Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä teidän mielestä reilu asia parisuhdemarkkinoilla? Minusta ei ole!

Vierailija
19.03.2025 |

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin. Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

Kommentit (434)

Vierailija
381/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät edelleenkään ole vastanneet kysymykseen miksi eivät suosiolla tyydy siihen "alemman tason" naiseen, koska saavat seksuaaliset tarpeensa aivan hyvin heidänkin kanssaan tyydytettyä.

Eli ilmeisesti mitään kunnollista vastausta ei ole. Tästä lähtien näiden nirsojen miesten valituksia Ei siis tarvitse huomioida ennen kuin antavat hyvän vastauksen. 

Minä olen mieluummin sinkkuna kuin huonon naisen kanssa. Miksi minä ottaisin sen pullukan tai ruman naisen eli alhaisen tason naisen kumppaniksi kun en minä sellaista naista halua kumppaniksi? Haluan kumppaniksi naisen joka on kaunis minun mielestä, ei tarvitse olla se sara sieppi vaan huonompikin nainen käy kunhan se ei ole se punkero ja ruma.

M30

Vierailija
382/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla normaali tilanne tuo koska naiset yliarvioivat tasonsa. Keskitason mies ei saa keskitason naista vaan keskitason mies joutuu tyytymään alhaisen tason naiseen. 

T:keskitasonmies

Miten sinä määrittelet keskitason? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että SINÄ yliarvioit tasosi? Et. Siksi olet yksin.

Keskitasoinen olen koska olen keskituloinen, teen tavallista työtä ja koulutustasoni on amk. En ole erityisen komea enkä erityisen rumakaan vaan näytän tavalliselta. Olen keskitasoa koska olen keskiverto suomalainen mies. Keskitasoisena miehenä odotan että minulle kuuluu nainen joka on keskitasoa

Säkö haluaisit sellaisen pipipään naisen joka lähettelee kirjeitä vankilaan jollekin oksettavalle rikolliselle? Koita nyt oikeasti miettiä asiaa realistisesti. Tietynlaiset naiset lähettävät noita kirjeitä ja he ovat selkeä vähemmistö. Kukaan normaali nainen ei tuollaisille kirjeitä lähettele eikä heistä haaveile. Me normaalit naiset kierretään tuollaiset todella kaukaa. Meille normaaleille naisille nimenomaan kelpaa ne oikeasti tavalliset ja kiltit miehet. Ei itseään tavalliseksi ja kiltiksi mainostavat miehet jotka ovat todellisuudessa jotakin sekopäitä. 

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:n omasta päästä keksimä asia ei siis ole reilu parisuhdemarkkinoilla. Ja vaikka näin olisikin, niin minkä takia "parisuhdemarkkinoilla" pitäisi olla jotain reilua? Kenelle reilua? Olisiko se reilua, että naisen pitäisi ottaa sellainen mies, jota hän ei halua, vain siksi, että miehellä olisi nainen?

Asiakas on aina oikeassa pätee näilläkin markkinoilla. Eli suomeksi sanottuna asiakas lopulta päättää, mikä tuote myy. Ei tuotteen tarjoaja. Ja siinä ei ole mitään epäreilua, ei kai kukaan väkisin halua itselleen sopimatonta tavaraa.

Näin ne samat naiset puhuvat kuinka parisuhdemarkkinoiden "ei tarvitse olla reilut", mutta kuitenkin tasa-arvon varjolla haluavat kaiken muun "olevan reilua", kuten naiskiintiöitä jopa yritysten johtoportaaseen tai hallitukseen.

Niin, jos haluatte tasa-arvoa, silleen oikeasti, silloin myös parisuhdemarkkinoiden pitäisi olla reilut

Ei voi olla noin yksinkertainen! Ei kenenkään ole pskko pariutua, jos ei saa sitä jonka haluaa. Ei tässä ole reiluudesta kyse. Sama kuin vaarisi, että millä tahansa suorituksellw kaikkien on saatava jostain kouluaineesta 10.

Vierailija
384/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen reilusti ylipainoinen eikä mulla ole mitään velvollisuutta ap:n tai muiden kaltaisensa mieliksi huolia reilusti ylipainoista miestä. Reilusti ylipainoiset miehet eivät vain sytytä mua, ei voi mitään. Olen aina ollut parisuhteissa normaalipainoisten miesten kanssa. Nyt on seksisuhde normaalipainoisen ja komean miehen kanssa. 

Mä olen mielummin ilman seksiä miesten kanssa kun alistun levittämään jalkani sellaiselle joka mua ei viehätä. Oksettava ajatuskin, että pitäisi tuollaiseen suostua. Kyllä mun pitää sitä miestä haluta. Ei kaikki miehet muakaan halua ja se on mulle ok.

Mä kyllä pudotan koko ajan painoa, mutta mä teen sen itseni vuoksi koska haluan terveemmän vartalon. Ihan sama mitä muut siitä ajattelee. Tämä on mua itseä varten.

Nainen45

Vierailija
385/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta mies tuo kuin likaiset kalsarit? Nainen (miesten mielestä laadutonkin) tuo lähes aina pidemmän elämän ja elämänlaadun paranemisen miehille. 

Ei millään pahalla, mutta olet todella ankea ihminen ja minun käy sääliksi kaikkia, jotka kanssasi joutuvat olemaan tekemisissä.

Melkein ystävällisin terveisin, mies

Vierailija
386/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää asiat nyt ei perustu mihinkään reiluuteen, eikä mitään sääntöjä ole kuka kenenkin kanssa pariutuu, tai mitä kukakin mahdolliselta kumppanilta toivoo/ edellyttää. Parisuhteeseen ryhtyminen on aina kahden ihmisen välinen sopimus ja siinä painaa vain juuri näiden henkilöiden mielipiteet. He päättävät ihan itse haluavatko olla yhdessä vai eivätkö halua. 

Some, media, jopa valtiot pyrkivät vaikuttamaan ihmisten mielikuviin jatkuvasti. Kauneusihanne on annettu meille median toimesta. Mutta sitä ei saisi kyseenalaistaa lainkaan. Se pariutuminen ei ole enää pitkään aikaan ollut vain kahden ihmisen välinen päätös. Useimmat ihmiset seuraavat sokeasti. Oli se sitten varakkuus tai ulkonäkö, aina jokin määrää sen, että kyseinen henkilö on kelvoton kumppaniksi. Eikä ihmisiltä löydy selkärankaa päättää asioista itse.

Näin puhuu vain sellainen ihminen, joka ei ole koskaan palavasti rakastunut. Siinä ei mitkään tasot ja muu hömpötys merkitse mitään, kun se tunne kunnolla iskee.

Vierailija
387/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät edelleenkään ole vastanneet kysymykseen miksi eivät suosiolla tyydy siihen "alemman tason" naiseen, koska saavat seksuaaliset tarpeensa aivan hyvin heidänkin kanssaan tyydytettyä.

Eli ilmeisesti mitään kunnollista vastausta ei ole. Tästä lähtien näiden nirsojen miesten valituksia Ei siis tarvitse huomioida ennen kuin antavat hyvän vastauksen. 

Minä olen mieluummin sinkkuna kuin huonon naisen kanssa. Miksi minä ottaisin sen pullukan tai ruman naisen eli alhaisen tason naisen kumppaniksi kun en minä sellaista naista halua kumppaniksi? Haluan kumppaniksi naisen joka on kaunis minun mielestä, ei tarvitse olla se sara sieppi vaan huonompikin nainen käy kunhan se ei ole se punkero ja ruma.

M30

Sen kuin haluat, mutta SINUA ei halua kukaan.

Vierailija
388/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen eri, mutta kerrohan siis jos sinä miehenä et nyt sitten edusta tuota incel-ulisijamiestä, niin mikä kantasi tähän aloitukseen nyt sitten on. "

En ole esittänyt kantaa. Olen esittänyt kysymyksiä. Olen yrittänyt avata mahdollisuutta sille, että et tiedä kaikkea kaikista. Että teet typeriä oletuksia ihmisistä vain omien harhaluulojesi perusteella.  Jos jotain olen oppinut täältä, on se se, että juuri kukaan täällä äänessä olevista ei kykene minkäänlaiseen normaaliin keskusteluun. Heti aletaan aukoa päätä tai haukkua inceliksi ja vaikka miksi. Olette lapsellisia ulisijoita jokaikinen. Juuri sitä roskaa, joiksi "kaikkia miehiä" kutsutte.

Ainoastaan sitä täällä jatkuvasti ulisevaa ainesta kutsumme siksi, emme siis kaikkia miehiä. 

Kohtelette tuolla tavalla kaikkia, jotka kohdalle osuvat, ettekä edes välitä seurauksista. Tuollaista käytöstä - ihmisestä puhumattakaan - en arvosta lainkaan. Olette juuri niitä, jotka lähtevät porukalla potkimaan maassa makaavaa vain siksi että muutkin potkivat. Teille tärkeintä on, että koette tekonne oikeutetuiksi - se, että onko teko edes laillinen, on silloin sivuseikka.

Vierailija
389/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen eri, mutta kerrohan siis jos sinä miehenä et nyt sitten edusta tuota incel-ulisijamiestä, niin mikä kantasi tähän aloitukseen nyt sitten on. "

En ole esittänyt kantaa. Olen esittänyt kysymyksiä. Olen yrittänyt avata mahdollisuutta sille, että et tiedä kaikkea kaikista. Että teet typeriä oletuksia ihmisistä vain omien harhaluulojesi perusteella.  Jos jotain olen oppinut täältä, on se se, että juuri kukaan täällä äänessä olevista ei kykene minkäänlaiseen normaaliin keskusteluun. Heti aletaan aukoa päätä tai haukkua inceliksi ja vaikka miksi. Olette lapsellisia ulisijoita jokaikinen. Juuri sitä roskaa, joiksi "kaikkia miehiä" kutsutte.

Et kykene perustelemaan, etkä keskustelemaan. Kas siinä niin ihana ja erilainen mies tällä palstalla.

Onko lapsellinen, ylimielinen suhtautuminen muihin ihmisiin paras, mihin kykenet?

Vierailija
390/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus ylipainoisena naisena taas on se, että en kelpaa edes lihaville miehille. Siis itseäni reilusti isompikokoisetkin ovat suoraan sanoneet, että heille kelpaa vain hoikka/normaalivartaloinen nainen. Vaikka mikäs siinä, saahan sitä vaatia mitä haluaa. Itselleni kelpaisi kyllä lihavakin mies, luonne ja arvot merkkaa eniten.

Vierailija
391/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tervetuloa omaan menneisyyteeni. On ihan tilastofaktaa, että naiset joutuvat harrastamaan epätyydyttävää seksiä. Ja mistä muusta se johtuu kuin siitä että miehet ovat itsekkäitä/ taitamattomia/ huonosti motivoituneita/ pitävät naista pelkkänä "reikänä""

Korjaus. Valitsit tuon. Sinua ei pakotettu. Teit sen omasta tahdostasi. Lopeta muiden syyttely omista virheistäsi.

Vierailija
392/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdemarkkinoilla ei pitäisi kenenkään vaatia ketään itselleen. Jos hyvän parisuhteen haluaa, sen pitää perustua molemminpuoliseen vapaaehtoisuuteen. Ja vapaaehtoisuuteen kuuluu myös se, että kummalla tahansa on milloin tahansa oikeus lopettaa parisuhde.

Vierailija
393/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta mies tuo kuin likaiset kalsarit? Nainen (miesten mielestä laadutonkin) tuo lähes aina pidemmän elämän ja elämänlaadun paranemisen miehille. 

Ja juuri tuosta syystä naisten ei kannata lähteä suhteisiin näiden "seksirobotti ratkaisee miesten ongelmat"-tyyppien kanssa. Menee helmiä sioille. He eivät edes hahmota, mitä saavat/ saisivat.

Mitä ne saisi keskiverto palstamammalta, mitä tarjottavaa sillä on?

Siis jos et halua naiselta mitään, et koe saavasi tältä mitään, joten ihan turha tässä kertoa, mitä voisit naise

"Eiköhän jokainen ole oman elämänsä parisuhde-expertti. Ihan hölmö väite, että sä voisit tietää paremmin mammojen puolesta."

Niin siis, palstamamma tuossa ensin esitti tietävänsä, mitä palstamies haluaa parisuhteelta ja mitä se voisi antaa/saada parisuhteessa. Ettekö höpsöt tajua, että monet miehet täällä tahallaan liitoittelee, provoilee ja trollaa. Kai niitäkin miehiä on, jotka oikeasti uskoo seksirobottien olevan tulevaisuus, mutta ne on degeneraatteja, joita halveksitaan ja joita on inceleistäkin vain pieni osa. 

Vierailija
394/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on noloa, jos kavereilla on nätimmät naiset.

Aivan eli sillä ei ole mitään tekemistä seksin ja seksuaalisuuden kanssa. No kyllähän minä tämän vähän arvasin. 

Vierailija
395/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan eli sillä ei ole mitään tekemistä seksin ja seksuaalisuuden kanssa. No kyllähän minä tämän vähän arvasin. 

Kaunis nainen onkin statussymboli miehelle, samoin kuin korkean statuksen mies naiselle. Ihan perusjuttuja nuo.

Vierailija
396/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Näinhän se menee. Naiset kaipaavat just sitä samaa kipinää. Heidän kohdallaan tämä tosiaan myös paremmin ymmärtää koska Miehet ovat kuitenkin sikäli etulyöntiasemassa, että nauttivat makuuhuone elämästä vähemmänkin viehättävän naisen kanssa. Naisten on tässä kohdin pakko olla tarkempana. Kokemuksesta puhun kun olin pitkässä avioliitossa miehen kanssa joka ei haluttanut minua ja homma oli täysin yksipuolista. 

Vierailija
397/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen onkin statussymboli miehelle, samoin kuin korkean statuksen mies naiselle. Ihan perusjuttuja nuo.

Kyllä se mehen ulkonäkö on myös naiselle tärkeä. Varsinkin jos huonoa ulkonäköä ei korvaa mikään sisäisen puolen henkinen juttu. Eikä niitä korkeasti koulutettuja menestyjiä jokaiselle naiselle riitä joten sitten pitää olla edes komea. Onneksi näihin voi itse hyvin satsata. En tiedä miksi näiden ulkonäköä vaatimusten sanominen ääneen on jotenkin muka julmempaa miesten kohdalla kuin naisten kohdalla. 

Vierailija
398/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin ne lihavat naiset voi vaatia mutta ei ne mitään saa. 

Vierailija
399/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näin puhuu vain sellainen ihminen, joka ei ole koskaan palavasti rakastunut. Siinä ei mitkään tasot ja muu hömpötys merkitse mitään, kun se tunne kunnolla iskee."

Olet ihan oikeassa. En ole saanut ikinä mahdollisuutta kokea palavaa rakkautta. Ja olen kateellinen kaikille, jotka sen ovat kokeneet. Olen myös vihainen niille, jotka ylenkatsovat muita ihmisiä ja ottavat esimerkiksi oman perheen tai vastaavat asiat itsestään selvyyksinä. Olen saanut kokea pääasiassa vain kaltoinkohtelua, henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä, vähättelyä, ylimielistä käytöstä, minua on jatkuvasti arvosteltu käytännössä kaikesta mahdollisesta. Jopa täysin tuntemattomat ihmiset kokevat olevansa oikeutettuja arvostelemaan minua ja kaatamaan ongelmiaan (omista sairaista ennakkoluuloistaan puhumattakaan) päälleni. Minua on nöyryytetty jo lapsesta asti. En ole koskaan päässyt kokemaan normaaleja ihmissuhteita. Tulen olemaan yksin koko elämäni. Sitä ei voi miksikään muuttaa. Elän päivän kerrallaan, teen työni (kyllä, minulla on päivätyö) niin hyvin kuin pystyn, enkä silti ole "ansainnut" edes sitä inhimillistä kohtelua. En tiedä, kuinka kauan tätä "elämää" jaksaa enää katsella. Olen ajatellut, että ennemmin tai myöhemmin jotain parempaa olisi mahdollista saada. Kunhan jaksan eteenpäin. Silti vuodesta toiseen samat asiat toistuvat. Samat ennakkoluulot. Samat oletukset. Tulen muuten työkavereiden kanssa erinomaisesti toimeen. Silti kukaan, koskaan ei edes yritä tehdä tuttavuutta. Ja jos itse yritän kehenkään tutustua, he perääntyvät saman tien. Eli en enää edes yritä. Edes ystäviä ei minulle näköjään sallita. Ja te valitatte "tasoista" ja kehtaatte syyttää jopa minua omista ongelmistanne. Tuo on suorastaan sairasta. Kuvottavaa. Todennäköisesti olisitte jopa iloisia, jos tappaisin itseni. Olen sitä monta (sataa) kertaa jopa harkinnut. Ette kuitenkaan saa sitä "nautintoa". Ikävä tosiasia on, että ette ansaitse edes huomiotani. Olen todennäköisesti kokenut enemmän, kuin useimmat teistä koko elämänne aikana. Silti jatkan eteenpäin. Riidelkää täällä vaikka koko loppuelämänne, jos ette muuhun kykene. Ehkä ette muuta ansaitse.

Vierailija
400/434 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näin puhuu vain sellainen ihminen, joka ei ole koskaan palavasti rakastunut. Siinä ei mitkään tasot ja muu hömpötys merkitse mitään, kun se tunne kunnolla iskee."

Olet ihan oikeassa. En ole saanut ikinä mahdollisuutta kokea palavaa rakkautta. Ja olen kateellinen kaikille, jotka sen ovat kokeneet. Olen myös vihainen niille, jotka ylenkatsovat muita ihmisiä ja ottavat esimerkiksi oman perheen tai vastaavat asiat itsestään selvyyksinä. Olen saanut kokea pääasiassa vain kaltoinkohtelua, henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä, vähättelyä, ylimielistä käytöstä, minua on jatkuvasti arvosteltu käytännössä kaikesta mahdollisesta. Jopa täysin tuntemattomat ihmiset kokevat olevansa oikeutettuja arvostelemaan minua ja kaatamaan ongelmiaan (omista sairaista ennakkoluuloistaan puhumattakaan) päälleni. Minua on nöyryytetty jo lapsesta asti. En ole koskaan päässyt kokemaan normaaleja ihmissuhteita. Tulen olemaan yksin koko elämäni. Sitä ei voi miksikään muuttaa. Elän päivän kerrallaan, teen työni (kyllä, minulla on päivätyö) niin hyvin kuin pystyn, enkä silti ole "ansainnut" edes sitä inhimillistä kohtelua. En tiedä, kuinka kauan tätä "elämää" jaksaa enää katsella. Olen ajatellut, että ennemmin tai myöhemmin jotain parempaa olisi mahdollista saada. Kunhan jaksan eteenpäin. Silti vuodesta toiseen samat asiat toistuvat. Samat ennakkoluulot. Samat oletukset. Tulen muuten työkavereiden kanssa erinomaisesti toimeen. Silti kukaan, koskaan ei edes yritä tehdä tuttavuutta. Ja jos itse yritän kehenkään tutustua, he perääntyvät saman tien. Eli en enää edes yritä. Edes ystäviä ei minulle näköjään sallita. Ja te valitatte "tasoista" ja kehtaatte syyttää jopa minua omista ongelmistanne. Tuo on suorastaan sairasta. Kuvottavaa. Todennäköisesti olisitte jopa iloisia, jos tappaisin itseni. Olen sitä monta (sataa) kertaa jopa harkinnut. Ette kuitenkaan saa sitä "nautintoa". Ikävä tosiasia on, että ette ansaitse edes huomiotani. Olen todennäköisesti kokenut enemmän, kuin useimmat teistä koko elämänne aikana. Silti jatkan eteenpäin. Riidelkää täällä vaikka koko loppuelämänne, jos ette muuhun kykene. Ehkä ette muuta ansaitse."

Tsemppiä Olen naisena kokenut prikulleen saman. Ilmeisesti ulkonäössäni on ollut enemmän vikaa kuin olen koskaan ymmärtänytkään, ja työsarkaa vielä riittää. En yritä mielistellä muita enkä kelvata heille, mutta olen huomannut että vittuilun määrän minua kohtaan on vähentynyt kun olen parantanut ulkomuotoani aika tehokkaasti.

Tällä foorumilla on paljon ihmisillä kovaa asennetta ja se vaan täytyy oppia ohittamaan ja keskittyä niihin vastauksiin jossa ehkä mahdollisesti on jotain hyvää antia. Omalta osaltani halusin vain selvittää että kyllä se elämä osaa olla rankkaa naisillekin, jotka ovat samassa asemassa kuin sinä. Jos pistät tähän meiliosoitteesi niin voidaan minun puolesta jutella jotain jos haluat :)