Onko tämä teidän mielestä reilu asia parisuhdemarkkinoilla? Minusta ei ole!
Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin. Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät edelleenkään ole vastanneet kysymykseen miksi eivät suosiolla tyydy siihen "alemman tason" naiseen, koska saavat seksuaaliset tarpeensa aivan hyvin heidänkin kanssaan tyydytettyä.
Eli ilmeisesti mitään kunnollista vastausta ei ole. Tästä lähtien näiden nirsojen miesten valituksia Ei siis tarvitse huomioida ennen kuin antavat hyvän vastauksen.
Eikun, kaille pitää olla se max 25- vuotias ig- pyllistelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla normaali tilanne tuo koska naiset yliarvioivat tasonsa. Keskitason mies ei saa keskitason naista vaan keskitason mies joutuu tyytymään alhaisen tason naiseen.
T:keskitasonmies
Miten sinä määrittelet keskitason? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että SINÄ yliarvioit tasosi? Et. Siksi olet yksin.
Keskitasoinen olen koska olen keskituloinen, teen tavallista työtä ja koulutustasoni on amk. En ole erityisen komea enkä erityisen rumakaan vaan näytän tavalliselta. Olen keskitasoa koska olen keskiverto suomalainen mies. Keskitasoisena miehenä odotan että minulle kuuluu nainen joka on keskitasoa eli ihan ok näköinen ja muutenkin tavallinen nainen mutta ongelma piilee siinä että kyseisille naisille ei kelpaa mies joka on samaa tasoa.
Katukuvassa näkyy lukemattomia ns. tavallisia naisia, jotka ovat kauniimpia kuin muovilla täytetty Sieppi ja muut pyllistelijät. Mikä siinä on, että nimenomaan naiset pitävät näitä leikeltyjä ja pumpattuja daameja jotenkin spesiaaleina? Nostaako se statusta naisen silmissä, jos kroppaan on työnnetty paljon rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla normaali tilanne tuo koska naiset yliarvioivat tasonsa. Keskitason mies ei saa keskitason naista vaan keskitason mies joutuu tyytymään alhaisen tason naiseen.
Miten sinä määrittelet keskitason? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että SINÄ yliarvioit tasosi? Et. Siksi olet yksin.
Keskitasoinen olen koska olen keskituloinen, teen tavallista työtä ja koulutustasoni on amk. En ole erityisen komea enkä erityisen rumakaan vaan näytän tavalliselta. Olen keskitasoa koska olen keskiverto suomalainen mies. Keskitasoisena miehenä odotan että minulle kuuluu nainen joka on keskitasoa eli ihan ok näköinen ja muutenkin tavallinen nainen mutta ongelma piilee siinä että kyseisille nais
Tässä kohtaa taas muistutus, että psykopaatit viehättää naisia eniten tutkimusten mukaan, ja niillä ei ole empatiaa ollenkaan. ;)
Tähän tarvis kyllä lähteen :D itseä ainakaan kiinnosta psykopaatit lainkaan parisuhdemielessä, enkä kyllä usko että muitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskitasoinen olen koska olen keskituloinen, teen tavallista työtä ja koulutustasoni on amk. En ole erityisen komea enkä erityisen rumakaan vaan näytän tavalliselta. Olen keskitasoa koska olen keskiverto suomalainen mies. Keskitasoisena miehenä odotan että minulle kuuluu nainen joka on keskitasoa eli ihan ok näköinen ja muutenkin tavallinen nain
En ole se jolle vastasit, mutta on tuossa vähän perääkin. Sarjamurhaajat ja muut julkisuudessa esillä olleet rikolliset suorastaan hukkuvat rakkauskirjeisiin, eikä ne kirjeet miehiltä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta mies tuo kuin likaiset kalsarit? Nainen (miesten mielestä laadutonkin) tuo lähes aina pidemmän elämän ja elämänlaadun paranemisen miehille.
Ja juuri tuosta syystä naisten ei kannata lähteä suhteisiin näiden "seksirobotti ratkaisee miesten ongelmat"-tyyppien kanssa. Menee helmiä sioille. He eivät edes hahmota, mitä saavat/ saisivat.
Mitä ne saisi keskiverto palstamammalta, mitä tarjottavaa sillä on?
Siis jos et halua naiselta mitään, et koe saavasi tältä mitään, joten ihan turha tässä kertoa, mitä voisit naiselta saada.
Sinä siis kuvittelet, että ihmiset pariutuvat ihan vaan huvikseen saamatta
Sinänsä ihan hyvä, ettet ole parisuhteessa, kun et tajua edes sen olemuksesta mitään. Luuletko, että vain joillain top viidellä prosentilla on elämä ja jotain tarjottavaa toisille (itse asiassa jos järjestys tapahtuu ulkonäön mukaan, he ovat yleensä ottajia eivätkä antajia).
Höpsis, otit vain itseesi, kun palautin vähän maan pinnalle parisuhde-ekspertteinä esiintyviä palstamammoja. Toki monilla naisilla on annettavaa, myös tavallisilla, mutta ei ne ole mitään niin ihmeellisiä olentoja, että ne tarjoaisi jotain elämää suurempaa miehelle.
Itse muuten oletit, että puhuin vain ulkonäöstä, mutta tarkoitin, että naisen pitää erottua jotenkin valtavirrasta ja massasta, tavalliset naiset (ja miehet) on tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskitasoinen olen koska olen keskituloinen, teen tavallista työtä ja koulutustasoni on amk. En ole erityisen komea enkä erityisen rumakaan vaan näytän tavalliselta. Olen keskitasoa koska olen keskiverto suomalainen mies. Keskitasoisena miehenä odotan että minulle kuuluu nainen joka on keskitasoa
Joo, kyllä sitä on ihan tutkittukin:
https://www.psypost.org/new-study-suggests-psychopathic-men-have-a-pers…
No ei ainakaan tervepäiset korkeatasoiset naiset mistään hulluista psykopaattisista linnakundeista tykkää. Että pitää vähän katsoa sitäkin mistä naisryhmästä puhutaan, jos joku on erityisesti psykopaatteihin mielistynyt. Ja tietenkin tämä tutkimus tehty vain näin päin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on sitä epäreiluutta? Sekä naiset että miehet saavat itse päättää, millainen kumppani heille kelpaa. Eikös tuo just ole reilua?
Ei oo reilua! Kaikki miehet ja naiset pitää laittaa parijonoon paremmusjärjestyksessä ja näin kaikille tulee se pari joka kuuluu. Ja minut pitää laittaa oikealle paikalle eikä jonon hännille koska olen omasta mielestäni vähintään keskitason mies.
Terveisin, Incelit ja kilttimiehet
Ap:n kohdalle osuu sitten joku minunlaiseni nainen, ikää 60+ ja bmi puolet siitä.
Suominaiseksi oot aika hoikka, ei paha siis.
Psykopaatit (sekä naiset että miehet) saattavat tehdä paremman ensivaikutelman kuin tavallinen ihminen, mutta ei juuri kukaan kestä heitä parisuhteessa paria kuukautta pidempään. Psykopaatit kun ovat sulavia suustaan, ja vähemmän herkkiä.
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan tervepäiset korkeatasoiset naiset mistään hulluista psykopaattisista linnakundeista tykkää. Että pitää vähän katsoa sitäkin mistä naisryhmästä puhutaan, jos joku on erityisesti psykopaatteihin mielistynyt. Ja tietenkin tämä tutkimus tehty vain näin päin...
Ihan kaikenlaiset naiset noissa tutkimuksissa viehättyy psykopaateista, suurin on osa niistä ei ole mitään linnakundeja, vaan usein menestyneitä finanssialalla tms. Psykopaateilla on sellaisia luonteenpiirteitä, jotka tekee niistä naisten mielestä viehättäviä.
For their study, the researchers recruited 46 young men from a Canadian university and had them engage in a video-recorded dating scenario with a female research assistant for about 2 minutes. The assistant started the conversation by asking the participant what he liked to do on a first date or what he thought was important in a relationship.
Afterward, the male participants completed assessments of psychopathy, social intelligence, and sociosexuality. The researchers then had 108 young women view the dating videos and rate each man on general attractiveness, sexual attractiveness, and confidence. Another group of 11 participants rated the mens physical attractiveness.
Brazil and his colleagues found that psychopathy was positively related to both mens social intelligence and favorable attitudes towards casual sex. They also found that womens ratings tended to be more favorable to men with more psychopathic traits even after controlling for physical attractiveness ratings.
Psychopathic men have a personality style that makes them appear attractive to women in dating encounters. This may be because they are extra confident or feel at ease or know exactly what to say to get the attention of women, Brazil told PsyPost.
Viimeinen lause, ding ding ding. Psykopaatit on itsevarmoja ja sosiaalisesti taitavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikenlaiset naiset noissa tutkimuksissa viehättyy psykopaateista, suurin on osa niistä ei ole mitään linnakundeja, vaan usein menestyneitä finanssialalla tms. Psykopaateilla on sellaisia luonteenpiirteitä, jotka tekee niistä naisten mielestä viehättäviä.
For their study, the researchers recruited 46 young men from a Canadian university and had them engage in a video-recorded dating scenario with a female research assistant for about 2 minutes. The assistant started the conversation by asking the participant what he liked to do on a first date or what he thought was important in a relationsh
Psykopaatit osaavat kyllä teeskennellä empatiaa suhteen alussa. Ei ne ole rehellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät edelleenkään ole vastanneet kysymykseen miksi eivät suosiolla tyydy siihen "alemman tason" naiseen, koska saavat seksuaaliset tarpeensa aivan hyvin heidänkin kanssaan tyydytettyä.
Eli ilmeisesti mitään kunnollista vastausta ei ole. Tästä lähtien näiden nirsojen miesten valituksia Ei siis tarvitse huomioida ennen kuin antavat hyvän vastauksen.
Koska se on noloa, jos kavereilla on nätimmät naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi kehittyneet robottinaiset ratkaisevat tämän ongelman tulevaisuudessa. Olen täysin tosissani. Ne yksinkertaisesti poistavat epätasavertaisuuden mikä liittyy seksuaalisuuteen sekä parisuhteisiin, ja vaikuttavat positiivisesti koko yhteiskuntaan.
Ei ole mitään taetta siitä että yksinäisillä miehillä olisi varaa niihin robotteihin.
Mitä ajattelet, että mitä sellainen robo vois maksaa?
Vaikea sanoa kun en tiedä mitä tuo tarpeeksi kehittynyt kenellekin tarkoittaisi. Ilmeisesti alkuperäiselle kirjoittajalle jotain sellaista, mitä nyt ei vielä ole olemassa tai ainakaan massatuotannossa. Muutenhan nuo ongelmat olisi hänen logiikkansa mukaan jo ratkaistu.
Hinta tulee joka tapauksessa olemaan uuden auton luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Luonnossa useimpien lajien naaraat ovat vaatimattoman näköisiä ja koiraat pyrkivät eri tavoin miellyttämään naaraita ulkonäöllään, tanssillaan ja muilla tempuilla. Kyse on ihan biologiasta.
Nimenomaan. Miksi ainoastaan naisten tulisi panostaa persoonaan, ulkonäköönsä, siisteyteen ja erottuvaan tyyliin, kun miehet eivät vaivaudu tekemään yhtään mitään näistä? Eihän kukaan nyt mykkään ja flegmaattiseen maantieharmaaseen seinäruusuun kiinnitä mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siihen robottiin tulis joku vika tai huoltokatko tms. niin se lentäis varmaan seinään ja alkais ulina ku mikään ei toimi. Sitten ei ois sitä robottiakaan.
Miten muuten nämä ulisijat selittävät ne Prisma -pariskunnat? Eli tavis taviksen kanssa. Onko käynyt mielessäkään, että he ovat ihastuneet toisiinsa, aloittaneet suhteen ja maksavat puolet ja puolet menoista? Kumpikaan ei ole millään pakolla kiinni toisessa.
Muistatko sen seksinukkebordellin, missä miehet pahoinpitelivät nukkeja niin paljon, että niitä piti jatkuvasti huoltaa. Eli enemmän kuin todennäköistä on se, että tuota robottia hakattaisiin, revittäisiin ja kuristettaisiin.
Muistan ja jopa järkytyin vähän. Mites se pojat nyt sillai meni, nainenhan ei saa turpaan jos osaa pitää suunsa kiinni? En kyllä keksi muuta kuin pohjattoman naisvihan, jos pitää nukkeakin hakata.
Minä veikkaan että kun robotti menee vikatilaan, niin mies lähtee savu korvista nousten purkamaan vihansa ensimmäiseen vastaan tulevaan naiseen. Ja tosiasiahan on, että tuollaiset robotit saavat miehet esineellistämään naisia entistä pahemmin.
Ihmeellistä ulinaa tasoista. Huuhaata. Kannattaa opetella hyvät tavat ja suhtautua toisiin ystävällisesti ja huomaavaisesti. Se suu pitäis joskus osata avata ja olisi hyödyllistä sekin, että olisi jotain järjellistä sanottavaa sille kumppankandidaatille. Ei liene haitallista, että oma elämä olisi hallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta mies tuo kuin likaiset kalsarit? Nainen (miesten mielestä laadutonkin) tuo lähes aina pidemmän elämän ja elämänlaadun paranemisen miehille.
Ja juuri tuosta syystä naisten ei kannata lähteä suhteisiin näiden "seksirobotti ratkaisee miesten ongelmat"-tyyppien kanssa. Menee helmiä sioille. He eivät edes hahmota, mitä saavat/ saisivat.
Mitä ne saisi keskiverto palstamammalta, mitä tarjottavaa sillä on?
Siis jos et halua naiselta mitään, et koe saavasi tältä mitään, joten ihan turha tässä kertoa, mitä voisit naiselta saada.
Sinä siis kuvittelet, et
Eiköhän jokainen ole oman elämänsä parisuhde-expertti. Ihan hölmö väite, että sä voisit tietää paremmin mammojen puolesta.
"Hinta tulee joka tapauksessa olemaan uuden auton luokkaa."
No eihän se sitten ole paha. Lapsi maksaa kuitenkin omakotitalon verran niin siihen nähden robotti olisi pikku raha. Ihan vaan vertailuksi, kun moni täällä siitä perheestäkin haaveilee..
Miehet yliarvioivat oman tasonsa, ja yrittävät itseään huomattavasti paremmantasoisia naisia. Tutkittu juttu. Testosteroni syynä.
Täälläkin on montakertaa pyydetty miehiä kertomaan esimerkkejä keskitason naisista, ja siihen saatu vastaukseksi Janni Husseja ja Sara Sieppejä, Julia Roberseja ja Victorias Secrets showssa esiintyneitä huippumalleja.
Että kyllä sinäkin arvioit tasosi väärin, ja ennenkaikkea yrittät omaa tasoasi huomattavasti ylempänä olevia naisia.
Laske tasoasi. Riittää, että lasket sen omalle tasollesi, niin alkaa tärppäämään. Jos ne naiset, joilta saat sen mätsin, ja jotka vastaa sinun kontakteihisi eivät kiinnosta, niin se on sitten voi voi. Ole ilman. Lopeta kuitenkin ulina, se laskee miehen tason Tosi Alas.
Sori, tämä on fakta.