Kylläpä turhauttaa naisten vaatimukset.. Tietääkö naiset mitä ne haluaa??
Aivan sama mitä teen, en kelpaa naisille. Olen kiltti, kuuntelen, en ole mikään ääliö, mutta silti naiset haluavat vain niitä pitkiä, lihaksikkaita ja rahakkaita miehiä, jotka kohtelevat heitä kuin roskaa. Jos yritän olla mukava, olen "vain kaveri". Jos yritän olla itsevarmempi, olen "outo". Mikään ei riitä.
Sanotaan, että naiset haluavat rehellisyyttä ja hyvää luonnetta, mutta todellisuudessa heitä kiinnostaa vain ulkonäkö ja status. Minä en voi muuttaa genetiikkaani. En voi kasvaa 15 senttiä pidemmäksi. En voi taikoa itselleni rahaa ja urheilullista kroppaa yhdessä yössä.
Jos kerran en kelpaa naisille, niin mitä järkeä on edes yrittää? Miksi vaivautua? Kaikki deittailu on pelkkää naisten markkinataloutta, jossa ainoastaan tietyillä miehillä on arvoa. Tavallinen mies jää vain katsomaan sivusta.
Ehkä minun on parempi elää ilman naista. Ei tarvitse kestää hylkäämistä, ei tarvitse kumarrella naisten typerille vaatimuksille. Voin elää vain itselleni, keskittyä peleihin, töihin, omiin juttuihini. En tarvitse naista ollakseni täydellinen mies.
Tuon 10 v odottelu ei oikeastaan ole edes se ikävin osuus vaan se, että katsellaan totaalisesti nenänvartta pitkin ja suhtaudutaan alentavasti. Itsellänikin on irvokaita kokemuksia siitä, kuinka _samat_ naiset, jotka ovat ikähaarukassa 15-25 v lähinnä halveksuneet tekevät nyt hieman vanhempana rahan myötä aloitteita omaehtoisesti.