Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä turhauttaa naisten vaatimukset.. Tietääkö naiset mitä ne haluaa??

Vierailija
19.03.2025 |

Aivan sama mitä teen, en kelpaa naisille. Olen kiltti, kuuntelen, en ole mikään ääliö, mutta silti naiset haluavat vain niitä pitkiä, lihaksikkaita ja rahakkaita miehiä, jotka kohtelevat heitä kuin roskaa. Jos yritän olla mukava, olen "vain kaveri". Jos yritän olla itsevarmempi, olen "outo". Mikään ei riitä.

Sanotaan, että naiset haluavat rehellisyyttä ja hyvää luonnetta, mutta todellisuudessa heitä kiinnostaa vain ulkonäkö ja status. Minä en voi muuttaa genetiikkaani. En voi kasvaa 15 senttiä pidemmäksi. En voi taikoa itselleni rahaa ja urheilullista kroppaa yhdessä yössä.

Jos kerran en kelpaa naisille, niin mitä järkeä on edes yrittää? Miksi vaivautua? Kaikki deittailu on pelkkää naisten markkinataloutta, jossa ainoastaan tietyillä miehillä on arvoa. Tavallinen mies jää vain katsomaan sivusta.

Ehkä minun on parempi elää ilman naista. Ei tarvitse kestää hylkäämistä, ei tarvitse kumarrella naisten typerille vaatimuksille. Voin elää vain itselleni, keskittyä peleihin, töihin, omiin juttuihini. En tarvitse naista ollakseni täydellinen mies.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap väittää, ettei ole ääliö. Miten väärässä hän onkaan.

Vierailija
22/101 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien naisten pitäisi pitää sinusta?  Jos yrittäisit vain yhtä, niin saattaisit onnistua.

Vierailija
24/101 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on epätoivossa, miksi ei saisi olla epätoivoinen, kun siihen on selvä syy?  Sehän on ihan luonnollinen tunne. Ei kukaan ole täydellinen.

M41

Vierailija
25/101 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee siitä, että et ole tavallinen mies vaan alimman kastin "mies". Tavalliset miehet eivät ulisi vauvapalstalla. Sitä tekee vaan se alin kasti. 

Vierailija
26/101 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi kelvannut taviksen näköinen ylivelkaantunut duunari, mutta se ei huolinut minua. Pituuskaan ei ole minulle mikään kriteeri. Mutta jostain syystä en usko, että olisin Ap:sta kiinnostunut.

Mutta osittain ymmärrän tuskan. En minäkään kelpaa ja riitä niihin asioihin ja niille ihmisille, joita haluaisin. Olen ihan ok näköinen ja tulen ihmisten kanssa toimeen, mutta jotain jää aina puuttumaan. Ei ole "sitä jotain", joka herättäisi vastapuolessa syvempiä tunteita. Olen aina se ihan kiva ja nätti ja kiinnostava, mutta. Ja kun minä haluaisin olla ainutlaatuinen ihmiselle, joka on minulle ainutlaatuinen. En halua vaan kelvata jollekin. Enkä halua olla ihmisen kanssa, joka vaan kelpaisi minulle.

Liikaa vaadittu sekin tässä maailmassa.

Vierailija
27/101 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa on epätoivossa, miksi ei saisi olla epätoivoinen, kun siihen on selvä syy?  Sehän on ihan luonnollinen tunne. Ei kukaan ole täydellinen.

M41

Epätoivoisen vastakohta ei ole täydellinen. Epätoivoon liittyy huonoa itsetuntoa ja pakkomielteisyyttä ja se on äärimmäisen epäterveellistä. Kukaan ei halua olla sinulle se kuka vaan nainen, vaan että rakastan juuri häntä ihmisenä, sen persoonan takia.

Vierailija
28/101 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41

Se on oikein viehättävä tunne! Ei toki kannata tuntea sitä ja käsitellä pois, vaan pidä sitä mukana, niin se auttaa sitten myös kumppanin löytymisessä.

Vierailija
29/101 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät he tiedä. Se puolestaan johtuu siitä, että naisten vaatimukset kumpuavat vaihtelevista tunnetiloista eikä niinkään järjellä mietityistä tarpeista ja tavoitteista kuten miehillä. Siksi ne vaatimukset vaihtuvat sitä mukaa kun niihin reagoi.

Mä kyllä tiedän.

Lopahti mielenkiinto aloituksessa jo ensimmäiseen viiteen lauseeseen.

Sen päälle pitäis joku suhde rakennella vaikka tyyppi ottaa päähän heti ensilauseilla? 

Järjellä mietittynä ei tulis mitään.

Vierailija
30/101 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi kelvannut taviksen näköinen ylivelkaantunut duunari, mutta se ei huolinut minua. Pituuskaan ei ole minulle mikään kriteeri. Mutta jostain syystä en usko, että olisin Ap:sta kiinnostunut.

Mutta osittain ymmärrän tuskan. En minäkään kelpaa ja riitä niihin asioihin ja niille ihmisille, joita haluaisin. Olen ihan ok näköinen ja tulen ihmisten kanssa toimeen, mutta jotain jää aina puuttumaan. Ei ole "sitä jotain", joka herättäisi vastapuolessa syvempiä tunteita. Olen aina se ihan kiva ja nätti ja kiinnostava, mutta. Ja kun minä haluaisin olla ainutlaatuinen ihmiselle, joka on minulle ainutlaatuinen. En halua vaan kelvata jollekin. Enkä halua olla ihmisen kanssa, joka vaan kelpaisi minulle.

Liikaa vaadittu sekin tässä maailmassa.

Mulla on sama. Hän on vielä ylipainoinen,vanhempi eikä sillä tukkakaan kasvanut.

Vieläkin vinkuu netissä kun ei muka kellekään kelpaa ja kuolaa ja kommentoi avoimesti instabimboja vaikka mä olin aivan lääpällään häneen.

Ei kelpaa normaalipainoinen pienirintainen kilttinainen 🤷

Vierailija
31/101 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiin.....tuota....ööööö...no voivoi 🥱

Vierailija
32/101 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla trolli. 

Ei tuollaista itkuvirttä jaksa kukaan kuunnella. Ei ole mitään geneeristä yhtä ryhmää "kaikki-naiset-jotka-vaativat".

Eikä ole mitään geneerisiä naisten vaatimuksia. Jokaisella naisella on omat mieltymyksensä.

Vierailija
33/101 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa, että vain ulkonäöllä olisi väliä :D eräs komea mies on kiinnostunut minusta, mutta hän on käytökseltään aika ääliö, joten en anna edes mahdollisuutta.

Vierailija
34/101 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä naisten ehdoilla toimivassa markkinataloudessa analysoiva mies jää nopeasti yksin.

Komeus, supliikki, kipinä ja kemia. Noita pitää vääntää jostain peliin jos meinaa pärjätä.

Ei naiset kysy onko heillä oikeutta linjata miten heidät isketään vaan se että miksi heistä tuntuu kipinältä kun komea mies kuiskuttelee korvaan ainutlaatuista jutskaa (jota voi työntää jokaiselle repeatilla).

Moni mies inhoaa turhaan pelaajia vaikka peli on se jonka säännöt pitää osata. Rumakin mies saa jonkunlaisia naisia kunhan yrittää tarpeeksi.

35/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tarkalleen! 😍🤩

Vierailija
36/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne siitä rupshatavat, huvittaa välillä lukea rummojen vaatimuksia.

Vierailija
37/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole minun mielestä millään mittarilla oikein että ylipainoinen tai muuten vaan ruma nainen vaatii että miehen tulee olla koulutettu komistus. Alhaisen tason naisen pitäisi seurustella alhaisen tason miehen kanssa.

Vierailija
38/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä minun on parempi elää ilman naista. Ei tarvitse kestää hylkäämistä, ei tarvitse kumarrella naisten typerille vaatimuksille. Voin elää vain itselleni, keskittyä peleihin, töihin, omiin juttuihini. En tarvitse naista ollakseni täydellinen mies."

Näinhän se on. Itsellä sama tilanne naisena. Miehet vaativat naisen joka on ikuisesti 20-vuotias, hoikka, pitkähiuksinen, geenikaunis jne. Joka ikisellä naisella vaatimusten täyttäminen kosahtaa jo tuohon ensimmäiseen. Mutta sitten pitää vaan keskittyä muuhun. Itse olen päättänyt luoda itselleni hyvän ja mielenkiintoisen uran ja harrastan myös paljon. Elämä voi olla hyvää vaikka perhettä en tässä elämässä miesten vaatimusten vuoksi tulekaan saamaan. Näin tekevät myös ystäväni joten on myös seuraa samassa veneessä olevista.

Vierailija
39/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole minun mielestä millään mittarilla oikein että ylipainoinen tai muuten vaan ruma nainen vaatii että miehen tulee olla koulutettu komistus. Alhaisen tason naisen pitäisi seurustella alhaisen tason miehen kanssa.

Mutta kultaseni, kotona hikikomerossa istuvan palstatrollin tasoisia naisia ei ole. Huonoinkin nainen on sosiaalinen, ja harrastaa vähintään kuorolaulua ja käy kirkossa ja kirjastossa. Kävellen joka päivä.

Vierailija
40/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun harrastus on valittaa av-palstalla?

Hanki naisia kiinnostava harrastus! Rupea tanssimaan, hanki moottoripyörä, bodaa tms tee itsesi mielenkiintoiseksi. Naiset tulevat sun luo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän