Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään näin 4 teinityttöä, jotka oluvat pukeutuneet toistensa klooneiksi

Vierailija
20.03.2025 |

Musta tikattu toppatakki, musta pipo, mustat housut ja jalassa ruskeat uggit.

Katoin, että näytti jokainen ihsn toistensa klooneilta, ei erottanut kyllä toisistaan. Hassu muoti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain neljä? Kerran näin bussillisen teinejä, joilla oli samanlaiset takit ja samanlaiset pipot. Ehdin jo hetken miettiä, olenko tullut hulluksi.

Vierailija
2/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain neljä? Kerran näin bussillisen teinejä, joilla oli samanlaiset takit ja samanlaiset pipot. Ehdin jo hetken miettiä, olenko tullut hulluksi.

Mä mietin nyt jo samaa. 🤣 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa.

Vierailija
4/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kaikilla tiukat bebat?

T. setämies

Vierailija
5/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota samaahan se on ollut vuosikymmeniä. Myös pojilla.

Vierailija
6/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että olet nähnyt anime-tyttöjä. Niitä on jonkun verran Saksassa, joskus olen ottanut kuvia kolmesta "kissasta" tai jostain muusta hahmosta.

Vierailija
7/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänä talvena näkynyt teinejä tennareissa nilkat paljaana? Olen itse tainnut nähdä vain yhden ehkä tammikuussa. 

Vierailija
8/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi niistä teineistä oli oikeasti Nico-Petteri, sun tehtäväksi jäi tunnistaa kuka heistä neljästä hän oli. Tää on uusi reality-trendi teinien keskuudessa, höpläytellään vähän percukalkkiksii.

Vierailija
9/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan teinit ovat olleet toistensa kopioita.

Vierailija
10/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa tässä on ? Kyllä mullakin nuorena oli kaikilla micmacit päällä.

Se on lyhyt aika elämässä, kun etsitään omaa tyyliä

Vierailija
11/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan teinit ovat olleet toistensa kopioita.

Ei mun kaveripiiri ollut silloin kun olin teini. Osa pukeutui kuin neljäkymppinen toimistotäti, osa oli hippihenkisiä tupeerattuina takkutukkineen ja maihareineen, osa pukeutui vain verkkareihin ja huppareihin. Joku oli värjännyt hiukset punaiseksi tai mustaksi, jotkut vain sävytti luonnollisesti. Meikkityylitkin vaihteli.

Vierailija
12/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uutta tässä on? Teinit ovat olleet toistensa klooneja aina. Taitaa ap:lla jo dementia vaivata jos ei tämän vertaa muista omia teinivuosiaan. 

Vierailija
13/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on aina ollut. Punkkarit aikanaan kertoivat pukeutuvansa persoonallisesti ja olivat toistensa klooneja. 

Vierailija
14/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus erehtynyt luulemaan jotain tällaista kloonia omaksi tyttärekseni kauempaa katsottuna. Lähemmäksi kun pääsi niin näki, ettei sittenkään ollut oma lapsi.

Vierailija
15/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se oli silloin 80 luvullakin kaikilla samanlaiset vaatteet ja hiukset 

Vierailija
16/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ysärillähän me sitä vastoin oltiin aivan todella uniikkeja persoonia kun tytöillä oli kaikilla tasan samat henkkamaukat ja pojilla micmacit. 0/5

Vierailija
17/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla ainakin pitää olla mustat vaatteet. Harva on niin rohkea, että uskaltaisi pukeutua poikkeavasti.

Nuorilla naisilla lähes pakollinen on musta untuvatakki.

Vierailija
18/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uggit? Eikö ne olleet muodissa joskus 10 vuotta sitten? Taitaa boomerilla silmät harittaa. 

Vierailija
19/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin äskettäin vanhoja koulukuvia 1970-luvulta. Piti ihan etsimällä etsiä missä olen, kun kaikilla tytöillä oli samanlaiset vaatteet ja suurimmalla osalla samanlaiset kampaukset. Sama koski poikiakin, hiusten väri vain erotti heidät toisistaan.

Samaan aikaan koululaukkuina oli muotia putkikassit. Niitä oli kahta väriä, punaista ja sinistä. Kerran syömään mennessä kaikki heitti kassin luokan oven eteen. Niitä oli iso pino, hetken aikaa sai etsiä omaansa.

Jokainen ikäluokka huomaa erot, mutta eri ikäluokan mielestä muut ikäluokat näyttävät toistensa klooneilta.

Vierailija
20/22 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä outoa tässä on ? Kyllä mullakin nuorena oli kaikilla micmacit päällä.

Se on lyhyt aika elämässä, kun etsitään omaa tyyliä

Etsitään omaa tyyliä? Ennemminkin nuoret etsii yhteistä tyyliä pukeutumalla samalla tavalla.

Minna "kaulahuivi" Kuukka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan