Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä teidän mielestä reilu asia parisuhdemarkkinoilla? Minusta ei ole!

Vierailija
19.03.2025 |

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin. Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

Kommentit (434)

Vierailija
41/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinen muistutus, että deittailu ei ole hyväntekeväisyyttä.

Vierailija
42/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on miesten itsensä aiheuttama ongelma? Älkää kelpuuttako sitä huonoon kuntoon itseään päästänyttä naista  vaan olkaa ennemmin vaikka yksin. Miesten pitäisi käyttäytyä juurikin kuin naiset tekee.

Minä annan todella mielelläni pakit kaikille lähestyville naisille, jos he ovat lihavia ja itseäni vanhempia. Olen normaalipainoinen mies ja en kelpuuta muunkokoista tai ikäistä koska pärjään hyvin yksinkin. Niin kaikkien muidenkin pitäisi tehdä.

Ihan tarpeeksi olen kuunellut muiden miesten juttuja illanistujaisissa kun omiin naisiina on selvästi tyydytty paremman puutteessa ja yksinkään ei haluta olla.

Miesten nirsous olisi pelkästään reilua myös naisia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan voi vaatia. Oletko monella ylipainoisella ja itseensä panostamattomalla naisella nähnyt huipputason miestä?

Minä itseasiassa tiedän yhden hyvinkin. On ylipainoinen ja ei panosta ulkonäköönsä. Paksut silmälasit päässä ja värjäämätön "halostukka". Mutta hänen salaisuutensa on muualla kuin ulkonäössä. On aina saanut komeat miehet juoksemaan perässään. Hänellä on harvinaisen lumoava persoona. Ei hän pokaa baaritiskiltä tai Tinderistä vaan on kaveripiirissä ja juttelee. Pikkuhiljaa miehet huomaa hakeutuvansa tämän naisen seuraan enemmän ja enemmän. Lopulta ovat tavallaan koukussa häneen ja tuhottoman ihastuneita. Hän on älykäs, veikeä huumorintaju, osaa kuunnella, kommentoi hauskasti ja on hiukan salaperäinen sekä yllättää välillä. Lumoava persoona siis. 

Vierailija
44/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan ne ylipainoiset haluta mitä vaan mutta eihän niitä ole pakko ottaa. Ei ole suuri panostus, että ihminen huolehtii kunnostaan ja terveydestään. Onhan se sitten itsellekin kiva, kun ei läskit tursua.

Vierailija
45/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun jankutat "tasoista" niin oma tasosi vain laskee...

laskee...

laskee...

ja laskee.

Vierailija
46/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on miesten itsensä aiheuttama ongelma? Älkää kelpuuttako sitä huonoon kuntoon itseään päästänyttä naista  vaan olkaa ennemmin vaikka yksin. Miesten pitäisi käyttäytyä juurikin kuin naiset tekee.

Minä annan todella mielelläni pakit kaikille lähestyville naisille, jos he ovat lihavia ja itseäni vanhempia. Olen normaalipainoinen mies ja en kelpuuta muunkokoista tai ikäistä koska pärjään hyvin yksinkin. Niin kaikkien muidenkin pitäisi tehdä.

Ihan tarpeeksi olen kuunellut muiden miesten juttuja illanistujaisissa kun omiin naisiina on selvästi tyydytty paremman puutteessa ja yksinkään ei haluta olla.

Minun mies ei todellakaan ole tyytynyt minuun, vaikka olen häneen verrattuna vähän isokokoinen.

Vierailija
47/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies ei todellakaan ole tyytynyt minuun, vaikka olen häneen verrattuna vähän isokokoinen.

Ai niinkö se miehesi on sanonut....

Vierailija
48/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä sitä pysty tietämään millä perusteella miehesi on sinut KELPUUTTANUT. Kohta varmaan kerrot miten miehesi olisi kyllä kelvannut muillekkin. Olisi varmaan kelvannut muillekkin, mutta ehkei vaan jaksanut nähdä vaivaa ja meni siitä mistä "aita on matalin"

Vierailija
49/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan voi vaatia. Oletko monella ylipainoisella ja itseensä panostamattomalla naisella nähnyt huipputason miestä?

Minä itseasiassa tiedän yhden hyvinkin. On ylipainoinen ja ei panosta ulkonäköönsä. Paksut silmälasit päässä ja värjäämätön "halostukka". Mutta hänen salaisuutensa on muualla kuin ulkonäössä. On aina saanut komeat miehet juoksemaan perässään. Hänellä on harvinaisen lumoava persoona. Ei hän pokaa baaritiskiltä tai Tinderistä vaan on kaveripiirissä ja juttelee. Pikkuhiljaa miehet huomaa hakeutuvansa tämän naisen seuraan enemmän ja enemmän. Lopulta ovat tavallaan koukussa häneen ja tuhottoman ihastuneita. Hän on älykäs, veikeä huumorintaju, osaa kuunnella, kommentoi hauskasti ja on hiukan salaperäinen sekä yllättää välillä. Lumoava persoona siis. 

Kuulostaa kuitenkin siltä että ei hän noita miehiä vaatimalla ole saanut.

Vierailija
50/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sanotaan että parisuhdemarkkinoilla on ikinä ollut reilu asetelma?

Rumat, köyhät, tyhmät ja paskatkin pariutuvat. Mutta sitten on näitä vauvapalstaulisijoita jotka eivät tee muuta kuin uhriutuvat kun juuri heille ei anneta sellaista kumppania jonka he ovat omasta mielestään ansainneet. Sori vaan mutta kun se ei mene niin. Ihmiset valitsevat toisensa arvaamattomin kriteerein.

Huonosti käyttäytyvät, sosiaalisesti kömpelöt miehet saivat naisia silloin, kun naisilla ei ollut mitään oikeuksia ja ainut tapa naisen esim. saada oma pankkitili tai asua omakotitalossa oli miehen kautta. Silloin se varmasti oli heille "reilua"

Eli nyt kyseessä on naisten kosto jostain mitä on tapahtunut joskus ja johon nykymiehet ei edes voi vaikuttaa?

Vierailija
51/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkäähän palstan pikkuhnttarit nyt vaikka iltapalalle ja sitten iltarnkun kautta yöpuulle.. 

Liitytte huomenna sitten jollekin gay-kansan deittisivustolle ja etsitte sieltä mieleisenne jonka kanssa vuorotellen vetelette toisianne kuivana kakkoseen.. 

Vierailija
52/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan."

Niin, miksi sitten jauhat jostain parisuhde"markkinoista". Markkinoilla nimenomaan tavara on myynnissä [passiivista] sille kuka sen haluaa ostaa [aktiivista]. 

Vierailija
53/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ylipainoiset ja rumat naiset on taas usein sinkkuna eikä ne kelpuuta kaltaistaan miestä vaan ne etsii juuri niitä koulutettuja komistuksia. 

Joten?

Vierailija
54/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ylipainoiset ja rumat naiset on taas usein sinkkuna eikä ne kelpuuta kaltaistaan miestä vaan ne etsii juuri niitä koulutettuja komistuksia. 

Sehän on heidän tai meidän asiamme mieluummin lihava yksin kuin ihmisen kanssa, jolle ulkonäkö on se mikä on ainoa mikä merkitsee. 

Vierailija
55/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluatko sä nyt siis että muodottomat suohirviöt antaa sulle pilluaan vai mikä sua nyt nyppii?

Vierailija
56/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla normaali tilanne tuo koska naiset yliarvioivat tasonsa. Keskitason mies ei saa keskitason naista vaan keskitason mies joutuu tyytymään alhaisen tason naiseen. 

T:keskitasonmies

Miten sinä määrittelet keskitason? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että SINÄ yliarvioit tasosi? Et. Siksi olet yksin.

Keskitasoinen olen koska olen keskituloinen, teen tavallista työtä ja koulutustasoni on amk. En ole erityisen komea enkä erityisen rumakaan vaan näytän tavalliselta. Olen keskitasoa koska olen keskiverto suomalainen mies. Keskitasoisena miehenä odotan että minulle kuuluu nainen joka on keskitasoa eli ihan ok näköinen ja muutenkin tavallinen nainen mutta ongelma piilee siinä että kyseisille naisille ei kelpaa mies joka on samaa tasoa. 

T:keskitasonmies

Sinulle ei kyllä kuulu yksikään nainen. Vika on asenteessasi eikä missään muussa. Voit jauhaa itsellesi tuota samaa shaibaa että naisilla on liian kovat vaatimukset, mutta loppupeleissä useimmat naiset haluavat luotettavan kumppanin jonka kanssa synkkaa. Heillä ei ole velvollisuutta olla kenenkään kanssa, ihan omasta halustaan sen tekevät jos tekevät.

Vierailija
57/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista ole olemassa kuin huipputason mies. Miehet ovat niin huonoja kumppaneita että ei nainen voi saada itsensä tasoista miestä. 

Vierailija
58/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elämä ei ole reilua. ;)

Vierailija
59/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haluatko sä nyt siis että muodottomat suohirviöt antaa sulle pilluaan vai mikä sua nyt nyppii?

Joo, mäkin solidina keskitason naisena ulisen päivittäin, miten nysämunaiset quasimodot ei halua mua. Lol.

Vierailija
60/434 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on heidän tai meidän asiamme mieluummin lihava yksin kuin ihmisen kanssa, jolle ulkonäkö on se mikä on ainoa mikä merkitsee. 

Onko se sitten kiva olla miehen kanssa jolle pillu on tärkein ominaisuus naisessa? Moni lihava nainen ei edes halua uskoa sitä, että se hänen mies ei vaan halua olla yksin ja tuuppaa vaikka sahapukkia jos sille pukee hameen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi