluavansa kampaajalle, jotta saisi ajan ja ruman leikkauksen, jota pitää siistiä muutaman viikon päästä. Poistuin oravan pyörästä monta vuotta sitten ja olen tyytyväinen. Vakiokampaajani sairastuttua en saanut enää minulle sopivaa leikkausta. Viimeinen pisara oli mummumalli, jota näki 80-vuotiailla. Ihan sama onko huonosti sopivat pitkät vai lyhyet hiukset, kun ei hyvännäköistä leikkausta voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ehdotat tilalle?
Värjään mieluusti ja leikkaan räväkän (kouvolatukan) mallin.
Värjys 150e ja leikkaus 80e.
Käyt vähintään joka toinen kuukausi ylläpidossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Pihtiputaan mummo Fiskars-saksineen tietää paremmin kuin helsinkiläinen kampaaja!!
Olet siis sitä mieltä ettei Pihtiputaalla osata leikata hiuksia ? 🙄
Kampaajilla itsellään on hiustenpidennykset 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ehdotat tilalle?
Värjään mieluusti ja leikkaan räväkän (kouvolatukan) mallin.
Värjys 150e ja leikkaus 80e.
Käyt vähintään joka toinen kuukausi ylläpidossa.
Näinhän ne haluavat😁
Muoti tulee ja menee, tyyli säilyy - jos sitä sattuu olemaan.
viis veisaan sun sanomisistas, mulla on lapaluitten alle AIDOT punaiset, suorat hiukset, ihan sama mitä on muotia!
Pidä pottikampaus-hinkusi irti minusta! Etkä tule repimään hiuksiani "kerrostamisella!"