Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä turhauttaa naisten vaatimukset.. Tietääkö naiset mitä ne haluaa??

Vierailija
19.03.2025 |

Aivan sama mitä teen, en kelpaa naisille. Olen kiltti, kuuntelen, en ole mikään ääliö, mutta silti naiset haluavat vain niitä pitkiä, lihaksikkaita ja rahakkaita miehiä, jotka kohtelevat heitä kuin roskaa. Jos yritän olla mukava, olen "vain kaveri". Jos yritän olla itsevarmempi, olen "outo". Mikään ei riitä.

Sanotaan, että naiset haluavat rehellisyyttä ja hyvää luonnetta, mutta todellisuudessa heitä kiinnostaa vain ulkonäkö ja status. Minä en voi muuttaa genetiikkaani. En voi kasvaa 15 senttiä pidemmäksi. En voi taikoa itselleni rahaa ja urheilullista kroppaa yhdessä yössä.

Jos kerran en kelpaa naisille, niin mitä järkeä on edes yrittää? Miksi vaivautua? Kaikki deittailu on pelkkää naisten markkinataloutta, jossa ainoastaan tietyillä miehillä on arvoa. Tavallinen mies jää vain katsomaan sivusta.

Ehkä minun on parempi elää ilman naista. Ei tarvitse kestää hylkäämistä, ei tarvitse kumarrella naisten typerille vaatimuksille. Voin elää vain itselleni, keskittyä peleihin, töihin, omiin juttuihini. En tarvitse naista ollakseni täydellinen mies.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos naisille kelpaisivat tavismiehet, mitään incel-ilmiötä ei olisi. Yksikään mies ei kärsisi teinirakkauden kokemattomuudesta, se hiljainen ja ujo pulska tietokonepelaaja olisi kelvannut tytöille yhtä hyvin kuin se röyhkeä vitosia kokeista kiskova röökiä polttava salilla treebaava koulukiusaaja."

Ei kukaan ole koskaan väittänyt että tavismies olisi yhtä suosittu kuin komea, rikas tai itsevarma mies. Ei ole muuten koskaan ollutkaan.

Pointti on kuitenkin siinä että niistä tavismiehistäkin varsin iso osa kuitenkin ennemmin tai myöhemmin löytää sen oman naisensa joten se ei ole mitenkään mahdotonta. Vain hieman vaikeampaa ja hitaampaa kuin komeimmilla miehillä.

Se mitä siis pitää pohtia ei ole miksi tavallinen mies ei saa naista vaan miksi sinä olet juuri se tavallinen mies joka muiden tavallisten miesten joukosta jää ilman. Se on se kysymys.

To

Tuon 10 v odottelu ei oikeastaan ole edes se ikävin osuus vaan se, että katsellaan totaalisesti nenänvartta pitkin ja suhtaudutaan alentavasti. Itsellänikin on irvokaita kokemuksia siitä, kuinka _samat_ naiset, jotka ovat ikähaarukassa 15-25 v lähinnä halveksuneet tekevät nyt hieman vanhempana rahan myötä aloitteita omaehtoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi