Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä teidän mielestä reilu asia parisuhdemarkkinoilla? Minusta ei ole!

Vierailija
19.03.2025 |

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin. Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

Kommentit (434)

Vierailija
421/434 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla normaali tilanne tuo koska naiset yliarvioivat tasonsa. Keskitason mies ei saa keskitason naista vaan keskitason mies joutuu tyytymään alhaisen tason naiseen. 

T:keskitasonmies

Miten sinä määrittelet keskitason? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että SINÄ yliarvioit tasosi? Et. Siksi olet yksin.

Keskitasoinen olen koska olen keskituloinen, teen tavallista työtä ja koulutustasoni on amk. En ole erityisen komea enkä erityisen rumakaan vaan näytän tavalliselta. Olen keskitasoa koska olen keskiverto suomalainen mies. Keskitasoisena miehenä odotan että minulle kuuluu nainen joka on keskitasoa eli ihan ok näköinen ja muutenkin tavallinen nainen mutta ongelma piilee siinä että kyseisille naisille ei kelpaa mies joka on samaa tasoa. 

Aika härskiä sanoa, että "minulle kuuluu". Paras kun tuut pois sieltä markkinoilta.

Vierailija
422/434 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti on ollut naisia seurustelukumppanina, kokonaista 9 kpl. Pituus on vaihdellut 155-175cm välillä. Joku on ollut laiha, toinen pulska. Jollakin iso peppu, toisella valtavat rinnat, jollakin ei kumpaakaan. On ollut tummaa, purkkipunaista, purkkivaaleata, luonnonvaaleata, brunettea. Iso osa on opiskellut yliopistossa, mutta eivät kaikki.

Kiitollinen siitä, että olen saanut rakkautta osakseni, vaikka olenkin vain 175cm pitkä mies, enkä mitenkään täydellinen kasvoiltani tai vartaloltani. Rahaakaan ei ole liiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/434 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavasti on ollut naisia seurustelukumppanina, kokonaista 9 kpl. Pituus on vaihdellut 155-175cm välillä. Joku on ollut laiha, toinen pulska. Jollakin iso peppu, toisella valtavat rinnat, jollakin ei kumpaakaan. On ollut tummaa, purkkipunaista, purkkivaaleata, luonnonvaaleata, brunettea. Iso osa on opiskellut yliopistossa, mutta eivät kaikki.

Kiitollinen siitä, että olen saanut rakkautta osakseni, vaikka olenkin vain 175cm pitkä mies, enkä mitenkään täydellinen kasvoiltani tai vartaloltani. Rahaakaan ei ole liiemmin.

Lyhyys, rahan puute ja epätäydellinen ulkonäkö eivät ole isoimmat ongelmasi.

Vierailija
424/434 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla normaali tilanne tuo koska naiset yliarvioivat tasonsa. Keskitason mies ei saa keskitason naista vaan keskitason mies joutuu tyytymään alhaisen tason naiseen. 

Miten sinä määrittelet keskitason? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että SINÄ yliarvioit tasosi? Et. Siksi olet yksin.

Keskitasoinen olen koska olen keskituloinen, teen tavallista työtä ja koulutustasoni on amk. En ole erityisen komea enkä erityisen rumakaan vaan näytän tavalliselta. Olen keskitasoa koska olen keskiverto suomalainen mies. Keskitasoisena miehenä odotan että minulle kuuluu nainen joka on keskitasoa eli ihan ok näköinen ja muutenkin tavallinen nainen mutta ongelma piilee siinä että kyseisille naisille ei kelpaa mies joka on samaa tasoa. 

Sinä et ymmärrä että miehenä olet niin huono kumppani että keskiverto nainen ei todellakaan ole samalla tasolla kanssasi. Vaan on sinua paljon, paljon parempi.

Vierailija
425/434 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ruotsissa ole kielletty miehiltä maksullisten palvelujen ostaminen eli naiselle voi antaa rahaa hyvästä tahdostaan tai harrastaa seksiä ilmaiseksi, jos nainen haluaa, mutta ostaminen on väärin. 

Ehkä Suomessa pitäisi säätää laki, että naiset eivät saisi seksihurjastella paljon itseään viehättävämpien miesten kanssa ja rupeaisivat suuntaamaan katseensa omantasoisiin miehiin. Chadin soossit ja muistot saattavat lämmittää sen verran pitkään, että nainen on pitkään poissa markkinoilta, kunnes palaa todellisuuteen ja osa saattaa jäädä chad-psykoosiin loppuiäksi, mikä lisää seksittömyyttä, lapsettomuutta ja yhteiskunnallista epäjärjestystä, kun miehet jäävät ilman perusjuttuja tehden samalla kaikki raskaimmat työt. 

Vierailija
426/434 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aikuisen miehen kirjoitus voi olla näin lapsellinen? 🤔

Vierailija
427/434 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä minun pitäisi hoikkana komeana miehenä haluta hoikka nainen? Minä en näe hoikassa naisessa mitään sen enempää kuin xxxl kokoisessa. Molemmat kelpaa...

Vierailija
428/434 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Ruotsissa ole kielletty miehiltä maksullisten palvelujen ostaminen eli naiselle voi antaa rahaa hyvästä tahdostaan tai harrastaa seksiä ilmaiseksi, jos nainen haluaa, mutta ostaminen on väärin. 

Ehkä Suomessa pitäisi säätää laki, että naiset eivät saisi seksihurjastella paljon itseään viehättävämpien miesten kanssa ja rupeaisivat suuntaamaan katseensa omantasoisiin miehiin. Chadin soossit ja muistot saattavat lämmittää sen verran pitkään, että nainen on pitkään poissa markkinoilta, kunnes palaa todellisuuteen ja osa saattaa jäädä chad-psykoosiin loppuiäksi, mikä lisää seksittömyyttä, lapsettomuutta ja yhteiskunnallista epäjärjestystä, kun miehet jäävät ilman perusjuttuja tehden samalla kaikki raskaimmat työt. 

Nyt on jo vähän villit kelat 😂

Vierailija
429/434 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-naapurini oli luuviulu maraton-mies. Pienikin, sellainen 60kg tapaus. Vaimonsa oli pidempi ja painoi 20-30 kiloa enemmän. Eikä juossut. Mies töissä, nainen työtön.

Useimpia miehiä kyllä onnistaa, kun ei laita liian tiukkoja kriteereitä. Ja etsii sitä seuraa IRL!

Vierailija
430/434 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanhan minäkin "vaatia" vaikka kuun taivaalta. Eri asia on sitten, saanko sitä. Lopettakaa tämä kitinä siitä, mitä "saa vaatia" ja mitä ei. Realiteetit ratkaisee loppupeleissä.

Vierailija
431/434 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani on eronneita 40+ naisia. Vain osalla on Tinder. Yksi heistä naurattaa toisinaan meitä muita esittelemällä miesten mitä karmeimpia Tinder-profiileja.

Vierailija
432/434 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jo vähän villit kelat 😂

Luultavasti tuo on ryypännyt aamusta asti. Töissä ei ole ikinä käynyt vaan elää naisten verorahoilla.

Vierailija
433/434 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin nätti, n. 30 v nainen vaihtoi aika pian häiden jälkeen pitkän ja suht komean urheilullisen ekonomimiehensä sellaiseen hieman hamsteria muistuttavaan keskimittaiseen mieheen, joka toki akateeminen hänkin. Näyttää menevän hyvin, lapsikin tullut.

Silmät auki elämässä ja itseluottamusta peliin!

Vierailija
434/434 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydy siihen mitä saat.

Esim. Oma pullea vaimoni on mahtava sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi