Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä turhauttaa naisten vaatimukset.. Tietääkö naiset mitä ne haluaa??

Vierailija
19.03.2025 |

Aivan sama mitä teen, en kelpaa naisille. Olen kiltti, kuuntelen, en ole mikään ääliö, mutta silti naiset haluavat vain niitä pitkiä, lihaksikkaita ja rahakkaita miehiä, jotka kohtelevat heitä kuin roskaa. Jos yritän olla mukava, olen "vain kaveri". Jos yritän olla itsevarmempi, olen "outo". Mikään ei riitä.

Sanotaan, että naiset haluavat rehellisyyttä ja hyvää luonnetta, mutta todellisuudessa heitä kiinnostaa vain ulkonäkö ja status. Minä en voi muuttaa genetiikkaani. En voi kasvaa 15 senttiä pidemmäksi. En voi taikoa itselleni rahaa ja urheilullista kroppaa yhdessä yössä.

Jos kerran en kelpaa naisille, niin mitä järkeä on edes yrittää? Miksi vaivautua? Kaikki deittailu on pelkkää naisten markkinataloutta, jossa ainoastaan tietyillä miehillä on arvoa. Tavallinen mies jää vain katsomaan sivusta.

Ehkä minun on parempi elää ilman naista. Ei tarvitse kestää hylkäämistä, ei tarvitse kumarrella naisten typerille vaatimuksille. Voin elää vain itselleni, keskittyä peleihin, töihin, omiin juttuihini. En tarvitse naista ollakseni täydellinen mies.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lässyn lässyn, tule pois sieltä Tinderistä ja koita tutustua oikeisiin ihmisiin. 

Vierailija
42/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jaxuhalin paikka, koita pärjätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ihan oikeansuuntaisia havaintoja. Sitä en lähinnä ymmärrä, että kun on kerran selvää, että status ja hyvä kroppa tuo naisia, miksi hän ei sellaisia hanki.

Suomi on täynnä sellaisia toopeja, jotka ajattelevat, että voivat perusduunarina saada jonkun fiksun itsestään huolta pitävän naisen. Näinhän asia ei todellakaan ole. Tuollainen nainen on mieluummin sinkku kuin kimpassa 2 ke/kk dimex-jampan kanssa.

Vierailija
44/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi minunkin tutuilla naisilla on rumia, tyhmiä ja huonosti kohtelevia mieslapsia vaikka heillä olisi mahdollisuus paljon parempaan?

Todennäköisesti nämä sinun kaverit ovat samanlaisia.

Vierailija
45/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jykevä leuka, soturin kallo, 195cm pituus, status, menestys työelämässä tai kaulatatuoinnit ja mittava rikosrekisteri. Tässä nuo nykyajan minimivaatimus naisilta miehille. Kiltteys ei todellakaan ole mikään hyve. Toisaalta, miksi haikailet länsimaisten naisten perään jotka haikailevat vain alfamiesten perään? Suuntaa katse muualle maailmaan, sinne jota feminismin käärme ei ole vielä myrkyttänyt.

Vierailija
46/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jykevä leuka, soturin kallo, 195cm pituus, status, menestys työelämässä tai kaulatatuoinnit ja mittava rikosrekisteri. Tässä nuo nykyajan minimivaatimus naisilta miehille. Kiltteys ei todellakaan ole mikään hyve. Toisaalta, miksi haikailet länsimaisten naisten perään jotka haikailevat vain alfamiesten perään? Suuntaa katse muualle maailmaan, sinne jota feminismin käärme ei ole vielä myrkyttänyt.

Noista kaikki paitsi jykevän leuan ja pituuden voi saavuttaa itse. Näin miehenä en ymmärrä, miksi osa miehistä ei yksinkertaisesti hyväksy realiteetti, ett pariutuminen menee täysin naisten kriteerilistojen mukaisesti.

Vierailija
47/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi... siellä sitä on prisman hyllyjen välissä pariskuntia, joissa miehet ei tosiaankaan ole pitkiä, lihaksikkaita tai rahakkaita.

Vierailija
48/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö oot huolissas, etteivät naiset sankoin joukoin hakeudu paskakaivoja tyhjentämään?

Vierailija
49/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tiedä mitä naiset haluaa. Naiset haluaa välillä pitkää miestä ja välillä rikasta miestä mutta naiset ei koskaan halua meitä tavallisia miehiä koska olemme liian tylsiä naisten mielestä.

Ap ja sinä esittelette harhakuvitelmianne naisten haluamisista. 

Joten teitä ei lähtökohtaisesti halua kukaan naisvihanne ja typeryytenne vuoksi.

Naiset on yksilöitä. Te pelkkiä narsisteja, ihmisen kuoria ilman persoonaa, ilman luonnetta. Hylsyjä.

Vierailija
50/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä minun on parempi elää ilman naista. Ei tarvitse kestää hylkäämistä, ei tarvitse kumarrella naisten typerille vaatimuksille. Voin elää vain itselleni, keskittyä peleihin, töihin, omiin juttuihini. En tarvitse naista ollakseni täydellinen mies."

Näinhän se on. Itsellä sama tilanne naisena. Miehet vaativat naisen joka on ikuisesti 20-vuotias, hoikka, pitkähiuksinen, geenikaunis jne. Joka ikisellä naisella vaatimusten täyttäminen kosahtaa jo tuohon ensimmäiseen. Mutta sitten pitää vaan keskittyä muuhun. Itse olen päättänyt luoda itselleni hyvän ja mielenkiintoisen uran ja harrastan myös paljon. Elämä voi olla hyvää vaikka perhettä en tässä elämässä miesten vaatimusten vuoksi tulekaan saamaan. Näin tekevät myös ystäväni joten on myös seuraa samassa veneessä olevista.

Sama. Panostan uraan ja harrastuksiin juurikin tuon miesten ikävaatimuksen takia. Sehän tarkoittaa vaan, että parisuhteessa minulla ei ole kuin hävittävää. Kaikki vanhenevat, joten jos paukut laittaa kiinni suhteeseen vain tullakseen jätetyksi 30+ vuotiaana, niin eihän se ole houkuttelevaa millään tavalla.

Vierailija
51/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten itse ole ajatelleet rimaanne laskea? Mä vähän veikkaan et naisen pitää olla ulkonäöltään täys kymppi että kelpaa.

Vierailija
52/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sulla ei ole omaa persoonaa ollenkaan. Kerrot että "yrität olla mukava" ja " yrität olla itsevarma". Naiset aistii kyllä tuollaisen yrittämisen ja huomaa sun kireät ilmeet ja sellaisen vihamielisyyden, kun huomaat et pakkia pukkaa jälleen. Ei sua edelleenkään kiinnosta ne naisten jutut tai toiveet, mietit vaan et tärppäiskö.

Vierailija
53/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot sekasin. Mikä vttu edes on "soturin kallo" ja luiskaleuan voi peittää hoidetulla parralla. Sun lista on naurettava ja itse keksimäsi. Sulla on selvää kiinnostusta homouteen.

Vierailija
54/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi puhua kaikkien naisten puolesta, sillä edustan vain itseäni. Ja minun kanssani pärjäävät vain älykkäät miehet. Miehen ulkonäöllä, koulutuksella, työpaikalla ja varallisuudella ei ole merkitystä.

Vierailija
55/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan älykkään ja sivistyneen miehen, jolla on sydän paikallaan. 

En mitään lihatiskin ruumiinosakokoelmaa, jollaisesta miehet kiihottuu: tossejä, perseitä, irtowittuja.

Nuo listat on sairaiden incelien listoja omista heikkouksistaan, kun ei löydy itsereflektiota mieleen ja kyylätään peilikuvaa ja puristellaan finnejä.

Vierailija
56/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä homofetissilista, ap. Tajua jo, että naiset on nähneet sun shown läpi kauan sitten ja tajunneet, että olet homo. Sun olis aika myöntää se itsellesi ja tulla kaapista ulos.

Tsemppiä elämänmuutokseen. 

Vierailija
57/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, suuntaa homogenreen, jonne tuo lista kuuluu.

Vierailija
58/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista AP, että ei kannata rakentaa elämää sen varaan, että "kelpaat" jollekin. Ei kannata välittää naisten vaatimuksista, koska ethän sä voi parisuhdetta rakentaa jonkun toisen vaatimuksien varaan.

Se ei toki tarkoita sitä, etteikö itseään voisi kehittää olemaan parempi ihminen. Henkisesti ja fyysisesti hyvinvoivalla on paljon paremmat edellytykset myös parisuhteeseen. Ja hyvinvoinnin perusta on alkaa elämään sellaista elämää, mitä haluaa. Jos haluat parisuhteen, niin se ei toki ole yksin sun päätettävissä, mutta melko paljon asioita on.

Toki kannattaa myös miettiä, missä näkee ihmisiä, oli se sitten verkossa tai livenä. Ei kukaan tule sua kotoa hakemaan, mutta ei myöskään pidä mennä vaikka baareihin pyörimään, jos sen toiminnan AINOA tarkoitus on päästä mahdollisesti parisuhteeseen.

Naiset joko kiinnostuu sinusta tai sitten ei. Tärkeintä on itse viihtyä elämässään, eikä odottaa jotain ulkopuolista pelastajaa.

Kyllä mun mielestä on parempi elää vaikka se 10v tai loppuelämä sinkkuna sillä tavalla kuin itse haluaa, eikä niin, että  kaikki tähtää suhteeseen ja silti elät sinkkuna.

Vierailija
59/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa sen keneen ihastuvat. Tunnejuttu, menee yli sun ajatusmaailman. Ei kukaan nainen ihastu tuollaiseen vihamieliseen. 

Vierailija
60/101 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista kaikki paitsi jykevän leuan ja pituuden voi saavuttaa itse. Näin miehenä en ymmärrä, miksi osa miehistä ei yksinkertaisesti hyväksy realiteetti, ett pariutuminen menee täysin naisten kriteerilistojen mukaisesti.

Näin naisena sanon: työnnä lista perseeseesi ja tajua, että mieltymys ja ihastus eivät selaa listoja. 

Sitä vain törmää johonkuhun ja alkaa jutella. Jaa, juu: hampaat kuntoon ja käy sukupuolitautitestissä. En suutele jos sun henki haisee tai on kariestartuntariski, enkä harrasta seksiä tautisen kanssa.

N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi