Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä teidän mielestä reilu asia parisuhdemarkkinoilla? Minusta ei ole!

Vierailija
19.03.2025 |

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin. Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

Kommentit (434)

Vierailija
341/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilua on, kun saa vapaasti pariutua tai olla pariutumatta. Jokainen saa unelmoida ihan mistä unelmoi. Kenenkään ei tarvii ottaa ketään kenestä ei pidä. 

Ei se kovin reilua ole että 3/10 nainen kelpuuttaa miehiä 6/10 ja ylöspäin koska suotuisat markkinat.

Vierailija
342/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sitäkin ole täällä monet yrittäneet ap:lle takoa, ettei siinä parisuhteessa loppujen lopuksi edes ole mitään niin ihmeellistä. Siksi moni nainenkin viihtyy sinkkuna.

Säännöllinen seksi todellakin on miehelle ihmeellistä. Naiselle se nyt ei toki ole yhtään mitään kun sitä on saatavilla 24/7 ilmaiseksi.

Huonossa seksissä ei ole mitään hyvää, päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaikille mahdollisuuksia eikä jokaiselle jotain oikeaa henkilöä. Tuo on täyttä magical thinkingiä. 

Monelle ihmiselle on lukuisia "oikeita" ihmisiä kun taas jollekin on vaikea löytää edes sitä yhtä sopivaa. 

No kyllä ihan varmasti joku löytyy jos jaksaa aktiivisesti etsiä, satsata itseensä ja liikuttaa sitä rimaa johonkin suuntaan myöskin tarpeen vaatiessa. 

No oikeesti ihan kaikille ei ole. Naisia ja miehiä ei edes ole tasan yhtä monta.

Onko tästä jotain laskutoimitusta? Poikia syntyy enemmän mutta naiset elävät pidempään. 

Naisilla on valtava yliedustus vain siellä ikäluokassa jolla ei ole pariutumisen kannalta merkitystä, eli mummoilussa.

Vierailija
344/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sitäkin ole täällä monet yrittäneet ap:lle takoa, ettei siinä parisuhteessa loppujen lopuksi edes ole mitään niin ihmeellistä. Siksi moni nainenkin viihtyy sinkkuna.

Säännöllinen seksi todellakin on miehelle ihmeellistä. Naiselle se nyt ei toki ole yhtään mitään kun sitä on saatavilla 24/7 ilmaiseksi.

No ota sitten joku jonka saat, jos se noin ihmeellistä on. Tätähän minä koko ajan olen sanonut :) 

Vierailija
345/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilua on, kun saa vapaasti pariutua tai olla pariutumatta. Jokainen saa unelmoida ihan mistä unelmoi. Kenenkään ei tarvii ottaa ketään kenestä ei pidä. 

Ei se kovin reilua ole että 3/10 nainen kelpuuttaa miehiä 6/10 ja ylöspäin koska suotuisat markkinat.

Ja taas päästään siihen, että miehet kelpuuttavat miten huonon naisen tahansa. Oma syynne.

Vierailija
346/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tällekään vänkääjälle ei kelpaa tekoälytyttöystävän seura, vaan täytyy olla viikosta täällä palstamammojen huomiota hakemassa sillä ainoalla aiheella, jolla on huomannut sitä saavansa. 

Eiköhän se piinaa myös tekoälyä. 

Vierailija
347/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta mies tuo kuin likaiset kalsarit? Nainen (miesten mielestä laadutonkin) tuo lähes aina pidemmän elämän ja elämänlaadun paranemisen miehille. 

Ja juuri tuosta syystä naisten ei kannata lähteä suhteisiin näiden "seksirobotti ratkaisee miesten ongelmat"-tyyppien kanssa. Menee helmiä sioille. He eivät edes hahmota, mitä saavat/ saisivat.

Mitä ne saisi keskiverto palstamammalta, mitä tarjottavaa sillä on?

Siis jos et halua naiselta mitään, et koe saavasi tältä mitään, joten ihan turha tässä kertoa, mitä voisit naiselta saada. 

Sinä siis kuvittelet, että ihmiset pariutuvat ihan vaan huvikseen saamatta suhteista yhtään mitään?

Pointti oli, että nämä rakkaudesta ja parisuhteen hienouksista valistavat taitaa luulla vähän liikoja itsestään, että ne muka antaa ihan aikana kaikenlaista, mitä palstamies ei voi edes käsittää. Ei nainen ole mikään ihmeellinen olento vain siksi, että on nainen. On ihania naisia, mutta suuri osa on ihan tavallisia tallukoita, joissa ei ole mitään erityistä tai säväyttävää, ja täällä noita tallukoita on varmaan suurin osa.

Sinänsä ihan hyvä, ettet ole parisuhteessa, kun et tajua edes sen olemuksesta mitään. Luuletko, että vain joillain top viidellä prosentilla on elämä ja jotain tarjottavaa toisille (itse asiassa jos järjestys tapahtuu ulkonäön mukaan, he ovat yleensä ottajia eivätkä antajia). 

Vierailija
348/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla normaali tilanne tuo koska naiset yliarvioivat tasonsa. Keskitason mies ei saa keskitason naista vaan keskitason mies joutuu tyytymään alhaisen tason naiseen. 

T:keskitasonmies

Miten sinä määrittelet keskitason? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että SINÄ yliarvioit tasosi? Et. Siksi olet yksin.

Keskitasoinen olen koska olen keskituloinen, teen tavallista työtä ja koulutustasoni on amk. En ole erityisen komea enkä erityisen rumakaan vaan näytän tavalliselta. Olen keskitasoa koska olen keskiverto suomalainen mies. Keskitasoisena miehenä odotan että minulle kuuluu nainen joka on keskitasoa eli ihan ok näköinen ja muutenkin tavallinen nainen mutta ongelma piilee siinä että kyseisille naisille ei kelpaa mies joka on samaa tasoa. 

T:keskitasonmies

Unohdat täysin henkiset ja älylliset ominaisuudet sekä mukavuuden. Ruikuttaminen, naisten massasieluna pitäminen ja tate-fanitus laskee sun tason liki nollaan.

Vierailija
349/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat siis miesten massana olevan huomattavasti "korkeatasoisempia" kuin naiset? 

350/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan nimenomaan miehet ovat supernirsoja parinvalinnassa. Miehillä on kilometrin mittainen kriteerilista siitä, että millainen naisen tulee olla. Naisen pitää olla sitä, tätä ja tuota.

Vierailija
351/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on miesten itsensä aiheuttama ongelma? Älkää kelpuuttako sitä huonoon kuntoon itseään päästänyttä naista  vaan olkaa ennemmin vaikka yksin. Miesten pitäisi käyttäytyä juurikin kuin naiset tekee.

Minä annan todella mielelläni pakit kaikille lähestyville naisille, jos he ovat lihavia ja itseäni vanhempia. Olen normaalipainoinen mies ja en kelpuuta muunkokoista tai ikäistä koska pärjään hyvin yksinkin. Niin kaikkien muidenkin pitäisi tehdä.

Ihan tarpeeksi olen kuunellut muiden miesten juttuja illanistujaisissa kun omiin naisiina on selvästi tyydytty paremman puutteessa ja yksinkään ei haluta olla.

Miesten nirsous olisi pelkästään reilua myös naisia kohtaan.

Minun mies ei todellakaan ole tyytynyt minuun, vaikka olen häneen verrattuna vähän isokokoinen.

Ahaa? Jotkut miehet tykkää vähän isommista, ei tässä mitään uutta.

Vierailija
352/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonossa seksissä ei ole mitään hyvää, päinvastoin.

Juu ei todellakaan. Kyllä sen miehen pitää olla sen verran hyvä, että riski sukupuolitaudeista ja raskaudesta on riskin ottamisen arvoista. 😁

Vierailija
353/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaikille mahdollisuuksia eikä jokaiselle jotain oikeaa henkilöä. Tuo on täyttä magical thinkingiä. 

Monelle ihmiselle on lukuisia "oikeita" ihmisiä kun taas jollekin on vaikea löytää edes sitä yhtä sopivaa. 

No kyllä ihan varmasti joku löytyy jos jaksaa aktiivisesti etsiä, satsata itseensä ja liikuttaa sitä rimaa johonkin suuntaan myöskin tarpeen vaatiessa. 

No oikeesti ihan kaikille ei ole. Naisia ja miehiä ei edes ole tasan yhtä monta.

Onko tästä jotain laskutoimitusta? Poikia syntyy enemmän mutta naiset elävät pidempään. 

Naisilla on valtava yliedustus vain siellä ikäluokassa jolla ei ole pariutumisen kannalta me

Kyllä mummotkin pariutuu, mutta eivät lisäänny. Miesten pitäisi olla vähän avarakatseisempia naisten iän suhteen. On ymmärrettävä, jos kaikki 20-70 vuotiaat miehet yrittävät vain naisia ikäluokassa 20-30 vuotta, niin osa jää väkisinkin ilman. 

Vierailija
354/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ne markkinoiden realiteetit sinun mielestä on? 

Aika sokea täytyy olla jos ei näe valtavaa miesylijäämää markkinoilla. Tästä ja muutamasta muusta johtuen naiset vaativat ja saavat yli oman tasonsa.

Ahaa, en ole nähnyt. Mutta minulla on sinulle iloisia uutisia. Suomessa on lähes saman verran naisia jotka eivät löydä seuraa. Jos alatte kelpuuttaa heidät niin ongelma on ratkaistu. 

Joo, sen kyllä huomaa oikein hyvin miten baarissa/Tinderissä/nettitreffeillä naisia on saman verran kuin miehiä. 

Harva pysyvää parisuhdetta etsivä nainen jaksaa pitkään pyöriä jossain Tinderissä, sen ovat pilanneet satunna

Oppikirjaesimerkki whataboutismista. Ajetaan koko argumentti ja keskustelun ydin sivuraiteelle tarkoituksella, kun itse argumenttiin ei kyetä vastaamaan.

Vierailija
355/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat siis miesten massana olevan huomattavasti "korkeatasoisempia" kuin naiset? 

Ymmärrätkö tahallasi väärin?  En tietenkään, vaan kollektiivisena massana miehet ja naiset ovat samaa tasoa. 

Vierailija
356/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Kyllä mummotkin pariutuu, mutta eivät lisäänny. Miesten pitäisi olla vähän avarakatseisempia naisten iän suhteen. On ymmärrettävä, jos kaikki 20-70 vuotiaat miehet yrittävät vain naisia ikäluokassa 20-30 vuotta, niin osa jää väkisinkin ilman.<<

Mutta eiväthän miehet nykyään edes halua lisääntyä. Ei ainakaan vauva-foorumin miehet. Nytkö sinä yhtäkkiä haluat lapsia kun olisi turvallisia naisia tarjolla, jotka eivät enää voi tulla raskaaksi? 

Vierailija
357/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun anteeksi Tuon kommentin kirjoittaja olikin ilmeisesti samaa mieltä minun kanssani. No mutta kumminkin näkökulma joka miesten kannattaa ottaa huomioon. Varttuneemmat naiset saattavat hyvinkin olla hyvää seksiseuraa, kun on jo kokemusta. 

Vierailija
358/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä silti ole täsmälleen sama lukumäärä. Eli kaikille ei ole ketään.  Ero on niin pieni että ei se juurikaan parisuhteiden puuttumista selitä, mutta ei ole mikään fakta että kaikille on joku.

Vierailija
359/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Ei niitä silti ole täsmälleen sama lukumäärä. Eli kaikille ei ole ketään. Ero on niin pieni että ei se juurikaan parisuhteiden puuttumista selitä, mutta ei ole mikään fakta että kaikille on joku.<<

Toisaalta elinikäiset avioliitot nykyään länsimaissa ainakin paljon harvinaisempia kuin ennen että jos puhutaan myös väliaikaisesta ihmissuhteista ja otetaan huomioon leskeksi jääneet niin sekin muuttaa tilannetta siihen suuntaan, että ainakin joksikin aikaa kaikille on joku. 

Vierailija
360/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät edelleenkään ole vastanneet kysymykseen miksi eivät suosiolla tyydy siihen "alemman tason" naiseen, koska saavat seksuaaliset tarpeensa aivan hyvin heidänkin kanssaan tyydytettyä.

Eli ilmeisesti mitään kunnollista vastausta ei ole. Tästä lähtien näiden nirsojen miesten valituksia Ei siis tarvitse huomioida ennen kuin antavat hyvän vastauksen.